Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 juni 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Wat is onweer toch een fantastisch verschijnsel. Ik werd wakker door een lichtflits. En dan die hele harde donder, zo'n bevredigend geluid.  Mijn moeder was er doodsbang voor, en haalde ons als kind uit bed als het onweerde. En dan moest ik bij haar op schoot en dan voelde ik hoe ze ineen dook.  Heel gek dat ik die angst niet heb overgenomen.  Andere angsten namelijk wel.  

Hoe komt dat zo @ikkanhet, heb je gisteren weekend dingen gedaan? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Heb vannacht het raam wijd open gelaten
Heb een rolgordijn aan de buitenkant en het raam gaat naar binnen open, dus niemand kon mijn slaapkamer binnen stappen

Heb toch mijn korte broek maar weer aangedaan, want is nog steeds warm ondanks dat het geregend heb

Binnen bijna 25 buiten 19.5 graden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers... 
Mijn hemel, wat een bui was dat.... 
Ik had net een groot deel van de ramen en deuren wagenwijd opengezet toen het begon.... 
Mét pittig onweer, dus hond doodsbang... 
Maar goed, het is nu weer even droog. 
Eerst maar een bakje nu 
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

DAGPACT:
Reacher 
Nancy
Yvonne 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ons Acadiaantje ophalen, zo'n 60 km verderop. Daar zit de, voor ons, dichtstbijzijnde enigszins betaalbare 'eendengarage' die ook nog APK keuringen doet. We komen daar al jaren met veel plezier, want altijd veel kwijlopwekkends te zien.. :P en in geval van 'niet door de keuring komen' hebben ze daar veelal de onderdelen en zeer zeker de kennis om de boel snel op te lossen. Ons karretje is weer voor twee jaar goedgekeurd, dus mag ie weer 'aan de bak'. Dat 'aan de bak' stelt niet zo veel voor. Af en toe een meetinkje en/of een toerrit. Zo ook morgen. Een toerrit. En dan kan ie weer een hele tijd onze garage in, tot in elk geval na de zomervakantie.

Over het weer ga ik het maar niet hebben. De dagen dat het weer totaal naar m'n zin is zijn in Nederland wel op de vingers van een halve hand te tellen... :(;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...