Spring naar bijdragen

Donderdag 16 juni 2022


nancy

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei rapilos:

En een hele goede middag

(Waar is iedereen ? )

Lekker langs het strand gelopen
Een kleine 5 km. heen en 5 km terug
Heerlijk !
Niet te heet, pootjes in het water
Eerst cappuccino in een strand tent
Daarna, lunch na de wandeling van het eerste stuk
phoeh, de horeca kent de prijzen wel zeg
3.30 voor de koffie
salade, bestaande uit heel veel sla, wat tomaatjes, 2 plakjes komkommer en wat bolletjes mozzarella en een in blokjes gesneden volkorenboterham ; 16.50 !

Enfin, het was allemaal heerlijk, en op vakantie gaan we nauwelijks, dus deze luxe mogen we ons best af en toe permitteren

16134 stappen tot nu toe :)

Iedereen zonnebaad, ga je er 20 000 stappen van maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei lady jane:

Ik heb n vrouw hup jane horen roepen, maar volleymaatje zei dat er meer hondjes jane heten, dus jij zult t niet zijn grweest? @rapilos :rolleyes:

Nee, ik was het niet Jane
Volgens mij zijn we niet langs jullie gekomen, want heb geen volleyballers gezien

Maar inderdaad, wat een heerlijk weer he.
Wordt er blij van :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei rapilos:

En een hele goede middag

(Waar is iedereen ? )

Lekker langs het strand gelopen
Een kleine 5 km. heen en 5 km terug
Heerlijk !
Niet te heet, pootjes in het water
Eerst cappuccino in een strand tent
Daarna, lunch na de wandeling van het eerste stuk
phoeh, de horeca kent de prijzen wel zeg
3.30 voor de koffie
salade, bestaande uit heel veel sla, wat tomaatjes, 2 plakjes komkommer en wat bolletjes mozzarella en een in blokjes gesneden volkorenboterham ; 16.50 !

Enfin, het was allemaal heerlijk, en op vakantie gaan we nauwelijks, dus deze luxe mogen we ons best af en toe permitteren

16134 stappen tot nu toe :)

16,50.....jeetje wat duur. Naja, het is niet anders.

Wat heerlijk hè Jane, dit weer! Flink genieten! Van mij mag dit weer tot oktober aanhouden. Ik ben bezig in de tuin met allerlei activiteiten die leuk zijn voor de kleinkinderen. Ik haal ze morgen van school op. Ik schrijf er verder niks over, want niet iedereen wil dat lezen hier heb ik inmiddels begrepen, maar het wordt zeker veel waterpret! 

Even kijken of ik morgenochtend nog  een watermeloen kan scoren, dat hoort er wel een beetje bij ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De welness was erg vermoeiend.Je zou er rustig van moeten worden, maar ben erg geschrokken van de kennis waar ik mee was.Wel een oudere man hoor, maar na 2 coronajaren, schrok ik van hem.Kreeg gelijk dat zorgende weer over me,wat ik jarenlang met mijn man heb gedaan.Alles kwam weer keihard binnen. Ik raakte zelfs in paniek.Lijkt wel of alle weggezopen verwerkingen, allemaal tegelijk op me afkomen.Take care of myself.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:wub: wat lief van jullie! 

Nou, het piratenscheepje staat klaar, daar gaat water in en natuurlijk een badje plus waterpistolen, ik doe natuurlijk ook mee met het watergevecht! Verder staat er een mamabed (zo'n strecher) met allerlei handdoeken om bij te komen . Kan ik ze ff voorzien van watermeloen en weer even lekker insmeren met zonnebrandcrème en extra drinken geven!  Bellenblazen, stoepkrijt, autobanen, alles staat klaar.  Oh ja, en een tent :lol:. Altijd leuk  :D. En ijs natuurlijk. En airco binnen, voor als het te warm wordt, met pannenkoeken enzovoort. 

ZO! DIT HEB IK DAN TOCH MAAR FF GEDEELD. :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...