Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 juni 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Yvonne:

Weekend, fijn, even lekker rustig. Ook al 'werk' ik niet meer, ik blijf het zien als twee vrije dagen, hahaha. 

Wat grappig.  Ik werk vanuit huis en doe soms wat werk in het weekend. Dat ervaar ik anders dan op een doordeweekse dag. Als een luxe. Dan mag ik er ook wat langer over doen van mezelf, zonder dat ik de gedachte krijg dat ik inefficient bezig ben. 

Goedemorgen. 

Hoop dat ik wat klussen gedaan krijg, schilderwerk enzo. 

Zit weer vast in een schuldriedel, niet te harden. Maar net als de vorige keren, kom ik er weer uit.  Fijn om het even hardop te zeggen. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Lekker gedoucht, ochtendgym gedaan (deuren tegen elkaar open gezet)
Wat een temperatuurtje he :)
Gisteren was mijn gemopper wat onterecht
Want zodra ik geschreven had dat het helemaal bewolkt was, klaarde het ineens helemaal op.

Binnen 24 graden, buiten 22.
Laatste dag vandaag begreep ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ikkanhet:

en als wij elkaar opnieuw ontmoeten, 

wens ik je lijden en dood.

Nou ook goedemorgen. :D 

Gisteren heb ik een lange wandeling langs de uiterwaarden gemaakt, die we een paar keer hadden verzet vanwege regen. In het bos zou het fijner zijn geweest, man wat een hitte. Dat en stress die ik moeilijk van me af kan houden maakt dat het alcoholtechnisch minder goed gaat. Weer even flink aan trekken en naar de 0. Vanavond een verjaardag dus meteen goed oefenen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Lonster:

Nou ook goedemorgen. :D 

Gisteren heb ik een lange wandeling langs de uiterwaarden gemaakt, die we een paar keer hadden verzet vanwege regen. In het bos zou het fijner zijn geweest, man wat een hitte. Dat en stress die ik moeilijk van me af kan houden maakt dat het alcoholtechnisch minder goed gaat. Weer even flink aan trekken en naar de 0. Vanavond een verjaardag dus meteen goed oefenen.  

Ja ik niet hé maar de alcohol :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nu binnen 22 graden en buiten 19. 
Moet toch nog even in de tuin aan de slag, zo maar gelijk doen. 

Och @Etty, dat eeuwige schuldgevoel.... hier nog zo eentje. 
Ik kan het vaak zo goed wegredeneren, maar dat helpt maar minimaal. 
En het gekke is: het zijn over het algemeen schuldgevoelens over items waar ik helemaal geen rol in speel, er eigenlijk buiten sta... 
Afijn, toch maar milimeter voor milimeter winst zien te boeken en ermee leren leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers:sun:

@ikkanhet als je nog niet weg bent, er zijn homeopatische korreltjes genaamd Urtizon, die uitstekend helpen tegen hitte uitslag, de jeuk gaat ook heel snel weg ervan. iets van rond de 8 euro en je hebt genoeg voor een jaar of twee, is min ervaring. Ik gebruik ze al jaren zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, dat vergat ik nog: ik heb al jaren een plekje (niet zichtbaar) op mijn rug wat jeukt@ikkanhet, gekmakend.
Ik ben toen eens op internet gaan zoeken naar smeersels tegen jeuk en stuitte op Theranal daar zit een stofje in dat echt goed werkt tegen jeuk. Het is eigenijk aambeienzalf, maar dat maakt niks uit, het helpt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

schuldgevoelens, wie kent ze niet.
Ik vind ze maar voor één ding "goed" als reminder
dingen volgende keer wat bewuster te doen/handelen.
Maar omdat volgende situaties en omstandigheden toch
nooit dezelfde zijn, zijn ze eigenlijk (rotwoord) overbodig.
Dus een beetje alerter in het hier en nu leven, dat mag ik
ervan leren. En fouten blijf ik ook toch wel maken.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken die gevoelens wel, maar niet dat het me veel bezig houdt. Ik had dat vroeger wel. Eindeloos andere scenario's bedenken, altijd over het verleden. Iets dat al gebeurd is, en ik anders had moeten aanpakken. Dat heb ik grotendeels van me af kunnen schudden gelukkig. 

Dan kan ik doorslaan naar de andere kant, dat 'het' me eigenlijk niet zo veel kan schelen. 'Ze' zoeken het maar uit. Een gevoel van zinloosheid en nihilisme. Van 'ik ga maar weer terug naar bed, nergens zin in'.

Dus ga ik maar eens een muziekje opzetten  :musicnote:  en eens wat aan mijn huishouden doen. Niet gaan zitten tobben.

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag dan eindelijk weer een optreden.

Blij dat ik gisteren nog even bij de snikhete repetitie kon zijn.We zijn eerder gestopt, achter elkaar door zonder pauze.

Vandaag ga ik weer stralen :sun:

Ik neem water mee en iedereen is voorbereid op de hitte.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morning allen. Spierpijn van het dansen op een feest van mijn werk. Lang zo’n feest gemeden. Zonder alcohol lastig en vind ik het dan wel leuk?

Dit keer hoefde ik het niet leuk te hebben en vinden van mezelf. Uitgesproken dat ik het best eng vind zo, maar gegaan omdat ik dat belangrijk vond. Zien mensen mij en ik de mensen eens anders. 
Het was leuk/waardevol. Toen de mensen wazig werden ging ik weg.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heb ik lang in de paniekstand gestaan.Heb tegen een burnout aangezeten.Nu pas de rust, om alles weer op een rijtje te zetten.Het is een raar gevoel om overspannen te zijn.Het leek wel of ik ineens een zesde zintuig had.Kon dwars door de mensen heen kijken en voelde ook de spanning van anderen.

Nu kop er weer bij en door..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...