ikkanhet Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 11 minuten geleden zei Yvonne: Gisteren toch weer een drukke dag onverwacht, maar wel een fijne dag. Dus niet echt bijgelezen, dat probeer ik vanavond wel even. @ikkanhet, ik denk aan je vandaag... hoop dat het gesprek alles mee gaat vallen... Dank je wel @Yvonneja vind het echt spannend nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 49 minuten geleden zei rapilos: Hopen dat het een goed telefoon gesprek wordt @ikkanhet Dank je wel hoop het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Goedemorgen allemaal! @Quinnveel plezier en @ikkanhet succes! DAGPACT: Quinn Maja Rosa Fonny Yvonne ikkanhet Jane Reacher Tine Yana Rapilos Colibri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Thnxxx @Colibri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Ik duim voor je @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 12 minuten geleden zei Yana: Ik duim voor je @ikkanhet Thnx @yana wacht nog steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 DAGPACT: Quinn Maja Rosa Fonny Yvonne ikkanhet Jane Reacher Tine Yana Rapilos colibri Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Goedemorgen, hier alweer 'druk' aan het werk. DAGPACT: Quinn Maja Rosa Fonny Yvonne ikkanhet Jane Reacher Tine Yana Rapilos colibri Spirit Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 En daar is de middag en begint mijn hoofd al met zeuren. Ik wil echt niet vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 42 minuten geleden zei Colibri: En daar is de middag en begint mijn hoofd al met zeuren. Ik wil echt niet vandaag! 42 minuten geleden zei Colibri: Ik wil echt niet vandaag! 42 minuten geleden zei Colibri: Ik wil echt niet vandaag! 42 minuten geleden zei Colibri: Ik wil echt niet vandaag! Dusssss......... Niet luisteren naar dat hoofd van je maar naar de JIJ van je. JIJ bent de baas van jezelf, niet je hoofd. Doen hoor.. !! nancy, Spirit en Francoise reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 1 uur geleden zei Kohtje: Dusssss......... Niet luisteren naar dat hoofd van je maar naar de JIJ van je. JIJ bent de baas van jezelf, niet je hoofd. Doen hoor.. !! Dank je wel @Kohtje! Je hebt helemaal gelijk. Ik ben de baas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Niet luisteren naar dat hoofd van je maar naar de JIJ van je. JIJ bent de baas van jezelf, niet je hoofd. Doen hoor.. !! Dank @Kohtje voor deze tekst. Ik luister veel te vaak naar mijn gedachten/impulsen. Op eetgebied vooral! Nou ja… Nu op de meest goddelijke plek in Frankrijk. Het gaat goed met me. Ik kan lezen. Jaren niet op deze relaxte manier gekund. Zalig! Spirit, Tine en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Ik had dit weekend weinig te doen en ben weer eens begonnen aan het boek Vrij van Marnix Pauwels. Noem het maar groot onderhoud ofzo maar daar kwam weer in naar voren dat het veel minder energie kost om te leven ipv overleven. Het schiet mij te binnen als ik het berichtje van Colibri lees. Het is makkelijker als je kan accepteren dat je niet drinkt, als de de keuze hebt gemaakt dan kan je verder met leven. Wanneer je blijft vechten om maar niet te drinken wordt het zwaar. Maar ook het drinken zelf en alles wat erna komt is overleven. De schaamte ervan naar andere en naar jezelf, dat goed zien te praten, de eeuwige negatieve gedachtes, het drinken zelf natuurlijk en de dingen die je daardoor niet kan doen etc. nancy, Bob en Spirit reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Balen dag gehad, wachten wachten en nog eens wachten. Tussendoor nog gebeld. Ja mevrouw het is heel druk maar u wordt vandaag zeker gebeld. Nou noppes Nada dus. nancy en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Goedeavond frummers , kom weer even langs . Fijn dat jullie hier allemaal zijn en ook de nieuwkomers helpen. Ik laat het flink afweten de laatste tijd . De motivatie ontbreekt , lijkt . Ik raak een beetje de verbinding kwijt met het forum. Weet niet of dit zo blijft . Heb er veel aan te danken . Misschien is het een fase Spirit, Rosee en Kohtje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Balen @ikkanhet. @Colibri,hoe is het gegaan vandaag? Ik kan me in ieder geval droog afmelden. Lekker pingelen,nu de piano is gemaakt . ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 @Francoise,het is ook geen doen om alles iedere dag bij te houden.Gaat het goed? Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 1 uur geleden zei ikkanhet: Balen dag gehad, wachten wachten en nog eens wachten. Tussendoor nog gebeld. Ja mevrouw het is heel druk maar u wordt vandaag zeker gebeld. Nou noppes Nada dus. Pffffffff... ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Vervelend @ikkanhet. Ha lieve @Francoise!! ikkanhet en Francoise reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 26 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2022 Het is gelukt gisteren! rapilos, Spirit, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2022 Top @Colibri Heel goed van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2022 4 uur geleden zei Colibri: Het is gelukt gisteren! Te gek!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 26 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2022 6 uur geleden zei rapilos: Top @Colibri Heel goed van je Dank je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 26 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2022 3 uur geleden zei Spirit: Te gek!!!! Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden