Spirit Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Sterkte @Donder Zo, heerlijk even een bijkomdagje. Lekker alles open zetten en ik wil kou .Doe liever een trui aan en warme sokken, dan die verzinderende hitte. Ik word bij dat werk niet meteen in het diepe gegooid hoor. Ik ben eerst uitgenodigd om mee te kijken en over eens aan te snuffelen.Er zijn ook andere functies om nieuws te vergaren, zoals tips geven, wat eventueel interessant nieuws zou kunnen zijn.Dat kan zelfs vanuit huis. Laat ik me niet impulsief meer noemen, maar spontaan.Het werd erg gewaardeerd, dat ik meteen de volgende dag al aanklopte bij de studio.Ik loop allang niet meer in 7 sloten tegelijk. Ik kan ook altijd nog bij het zorgcentrum voor dementerende ouderen gaan werken.Heb daar een tijdje de muziekmiddag verzorgd en het is daar fijn en kleinschalig.Ze zitten idd overal te springen om vrijwilligers. Mijn doel is om mijn blik wat te verruimen en eens wat nieuwe mensen te ontmoeten. lady jane en Donder reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 nou hier zit het ook potdicht en de webcam geeft ook op t strand een somber beeld. Dus boodschappen en andere lijst-dingetjes. Het delen hier was fijn, en daarna ook op t zand gedeeld, dat is blijkbaar mijn les nu, ik houd dingen nog te lang bij me en dat geeft een soort van eenzaamheid waar ik wel wat mee kan dus. Fijn forum Yana, Maja, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 (bewerkt) Wat eten jullie vandaag? Hier worden het snijbonen.Ruikt altijd zo lekker, als je ze aan het snijden bent.Heb al een tijdje geen snijbonenmolen meer, eer je dat ding heb gepakt en in elkaar gezet, heb ik ze al netjes, schuin met de hand gesneden.Was ooit een erfenisje van thuis. Oranje, dat was hip in de zeventiger jaren.Het nadeel was, dat dat ding vreselijk piepte en het met geen mogelijkheid eruit te krijgen was . 5 augustus 2022 bewerkt door Spirit Taalvout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Voor degenen die taalvout willen verbeteren, ik ben blondt (tijdelijk was rossig, maar staat me wel). Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 15 minuten geleden zei Spirit: Voor degenen die taalvout willen verbeteren, ik ben blondt (tijdelijk was rossig, maar staat me wel). Heb je nou ook een racefiets aangeschaft? Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Ik rij elektrisch @Pinkman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Wij zijn lekker de stad in geweest, geshopt en terrasje gepikt. nancy en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 12 minuten geleden zei Adri02: Alwéér geshopt?! Nou liever ergens anders dan bij de action. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Via Parijs, crêpe op de Champs-Elysees gegeten, er was weinig verkeer in de stad, nu in mijn eigen bed. lady jane, Fonny en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 @lady janewe live and learn lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Vanavond een borrel of 6. Gelukkig is het een liedje dat het koor op het repertoire heeft. Eigenlijk gaan veel shantyliederen over drank en natuurlijk over vrouwen. Droge afmelding. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 net een indrukwekkende docu-film gezien over een blinde Aboriginal muzikant gezien, een brug tussen zijn en onze cultuur. Wie ziggo heeft kan m nog zien op NPO2 extra 20.30u slaapwel frummers rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden