lady jane Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 @Remi1 Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Fonny Renee Rapilos Spirit Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Boek " Het moerasmeisje" van Delia Owens ook uit. Even laten bezinken nu. Mooi. Meer zeg ik niet, want anderen lezen het wellicht nog. lady jane en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Meiden in bed. Nu lekker even alleen dobberen in zwembad! Fonny en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Oh wat heerlijk @niks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Dank allemaal voor de felicitaties en de slingers (Senna33 is mijn oude account waar ik helaas niet meer in kom) Nog even genieten van de vakantie. Om mijn verjaardag te vieren zitten we twee dagen aan de kust. Fijne dag voor allen nancy en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Gefeliciteetd @Senna34 voor alle 3 de senna s dan gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 8 uur geleden zei Renee80: Zo, lekker gezellig @Fonny Goed zo meis! Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 @Remi1 Had over je heen gekeken. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Ben nou weer bezig aan volgend boek. De Keizerin, over een vrouw die 50 jaar lang China bestierde. Rond 1860. Ik begrijp een heleboel meer van nu…fascinerend. nancy en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Ik ga beginnen aan het gestolen kind. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Droge afmelding. Lika en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Hi @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 (bewerkt) De boeren zijn wel erg boos in Drenthe hé. Het is 1 en al protest. 2800 boeren in Drenthe. Ben vanmiddag toch maar verder gevaren want gevangen door de hitte. Ben nu Overijssel en ik versta geen ruk van de taal die hier gesproken wordt. Moet nu ABN spreken en dat vink altijd zo lastig dat ik liever me afzonder of hoop dat niemand me aan gaat spreken maar tuurlijk gebeurt dat. In dialect ook nog. 12 augustus 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 (bewerkt) 11 uur geleden zei nancy: Je boft maar dat je alle tijd van de wereld hebt om te kunnen varen . Goed voor je! Uhm. Het is meer van de nood een deugd maken. Het is niet leuk als men vraagt hoe lang je vakantie duurt en waar je doel om naartoe te varen is. De vragen zijn logisch gezien onze leeftijden want we zijn nog lang niet op pensioen-leeftijd maar op beide vragen hebben wij geen antwoorden. Want we varen zolang het kan. En blijkbaar is het ons nog gegund Want paar maanden terug zag het er zo helemaal niet uit. Wat het laatste betreft zijn we wel bofkont idd! Maar toch hadden we liever zoals het ooit was.Goede gezondheid en een job naast het varen. 12 augustus 2022 bewerkt door Remi1 lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Breaking the waves gezien van Lars von Trier net zo mooi als Dancer in the Dark. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2022 9 uur geleden zei lady jane: Breaking the waves gezien van Lars von Trier net zo mooi als Dancer in the Dark. Oh @lady janeBreaking the waves…. Een van de mooiste films ever. Samen met Les Amants Du Pont Neuf, Nove Cento en Jesus Christ Superstar en … Paterson en Sorry we missed you en… (denk ik nu, maar ik heb Dancer in the Dark niet gezien…en een heleboel meer niet. ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2022 Gelukkig nog wat tegoed dan @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 13 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2022 10 uur geleden zei lady jane: Breaking the waves gezien van Lars von Trier net zo mooi als Dancer in the Dark. @lady janewaar heb je die film gezien? Wil hem graag terug kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2022 Op 12-8-2022 om 21:44 zei Quinn: Hi @Jannigje Hi @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2022 12 uur geleden zei IJsvogel: @lady janewaar heb je die film gezien? Wil hem graag terug kijken op Canvas Ijsvogel, gisteravond. Het valt niet mee om bij de Belg iets terug te zien helaas, ik hoop dat het jou lukt. En anders misschien bij de commerciele bioscopen huren/thuisbios o.i.d.. Helaas zelden op TV. Deze en Dancer in the dark zijn zo indrukwekkende films (maar geen makkelijke om te zien) IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden