Quinn Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Dus, het is nog iets te vroeg voor de dagdraad van maandag, maar ach, wat wat is een kwartier op een mensenleven. Het is Roze Maandag in Tilburg en ik ben dan ook alvast ter plaatse. Hoera, driewerf. Zo'n dag zonder drank is nog steeds een uitdaging. Achterdeur maar vast dicht. Dan hoef ik die discussie vandaag niet aan te gaan. Dagpact: Quinn Francoise, lady jane, Reacher en 7 anderen reageerden hierop 10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Goedemorgen @Quinnen wie later de dag komt begroeten. 5 uur geleden zei Quinn: Dagpact: Quinn Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Goedemorgen allemaal Dagpact: Quinn Maja Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 33 minuten geleden zei rosa45: Goedemorgen allemaal Dagpact: Quinn Maja Rosa FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Goedemorgen vroege vogels!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Goedemorgen frummers, We maken ons weer op voor een warme dag, het lijkt wel of het vannacht niet eens is afgekoeld.... Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Ik wens je een mooie dag Quinn, en goed dat je de achterdeur op slot hebt gedaan. DAGPACT: Quinn Maja Rosa Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Goeie morgen allemaal, Gezellig Quinn. Veel plezier vandaag. God wat was het weer warm vannacht. Dan val ik pas om zo'n uur of 3 in slaap. Maar ja 't is niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 DAGPACT: Quinn Maja Rosa Fonny Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 goeiemooiemorgen frummers Ik kom ook even tegen die achterdeur leunen van Quinn 20 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT: Quinn Maja Rosa Fonny Yvonne ikkanhet Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Goedemorgen! Veel plezier @Quinn. Zet je wel weer even je ruimtehelm af? DAGPACT: Quinn Maja Rosa Fonny Yvonne ikkanhet Jane Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Ik kom er ook bij!! Zit weer oo de rit!! Top. rapilos, Fonny en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 9 minuten geleden zei Reacher: Goedemorgen! Veel plezier @Quinn. Zet je wel weer even je ruimtehelm af? DAGPACT: Quinn Maja Rosa Fonny Yvonne ikkanhet Jane Reacher Tine Yana Straks uitgebreid lunchen bij de buren waarbij de flessen wijn zo voor het grijpen staan. Ik hou het bij lekke nat water. Ik heb jou er ook bij gezet, dat was de bedoeling toch @Tine? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Jazekers!! Thans! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 *thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 1 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal Goedemorgen Ikkanhet...wilde je even veel succes wensen voor het artsenbezoeker straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Een hele goede morgen allemaal, Ik wil ook wel op het dagpact. Iemand die handig is in plakken en kopieren enzo ? Zeker weer warm vannacht, maar gelukkig toch beter geslapen als afgelopen dagen. Er ligt een hele lege dag voor me Nog even gaan bedenken hoe ik die ga invullen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Ben gisteren een paar keer gestoken op de tuin Grote bulten op mijn benen nu Enfin, blij dat er toch weer insecten zijn, want we hebben ze hard nodig zeggen ze he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 20 minuten geleden zei Fonny: Goedemorgen Ikkanhet...wilde je even veel succes wensen voor het artsenbezoeker straks! Dank je wel is telefonische afspraak. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Hopen dat het een goed telefoon gesprek wordt @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 (bewerkt) DAGPACT: Quinn Maja Rosa Fonny Yvonne ikkanhet Jane Reacher Tine Yana Rapilos 25 juli 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Gisteren toch weer een drukke dag onverwacht, maar wel een fijne dag. Dus niet echt bijgelezen, dat probeer ik vanavond wel even. @ikkanhet, ik denk aan je vandaag... hoop dat het gesprek alles mee gaat vallen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2022 Dank je wel @Yvonne, voor het erbij zetten. Keurig ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden