Spring naar bijdragen

Donderdag 16 juni 2022

nancy

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Voor sommigen zijn deze warme dagen  niet makkelijk. Probeer hier zoveel mogelijk contact te blijven houden hé? Schrijf van je af en deel.

Vandaag heb ik een uitdag bij één van de dagbestedingen. Ga er voor de eerste keer naar toe. Heb gezien dat ze daar ook dieren hebben. Paarden enzo. Dus de Bolle is in haar nopjes. Ben als de dood voor deze dieren omdat ik hun lichaamstaal niet goed ken, maar wil ze wel knuffelen, als ze achter draad staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wat een stralende dag weer.
Denk dat ik even naar de tuin fiets heen en weer om wat zaailingen water te geven en een passiebloem te planten.
Straks komt vriend en dan heb ik dat maar vast gedaan.
We gaan naar het strand en een fikse strand wandeling maken
(Alleen weet hij dat nog niet ha,ha )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog erg wiebelig en zeker nog niet stabiel.Ik ga mezelf steeds beter doorkrijgen.Ben nu helemaal clean en merk, dat lichaam en geest niet in harmonie zijn.Dat zijn toch weer goede inzichten.Ik voel weer en dat mag.Bijna niet geslapen, maar het hoort er allemaal bij.Niets meer vertroebelen, maar voelen en dat komt hard aan, moet ik zeggen.

Vandaag een dag welness met goede vrienden.Lekker even ontspannen en voor de rest moet ik niet weer te hard van stapel willen lopen.

Fijne dag allemaal :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En een hele goede middag

(Waar is iedereen ? )

Lekker langs het strand gelopen
Een kleine 5 km. heen en 5 km terug
Heerlijk !
Niet te heet, pootjes in het water
Eerst cappuccino in een strand tent
Daarna, lunch na de wandeling van het eerste stuk
phoeh, de horeca kent de prijzen wel zeg
3.30 voor de koffie
salade, bestaande uit heel veel sla, wat tomaatjes, 2 plakjes komkommer en wat bolletjes mozzarella en een in blokjes gesneden volkorenboterham ; 16.50 !

Enfin, het was allemaal heerlijk, en op vakantie gaan we nauwelijks, dus deze luxe mogen we ons best af en toe permitteren

16134 stappen tot nu toe :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...