Quinn Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Goedemorgen en welkom op smeltdag nummer één. Intussen: have a niet cup of tea and wait for all of this to blow over. Rosee, Reacher, Maja en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Goedemorgen @Quinn! Hier aan de kust nu 15 graden. Dus alle ramen en deuren open. Geen bakkie pleur in de aanbieding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Goeiemorgen @Quinnen @Maja Ff bijkomen met koffie en peuk en dan vroeg beginnen in huis dan ook op tijd in staking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Goedemorgen vroege vogels!!!☕️☕️☕️koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Goeiemorgen @Fonny lekker koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 1 uur geleden zei Quinn: Goedemorgen en welkom op smeltdag nummer één. Intussen: have a niet cup of tea and wait for all of this to blow over. Or an icecream Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Goedemorgen! Thee met een ijsje. Wat willen jullie nog meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Goeiemorgen @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Goedemorgen @ikkanhet Hoe gaat het @bolletje. Kun je nog typen met die arm van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Goedemorgen frummers, Hier is het momenteel 16 graden, de boel staat al een poosje wagenwijd open... Thee is getrokken, koffie doorgelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Goeie morgen allemaal. Ja hoor Reacher dat lukt nog steeds. We hebben twee armen. KOOOOFFFFIIIIIEEEEEEEEEE Hihihihih Fonny, Spirit en Reacher reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Goedemorgen heethoofdjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Goedemorgen, Vandaag rustig aan het werk thuis, het is nog fris hier. Kan me niet voorstellen dat het straks bloedheet is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Goedemorgen @bolletje, @niks en @Etty. Ja, gek hè, het is nog zo heerlijk koel nu, kan me er ook nog even niets bij voorstellen.... Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Goedemorgen allemaal, Straks werken buiten 20 graden Binnen 23 Deel van de kinderen en kleinkinderen gaan vandaag op vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Rustig aan dan maar @rapilos... Hier is het nog lekker koel in huis... En op vakantie gaan... brrrrr. laat mij maar lekker hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Had beter een half uurtje eerder kunnen beginnen, was ik lekker vroeg klaar geweest Maar goed, ook wel even relaxed zo met jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Ja, ben ook blij, dat ik nu niet op vakantie ga hoor Een van de kinderen gaat naar zuid Frankrijk en rijd momenteel al in Duitsland Net een app gehad met slapende kinderen op de achterbank ach.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Ik ben wel eerder begonnen en al klaar. Heerlijk Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Lekker @ikkanhet Dus je kan nu de hele dag gaan relaxen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 1 minuut geleden zei rapilos: Lekker @ikkanhet Dus je kan nu de hele dag gaan relaxen Ja heerlijk om 10 uur ff wandelen met Valco dan is het nog niet zo heet. Fonny en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 2 uur geleden zei Maja: Goedemorgen @Quinn! Hier aan de kust nu 15 graden. Dus alle ramen en deuren open. Geen bakkie pleur in de aanbieding? Nee, de koffie van @Yvonne is absoluut de beste hier. Cornetto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 Goedemorgen! Wat heerlijk, dit weer! Zo aankleden en de kleinkinderen halen. Fijne dag allen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2022 goeiemooiemorgen frummers Ik ben er wel 6 keer kort uit geweest vannacht maar heb heerlijk geslapen toch. de echte hitte zal de komende twee nachten pas opbreken denk ik, dus ik heb mijn zijden laken ingewijd, heerlijk! een maxi cirkelrok aan de bovenkant dichtgenaaid en die is nu ruim 2 m in doorsnee. Geeft zo'n luxe gevoel! En toch maar naar het strand, met parasol voor schaduw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden