nancy Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Goedemorgen allen. Eerst even koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Dagpact: nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Goedemorgen @nancy en goedemorgen frummers. Goed idee: een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 DAGPACT: Nancy Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Goeiemorgen @nancy en @Yvonne Lekker, ik neem ook een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rhino Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Goedemorgen allemaal DAGPACT: Nancy Yvonne Rhino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Goedemorgen allemaal!!lekkerrrrrrrrr koffie!!!☕️☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Zojuist zei Rhino: Goedemorgen allemaal DAGPACT: Nancy Yvonne FONNY Rhino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 En goedemorgen Ikkanhet, Rhino en Fonny.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Goeiemorgen @Rhinoen @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 DAGPACT: Nancy Yvonne Rhino FONNY ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Goedemorgen! Ben laat dus gauw door! 10 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT: Nancy Yvonne Rhino FONNY ikkanhet Maja Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Goeiemorgen @Maja Tjop tjop en door jij Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Goeiemorgen @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Goeie morgen allemaal, Voor sommigen zijn deze warme dagen niet makkelijk. Probeer hier zoveel mogelijk contact te blijven houden hé? Schrijf van je af en deel. Vandaag heb ik een uitdag bij één van de dagbestedingen. Ga er voor de eerste keer naar toe. Heb gezien dat ze daar ook dieren hebben. Paarden enzo. Dus de Bolle is in haar nopjes. Ben als de dood voor deze dieren omdat ik hun lichaamstaal niet goed ken, maar wil ze wel knuffelen, als ze achter draad staan. Smaragd, karin123 en Pinkman reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Goeiemorgen bollewolletje Heel veel plezier vandaag. Paarden zijn super lieve dieren. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Goedemorgen allemaal, Wat een stralende dag weer. Denk dat ik even naar de tuin fiets heen en weer om wat zaailingen water te geven en een passiebloem te planten. Straks komt vriend en dan heb ik dat maar vast gedaan. We gaan naar het strand en een fikse strand wandeling maken (Alleen weet hij dat nog niet ha,ha ) karin123, Smaragd en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 goeiemooiemorgen frummers zwaai je even naar de volleyballers Raps? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Goeiemorgen @rapilos en @lady janeen alle anderen die nog volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Zal ik doen Jane, als ik tenminste langs "jullie stuk " kom lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 (bewerkt) DAGPACT: Nancy Yvonne Rhino FONNY ikkanhet Maja Endoor 16 juni 2022 bewerkt door Endoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 Nog erg wiebelig en zeker nog niet stabiel.Ik ga mezelf steeds beter doorkrijgen.Ben nu helemaal clean en merk, dat lichaam en geest niet in harmonie zijn.Dat zijn toch weer goede inzichten.Ik voel weer en dat mag.Bijna niet geslapen, maar het hoort er allemaal bij.Niets meer vertroebelen, maar voelen en dat komt hard aan, moet ik zeggen. Vandaag een dag welness met goede vrienden.Lekker even ontspannen en voor de rest moet ik niet weer te hard van stapel willen lopen. Fijne dag allemaal Smaragd, Hadocque en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 DAGPACT: Nancy Yvonne Rhino FONNY ikkanhet Maja Endoor Claudius Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2022 En een hele goede middag (Waar is iedereen ? ) Lekker langs het strand gelopen Een kleine 5 km. heen en 5 km terug Heerlijk ! Niet te heet, pootjes in het water Eerst cappuccino in een strand tent Daarna, lunch na de wandeling van het eerste stuk phoeh, de horeca kent de prijzen wel zeg 3.30 voor de koffie salade, bestaande uit heel veel sla, wat tomaatjes, 2 plakjes komkommer en wat bolletjes mozzarella en een in blokjes gesneden volkorenboterham ; 16.50 ! Enfin, het was allemaal heerlijk, en op vakantie gaan we nauwelijks, dus deze luxe mogen we ons best af en toe permitteren 16134 stappen tot nu toe nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden