Spring naar bijdragen

Woensdag 22 juni 2022


nancy

Aanbevolen berichten

DAGPACT:
Yvonne 
ikkanhet 
Reacher

nancy

Niks

Rapilos

Fonny

Jane

zbb
Yana

Maja

IJsvogel

 

Ik vind het ook heel eerlijk van je @rapilos hoor je het omschrijft. Het helpt mij ook om te beseffen dat ik zelf ook soms zo worstel.  Maar eerlijk... wat jammer eigenlijk dat het zo moet,  terwijl zonder alcohol je echt een leuke lunch zou hebben.  Ook de andere mensen bedoel ik,  want het is zo oninteressant om bij mensen te zitten  die 3 drankjes ophebben. Ik merk dat ik nu toch liever omga met mensen die niet drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, dat verhuizen steeds.Inderdaad wil ik overal een nieuw begin maken, maar je neemt jezelf steeds mee.Een nieuwe start maken kan altijd, zonder nieuw huisje.

Veel mensen overlijden hier nu eenmaal, maar het overlijden van een buurvrouw, had ik even niet aan zien komen.Nog niet eens zo oud. 

Ondertussen zijn er veel weggevallen, hij gaat ineens ontzettend hard hier.Ach, heb even een week de kick gehad, dat ik 1e plaats stond voor de woning.Allemaal in mijn wiebelige periode.In zo'n periode moet je eigenlijk geen beslissingen nemen.

Nu 4 weken droog, maar geestelijk voel ik me nog steeds niet goed.Behoorlijk overspannen geweest en de weg kwijt geweest.

Ja,opruimen ga ik zeer zeker doen.Wat zal dat opknappen.Daarna even kijken of ik de muren een likje verf kan geven.Ik kan het wel, maar het lijkt wel of steeds iets is in mijn hoofd, dat het tegenhoud.Ik kan ook absoluut niet tegen veranderingen. Een nieuw kastje geeft al stress.Wil dan mijn spulletjes weer op dezelfde manier in dat kastje doen.Mijn vitrinekast weggedaan.Dat ding is jarenlang meegegaan.In en uit elkaar.Wist niet dat het zoveel impact op me zou hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als een nieuw kastje je al stress oplevert @Spirit waarom zou je dan beginnen aan een heel nieuw huis?
In een ander huis gaan de problemen gewoon met je mee hoor, die lossen er niet door op en verhuizen gewoon mee en ook daar gaan mensen dood. Overal gaan mensen (en alles wat ademt) dood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet ik inmiddels @Remi1.Weet zelf wel hoe ik in elkaar steek onderhanf.Dat had de zoveelste vlucht geweest.

Gewoon mijn bed verplaatst.Wat een verandering :D.De hemel eraf gehaald met de gordijntje.Was het ineens zat.Ondertussen morgen naar het ziekenhuis om daar een foto te laten maken van mijn voet.Kan er bijna niet op lopen.Lijkt of daar ook een breukje zit.Ik laat niets meer op z'n beloop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag:sun:

Ik ben gisteravond na een 3 weken boot weer even thuis. Na wat, voornamelijk, medische regelzaken gaan we weer lekker weg.

Vandaag dus lekker de was thuis kunnen doen en eens weer fatsoenlijk (aard, groenten en vlees) eten straks. Lekker thuis douchen en in je eigen bed is ook wel weer lekker hoor. Dan is alles bij elkaar thuis toch een grote luxe hoor, al mis ik alles op de boot helemaal niet:).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, wat heb ik me toch weer belachelijk druk gemaakt over die lunch zeg.

De dame die ik ervan verdacht zeker een fles weg te tikken, dronk een tonic en een koffie :blush:

Vriend 1 biertje, andere in het gezelschap 2 biertjes.

Was gewoon gezellig en ontspannen.

Pffff...zal wel komen omdat ik gisteren middag moe was en een gigantische craving had, mede daardoor.

Nogmaals dank aan iedereen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik mij nu afvraag, hè, los van of het wel of niet goed is voor @Spirit, hoe kom je toch in godesnaam alwéér in aanmerking voor een woning....ik snap er geen biet van. Hier nog een zoon thuis die al járen een eigen plek wil, met eigen inkomen, maar dat lukt voor geen meter. Ook niet samen met zijn vriendin. Pffffff......schiet mij maar lek. En hiér worden wij dus overspannen van, volwassen kinderen horen niet meer thuis te wonen. Het brengt namelijk aardig wat problemen met zich mee.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn @rapilos hoop maar niet dat je, je oorlel hebt omgedraaid. Ik gisteren wel, en verdraaid dat  doet echt zeer! We hebben een lekker dagje gehad, of nog steeds. Lekker buiten, naar de kinderboerderij. IJsje eten, watermeloen (thanks @nancy) Dat het maar dit weer mag blijven! Tot in eeuwigheid, amen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Sowhat:

@nancy, ook niet in de vrije sector een woning te vinden voor je zoon en vriendin? Welke omgeving zoekt hij? 

Nee, niks. Of belachelijk duur, boven 2000 euro pm. Ze zoeken rond Amsterdam vanwege werk...dus niet IN Amsterdam,  maar daaromheen. Tsja, randstad is een probleem, maar mijn familie in Groningen en Drenthe zegt dat het daar inmiddels net zo is. Maar goed, uiteindelijk zal het wel goed komen, maar ik vraag me dan toch gewoon af hoe iemand meerdere keren een woning aangeboden krijgt in enkele jaren tijd, terwijl in onze gemeente er een wachttijd is van 18 jaar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei nancy:

Nee, niks. Of belachelijk duur, boven 2000 euro pm. Ze zoeken rond Amsterdam vanwege werk...dus niet IN Amsterdam,  maar daaromheen. Tsja, randstad is een probleem, maar mijn familie in Groningen en Drenthe zegt dat het daar inmiddels net zo is. Maar goed, uiteindelijk zal het wel goed komen, maar ik vraag me dan toch gewoon af hoe iemand meerdere keren een woning aangeboden krijgt in enkele jaren tijd, terwijl in onze gemeente er een wachttijd is van 18 jaar...

18 jaar? Pfff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei nancy:

Ja heerlijk hè, @niks, genieten met z'n allen! En dan die geur van het gras, de bomen en bloemen, zo aan de start van de zomer :heart:

Heerlijk Nancy. In de ochtend beetje opfrissen en dan voor het naar bed gaan lekker onder de douche of in bad. Nog een fles melk en dan met rode wangen zo in slaap vallen. Heb net een speeltentje besteld, zal ze ook wel grappig vinden denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor starters is het altijd veel moeilijker om een woning te vinden.Als je hier op 55 plus woningen reageert, heb je sneller kans op een andere woning, omdat je een bepaalde doelgroep bent.

Reguliere woningen duurt ook heel erg lang hier.

Ik sta al een tijdje ingeschreven.Maar ben wakker uit de verhuisdroom. Jeetje @Remi1, wat zal ik een last hebben, nu ik mijn bed tegen de muur heb geschoven zeg :D.Hoop dat ik dat straks nog weet en hoe moet dat vannacht of morgenvroeg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kwam als starter ook niet in aanmerking voor een woning.Woonde toen ook veel te lang bij mijn ouders.Zo gaat dat, als starter.Heb toen medische urgentie aangevraagd en toen kreeg ik mijn eerste huisje.Wat een leuke tijd was dat. Rotan inrichting.Supersterk spul.

De Rotan klok ligt nu voor oud vuil in de schuur.Dat was een hangklok met gewichten en slagwerk.Ik geloof niet dat deze klok bij het grofvuil gaat.Ik laat hem maken, door een klokkenmaker.Dat is hij wel waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu is een post die ik met hele goeie bedoelingen bedoelde naar iemand toe verborgen. Het zal, en ik begrijp niet zo goed waarom. Blijkbaar mag iemand een spiegel voorhouden hier niet meer want dat is niet "positief ondersteunend".

Dan verschillen de @moderator en ik van mening hierin.

Laat ik het maar weer bij mezelf houden dan. Lekker Koese allemaal:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...