Lika Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Goedemorgen. Inpakken en naar huis zo. Dwars door Parijs op verzoek van jongste. zet ‘m op @Donder! Donder, Etty en Fonny reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Een hele goede morgen allemaal, Alweer een stralende dag Geen wolkje aan de lucht, en lekker wat koeler nu. Alhoewel...zie dat er vanaf zee, toch wat bewolking komt binnen drijven @Donder Succes vandaag, hoop dat de uitslagen meevallen Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 51 minuten geleden zei Donder: Hey @Fonny, doet mij eens heel snel terugplaatsen! Sorry Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 (bewerkt) @Lika Behouden thuis komst. Dwars door Parijs...?? Nou ja, als je jongste maar gelukkig is dan ha,ha 5 augustus 2022 bewerkt door rapilos lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 (bewerkt) goeiemooie morgen frummers ik had een off-day gisteren 2 x op weg geweest naar het strand, en 2 x omgedraaid> weinig uitgevoerd verder en veel te veel op mn pc. vandaag ga ik dat anders doen, volleyen en strand dus. Achteraf snap ik m wel, eergisteravond erachter gekomen dat onze trouwste strandganger toch gestorven is. Ik mistte hem al maanden maar omdat 1 kennis zei hem met zn hondje gezien te hebben, bleef ik naar hen uitkijken en hopen, tegen beter weten in. Niemand wist achternaam of adres en hij had al Alzheimer ontwikkeld. Maar hij zwom uren in zee en zijn hondje was vaak bij ons, of liep vrij rond dan. Ik hoorde van een andere strandganger dat zijn tel. was afgesloten en was bang dat hij opgenomen was, wat zou hij dan de vrijheid van zijn strand en zee missen! Eigenlijk moet ik blij zijn voor hem, maar blijkbaar moesten verdriet en somberte er uit eerst. Het strand is niet meer kompleet. Iedereen kent hem van zijn eigenwijze kapriolen, hij is al tig keer door de reddingsbrigade uit zee gevist omdat mensen 112 belden. Eergisteren vond ik dus zijn dochter via FB en zag een foto van hem op zijn sterfbed (wie zet nou zoiets op FB dacht ik nog), maar een foto hakt er in he, geen ontkennen en hopen meer aan. 5 augustus 2022 bewerkt door lady jane nancy, Etty en Yana reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Goeiemorgen alle overige frummers, Ook ik denk eraan vrijwilligerswerk te gaan doen. Humanitas zoekt nog mensen. Etty, Spirit, Fonny en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 16 minuten geleden zei rapilos: Alweer een stralende dag Wow, ik mag dus dubbel blij zijn dat het hier heerlijk dicht zit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Oh, dat is heftig @lady jane Geen wonder dat je even geen zin had lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 1 minuut geleden zei Yvonne: Wow, ik mag dus dubbel blij zijn dat het hier heerlijk dicht zit... Maar het is niet heel erg warm hoor Yvonne, Er staat een lekker zee briesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Ja, dat hakt erin @lady jane. Ik heb ook vaak ik dat gevoel pas achteraf begrijp. Sterkte. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Dat is een iconisch figuur in je leven die is heen gegaan@lady jane gecondoleerd. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Ach wat triest @lady jane.... Ik kan me indenken dat je er even van slag van was. Maar vandaag dan maar lekker naar het strand en misschien ook wel wat mijmeren terug in de tijd.... Mooi, dan zijn we allebei tevreden @rapilos @Lika, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad en heel fijn dat met plezier ook weer naar huis gaat... Fijne terugreis hoor. Leuk @ikkanhet, ik denk dat niet alleen Humanitas vrijwilligers vraagt.... er is zoveel vraag naar, overal eigenlijk wel... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 En nu... aan de slag. De theepot is leeg, genoeg te doen vandaag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Enfin, de koffie is bijna op. Naar de markt voor bio boerenkaas Berg was strijken en dan misschien naar de tuin Of mijn nieuwe bril ophalen Maar zal wel tuin worden denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Goedemorgen, sterkte @lady jane! Vandaag maar eens het huis door, bedden zijn al afgehaald. kan straks lekker buiten drogen en er zo weer op. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Dat snap ik @Adri02, je had nogal liefdevolle ogen nodig om daar een beetje doorheen te koekeloeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 1 uur geleden zei lady jane: goeiemooie morgen frummers ik had een off-day gisteren 2 x op weg geweest naar het strand, en 2 x omgedraaid> weinig uitgevoerd verder en veel te veel op mn pc. vandaag ga ik dat anders doen, volleyen en strand dus. Achteraf snap ik m wel, eergisteravond erachter gekomen dat onze trouwste strandganger toch gestorven is. Ik mistte hem al maanden maar omdat 1 kennis zei hem met zn hondje gezien te hebben, bleef ik naar hen uitkijken en hopen, tegen beter weten in. Niemand wist achternaam of adres en hij had al Alzheimer ontwikkeld. Maar hij zwom uren in zee en zijn hondje was vaak bij ons, of liep vrij rond dan. Ik hoorde van een andere strandganger dat zijn tel. was afgesloten en was bang dat hij opgenomen was, wat zou hij dan de vrijheid van zijn strand en zee missen! Eigenlijk moet ik blij zijn voor hem, maar blijkbaar moesten verdriet en somberte er uit eerst. Het strand is niet meer kompleet. Iedereen kent hem van zijn eigenwijze kapriolen, hij is al tig keer door de reddingsbrigade uit zee gevist omdat mensen 112 belden. Eergisteren vond ik dus zijn dochter via FB en zag een foto van hem op zijn sterfbed (wie zet nou zoiets op FB dacht ik nog), maar een foto hakt er in he, geen ontkennen en hopen meer aan. Triest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Goedemorgen. @Donder, veel sterkte vandaag! @lady jane, wat verdrietig nou! Maar uiteindelijk zullen je mooie herinneringen je het meeste bijblijven. Donder en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Vandaag maar verder met kasten uitruimen en voorál veel weggooien. Wat geeft dat een goed gevoel, zeg. Yana, rapilos en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Goedemorgen, Kom even buurten hier. Lees altijd graag mee maar nu dus even uit de mee lees stand. Ga vandaag op m'n gemak om een boodschap en wat huishoudelijkheden doen. Goed geslapen vannacht kon zowaar een beetje uitslapen. Heerlijk niet wakker worden van de wekker omdat de plichten roepen maar gewoon rustig aan. Sterkte voor wie het nodig heeft vandaag en liefs vanuit het westen des lands lady jane, Yana, Fonny en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Goedemorgen hier ook lekker aan de koffie! @YvonneDankjewel! Inderdaad eerste vakantie dag! Even lekker niets! @lady jane Sterkte! Fonny en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 Daar is ze dan hoi @Berkje! Berkje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 DAGPACT: Yvonne Donder FONNY ikkanhet Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 12 minuten geleden zei Freekie: DAGPACT: Yvonne Donder FONNY ikkanhet Freekie Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 5 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2022 (bewerkt) DAGPACT: Yvonne Donder FONNY ikkanhet freekie Maja Spirit 5 augustus 2022 bewerkt door Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden