ikkanhet Geplaatst 24 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Goedemorgen ikkanhet!!!☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Goeiemorgen @Fonny Lekker koffie. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Meen de hele tijd dat het maandag is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 24 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Goedemorgen, Wat is onweer toch een fantastisch verschijnsel. Ik werd wakker door een lichtflits. En dan die hele harde donder, zo'n bevredigend geluid. Mijn moeder was er doodsbang voor, en haalde ons als kind uit bed als het onweerde. En dan moest ik bij haar op schoot en dan voelde ik hoe ze ineen dook. Heel gek dat ik die angst niet heb overgenomen. Andere angsten namelijk wel. Hoe komt dat zo @ikkanhet, heb je gisteren weekend dingen gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Goeiemorgen @Etty Nee eigenlijk een lekker lui dagje gehad misschien wel daardoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Ik hou ook wel van onweer alleen onze Valco niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 24 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Ik heb wel een weekend-komt-eraan- gevoel geloof ik. Honden zijn er vaker bang voor lijkt het. Hoe zou dat komen? Onze kat lijkt het niet eens te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Ja hier weer goed donker dus de hond is naar boven gedoken. Vroeg starten hier eindelijk naar huisarts maar wat moet je lang wachten nu op een afspraak. 2 weken geleden gebeld en kan nu pas terecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Heb een heel lijstje maar wordt moeilijk in 10 minuten dan nog maar een afspraak maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Ola. Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Goedemorgen. Hier wel geregend, maar niet geonweerd. Ik hou ook van onweer, maar wel als ik binnen zit. Anders ben ik er bang voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Goeie morgen, Heeft hier wel geonweerd. Hier de achterdeur open en genieten. Vannacht genoten in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Goedemorgen Dagpact: Reacher nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Goedemorgen allemaal, Heb vannacht het raam wijd open gelaten Heb een rolgordijn aan de buitenkant en het raam gaat naar binnen open, dus niemand kon mijn slaapkamer binnen stappen Heb toch mijn korte broek maar weer aangedaan, want is nog steeds warm ondanks dat het geregend heb Binnen bijna 25 buiten 19.5 graden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Straks naar de markt voor nootjes Naar de dierenwinkel voor bodembedekker voor de vogels En even naar de bio winkel Moet het wel even droog blijven .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 @Reacher, Gaat het al wat beter met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Oh ja, heb het even een beetje horen onweren vannacht en hard regenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Goedemorgen frummers... Mijn hemel, wat een bui was dat.... Ik had net een groot deel van de ramen en deuren wagenwijd opengezet toen het begon.... Mét pittig onweer, dus hond doodsbang... Maar goed, het is nu weer even droog. Eerst maar een bakje nu DAGPACT: Reacher Nancy Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Kan iemand mij erbij zetten op het dagpact bvd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 DAGPACT: Reacher Nancy Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 24 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Hier vannacht niks en die 10 druppels die zonet naar beneden vielen mogen geen naam hebben. Goedemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2022 Zo ons Acadiaantje ophalen, zo'n 60 km verderop. Daar zit de, voor ons, dichtstbijzijnde enigszins betaalbare 'eendengarage' die ook nog APK keuringen doet. We komen daar al jaren met veel plezier, want altijd veel kwijlopwekkends te zien.. en in geval van 'niet door de keuring komen' hebben ze daar veelal de onderdelen en zeer zeker de kennis om de boel snel op te lossen. Ons karretje is weer voor twee jaar goedgekeurd, dus mag ie weer 'aan de bak'. Dat 'aan de bak' stelt niet zo veel voor. Af en toe een meetinkje en/of een toerrit. Zo ook morgen. Een toerrit. En dan kan ie weer een hele tijd onze garage in, tot in elk geval na de zomervakantie. Over het weer ga ik het maar niet hebben. De dagen dat het weer totaal naar m'n zin is zijn in Nederland wel op de vingers van een halve hand te tellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden