Spring naar bijdragen

Vrijdag 3 juni 2022


nancy

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Yvonne:

Hahaha, nee Reacher, geen ochtendhumeur... maar ik vind het wel heel belangrijk dat ik 's morgens vroeg geen andere mensen hier thuis om mij heen heb. 
(Vind het trouwens sowieso heerlijk om alleen te zijn... ) 
En voor alle zekerheid een extra kan voor Reacher. 890506p1N1GLHVvsFMCjX_600x600.jpg

Dankjewel Vonneke :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha, veel plezier, ik pas hier wel op de tent op 21 december dan... 
Maar nu moet ik er vandoor retedrukke dagen voor de boeg. 
Lieve luitjes, maak er een fijne dag van, hij komt niet meer terug. 

(oh ja @Lonster: de reden van de kleurtjes en grote en dikke letters voor het dagpact is eigenlijk dat het dan een stuk meer opvalt. Hou je het kopje in de gewone letters en zwart dan wil het nog wel eens gebeuren dat iemand die zich erop wil zetten het over het hoofd ziet en een nieuw pact start waardoor de eerdere deelnemers wegvallen. En ja, dan is het ook wel aardig om er een leuk kleurenspel van te maken) 

                                                                                                                               blij.jpg.e7f93845cbc8f92966681db63b96bb3b.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Yvonne:

ik hoop dat Maja een fijne dag heeft... 
Iedereen uiteraard, maar Maja een extra'tje... 

nou @Yvonne, dat laat ik mij geen twee keer zeggen! Ik heb een glas sinaasappelsap, koffie, water én cola light genomen. Met klotsende buik aan de wandel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

jullie hadden het over een ochtend humeur he
nou, waar ik een ochtend humeur van krijg, is als mijn vriend in het weekeinde blijft slapen.
op het moment dat hij merkt dat ik dan in de ochtend een heel klein beetje wakker aan het worden bent, heel hard roept ; Goedemorgen...heb je een beetje geslapen ? !
Pffff, dan denk ik, man laat me met rust !
Erg he ! :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...