Yana Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 Hoi. Beterschap Reacher, 'gedachten zijn krachten' zeggen ze, dus ik denk aan je, dat je beter en blij bent en vrijuit kunt ademen Reacher en Maja reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 Reacher voorzichtig lachen hé? Beterschap meis. Goeie morgen Yana. Reacher en Yana reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 Dagpact Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 Goeiemorgen @Yana en @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 Goedemorgen frummers, en goedemorgen @Yana, @bolletje en @ikkanhet... Een strakblauwe hemel hier, het belooft weer een mooie dag te worden. Een bakje maar eerst Lieve @Reacher, wat ellendig dat je zo ziek bent. Ik hoop van harte dat je elke dag een pietsie vooruit gaat. Ik denk aan je... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 Dagpact Yana Yvonne Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 Goedemorgen allemaal nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 @Reacher, beterschap! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 Goedemorgen allemaal!!!!! Beterschap Reacher! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 19 minuten geleden zei rosa45: Dagpact Yana Yvonne Rosa FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 Sjeeee, heb ik helemaal over Yana heengekeken daarnet, wat dom. Sorry @Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 Dagpact Yana Yvonne Rosa FONNY Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 Goedemorgen allemaal was hangt buiten, gazpacho gemaakt voor een paar dagen makkelijke en gezonde maaltijd. Telkens met andere topping: gekookt ei in stukjes met schepje pesto, geschaafde parmezaanse kaas, verkruimelde feta, bolletjes mozzarella, versje ansjovis, makreel,.. weet nu al niet wat te kiezen. Maar dat is een zorg voor later op de dag Dagpact Yana Yvonne Rosa FONNY Lonster Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 O wat lekker Maja. Dat heb ik nog nooit gemaakt, toch eens doen. Lekker met warme dagen. Fonny kom op hè, vandaag. Goed dat je meteen weer op het dagpact komt. Gisteren veel gedronken, las ik. @Reacher beterschap, naar dat je er zo ziek van bent. Reacher en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 @Reacher, van harte beterschap. Fonny en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 Een hele goede morgen allemaal, Vandaag een dagje Amsterdam hebben de rondvaartboot al gereserveerd Zin in, mooi weer vandaag Wat heb ik toch een luxe leventje sinds in gepensioneerd ben Reacher, Fonny en Spirit reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 9 minuten geleden zei rapilos: Een hele goede morgen allemaal, Vandaag een dagje Amsterdam hebben de rondvaartboot al gereserveerd Zin in, mooi weer vandaag Wat heb ik toch een luxe leventje sinds in gepensioneerd ben Ja dan kun je je bijna niet voorstellen hoe je ooit tijd had om te werken. Althans zo ervaart mijn man het. rapilos en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 @Reacherbeterschap poezenvrouwtje Heerlijk @rapilos Je hebt het dubbel en dwars verdiend.Veel plezier in Amsterdam. Straks ga ik naar de grote stad.De intake voor ready for change. Wat heb ik me daar druk om gemaakt om eindelijk de verwijzing van de HA te krijgen.Kijken wat ze me te bieden hebben.Best spannend. Lonster, Reacher, rapilos en 3 anderen reageerden hierop 5 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 En...hoe was het @Spirit? Of ben je nog niet terug ? Amsterdam was heel druk en bijna 2.5 km lopen naar het Rijksmuseum. daar werken ze nog steeds met tijdssloten, dus laat maar dan Rondvaartboot was leuk. 2.5 km terug gelopen naar station. allemaal treinen die uitvielen of vertraging hadden. enfin, we zijn weer thuis en het is toch leuk geweest Fonny en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 8 uur geleden zei ikkanhet: Ja dan kun je je bijna niet voorstellen hoe je ooit tijd had om te werken. Althans zo ervaart mijn man het. Als jij dan ook een beetje meewerkt, kan hij genieten van zijn oudedag! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 1 uur geleden zei Donder: Als jij dan ook een beetje meewerkt, kan hij genieten van zijn oudedag! Hahaha komt helemaal goed hoor. Fonny en Donder reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 Op zich was de eerste indruk goed. Nu alles even laten bezinken, want het was best overweldigend, al met al. normaal gesproken zit er ook een psychiater bij de intake, maar die was ziek. Nu moet ik apart terugkomen over 14 dagen. Pas als die gesprekken zijn afgerond, maken ze een behandelplan. Ook kan het zo zijn, dat, aan de hand van die gesprekken, je word afgewezen en andere hulp moet zoeken. We gaan het zien. Het zag er netjes uit binnen. Aardige mensen en wachten in een comfortabele stoel.Zeer ruimtelijk ook.Ze hebben niet voor niets een gehele verdieping tot hun beschikking. Het straalde in ieder geval rust uit. Reacher, Francoise, Bob en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden