lady jane Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 of een soort van stopwoordje? Manier van reageren. Ik heb iemand die elke zin met super reageert. grrrrrrr Etty en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 Top. lady jane, Reacher en Lonster reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 cool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 vet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 vet cool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 cool vet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 Ik blijf "vet" een ietwat smerige blijk van waardering vinden... nancy, Spirit en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 letterlijk dat is letterlijk vet cool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 oh, en gewoon iemand beneden de 30 opbellen zonder eerst via whats app te vragen of het mag is grensoverschrijdend gedrag lady jane, rapilos, Spirit en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 vind ik stiekem wel weer oké lady jane en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 dat wil je niet weten. Oh echt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 Ik ga aan het werk. letterlijk. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 en ik heb het nieuws weer tot me genomen voor zover de moeite waard brood smeren, rauwkost en fruit mee en op naar het strand (dat is nog fijner dan een dagje Amsterdam Raps) ik geniet me suf deze zomer rapilos en Etty reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 Ik vind het eigenlijk prima dat er een taalkloof zit qua generaties, ik loop vast als mijn leeftijdgenoten het gaan overnemen. Dan vraag ik me af hoe ze het bedoelen. Kohtje en Fruitvlieg reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 Een hele goede morgen allemaal Het beloofd een warm dagje te worden Was zit in de machine, straks maar naar de tuin eigen gemaakte salade mee @lady jane Maar weer lekker genieten dan vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 Ik voel met super, vet cool . O, echt?? @ikkanhetsterkte voor vandaag. @Yanakom gerust een bakkie doen.Wat leuk dat je in Nederland ben.Je zult het wel druk hebben met al die bezoeken. Heerlijk weertje om er even op uit te trekken.Zat zelf te denken om even naar de recreatieplas te rijden.Er zijn overigens ook stille plekjes, waar je een duik kunt nemen.Verkleden doe ik niet aan.Alles droogt wel weer onderweg. ikkanhet en Yana reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 1 uur geleden zei Etty: letterlijk dat is letterlijk vet cool Of is dope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 Maar in Duitsland vindt ik die uitdrukkingen helemaal om te lachen. Dass isst geil mann en da muss mann mit klarkommen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 Wij zijn gisteren met Inie naar het ziekenhuis geweest voor controle. Ze doet het goed, maar zo rustig en relax vergeleken met hoe Mini was. We zijn gevraagd om mee te doen aan een onderzoek over de ontwikkeling van te vroeg geboren kinderen. We hebben er over nagedacht, maar we gaan er wel aan mee doen. Reacher, Yana, Fonny en 4 anderen reageerden hierop 6 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 Ola. Ik ben zowaar even uit bed Maarja niets te vertellen, want niets meegemaakt. Bedankt voor de lieve berichten. nancy, Lonster en Yana reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 Vandaag eerder gestopt met werken, de mensen die ik nodig heb zijn allemaal ziek Niet echt chill. Ben ook moe, maar dat komt omdat ik vanmorgen om 8:15 uur al in het zwembad was en teveel baantjes zwom. Daarna werken ging prima, maar na 15:00 uur kreeg ik een enorme dip en ben lekker op de fiets gestapt. Bij de Jumbo kreeftensoep gekocht. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 Goedemiddag, iedere dag lees ik mee op het forum, alleen reageren doe ik weinig. Het gaat goed met me ondanks dat ik Kaulo (wanneer we toch met straattaal e.d bezig zijn) koppijn heb sinds gisteren maar dat hoort bij mij want gemiddeld twee keer in de maand is het wel raak. het is i.i.g niet van de drank dat scheelt dat scheelt dan weer een slok op een borrel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 Dat moest ik even opzoeken. Uit het Litouws vertaald betekent het 'bot'. En verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 (bewerkt) 8 uur geleden zei Etty: 29 juni 2022 bewerkt door Pinkman Fout overgenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 1 uur geleden zei Lonster: Dat moest ik even opzoeken. Uit het Litouws vertaald betekent het 'bot'. En verder Hey swa je moet wel het Surinaamse woordenboek erbij pakken voor de juiste vertaling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden