Spring naar bijdragen

Vrijdag 3 juni 2022


nancy

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei Adri02:

Dat heb ik nou ook. En 's middags ook. En 's avonds ook.

Nou dan zal het wel gezellig bij jullie thuis zijn. Of woon je alleen?

Ik heb het ook als ik op maandagochtend op het werk kom, en er meteen collega's vragen hoe mijn weekend was. Of dat nou een leuk of niet leuk weekend was, ik heb geen zin om daar over te praten. Hou gewoon je mond en laat me eerst opstarten en koffie pakken.

Overigens interesseert het me weinig wat mijn collega's doen in het weekend. Ik vraag het dan ook bijna nooit, behalve als ik mij daar sociaal toe gedwongen voel. Ik praat liever over wat anders. Tegenwoordig kan ik goed over het weer praten. Vroeger had ik een hekel aan die chitchat, nu snap ik de bedoeling ervan wel en kan ik het ook leuk vinden, ik begin er zelf vaak over in een winkel als daar aanleiding voor is en dat vind ik dan gezellig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nouuuuuuuuu, zonnetje wel, maar vreselijke last van de wind, niet leuk :blink:. Deur maar dicht gedaan. Ook omdat de hele buurt aan het zagen, schuren, boren en schoonmaken met de hogedrukreiniger is :wacko:. Tja, dat heb je in een woonwijk, hoort erbij. Behalve die wind....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, ja hier ook zo. Gisteren was het muisstil, toen heb ik nog lekker in de tuin gezeten en onkruid gewied. En vandaag is er iemand verderop bezig een ijzeren balkonhek te slijpen. Het hoeft maar één buurman of vrouw te zijn. 

Ik ben lekker in het zwembad geweest, heerlijk in het zonnetje gezwommen. Op de terugweg vers brood en biologische aardbeien gekocht. Meteen bijna 10 euro kwijt, maar wel voor een goed doel. Ze zijn heerlijk. 

Ik heb ook rabarber gekocht. Het voordeel van zo'n winkel bij de moestuin, is dat je alles per stuk kunt afwegen. Voor een eenpersoonshuishouden fijn. En ook al dat plastic niet nodig. Lekker ouderwets gewoon los in mijn boodschappentas mee. Behalve die aardbeien dan, die zaten in een kartonnen doosje.

Met die rabarber ga ik zo een taartje maken, voor een vriendin die op de thee komt. Heel simpel met wat meel, havervlokken en kokosolie.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mijn man: vlinderpasta met spekjes, rode ui, champignons, knoflook, Frans kaasje en crème fraiche en spinazie. 

Voor mijn zoon: die vindt het bovenstaande vreselijk, dus vooruit: een pizza besteld.

Tjeetje, wat ongezond allemaal. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei lady jane:

Je wilt niet meer, weet je nog? Ff volhouden hoor dan heb je dat gevoel weer terug. Zie dit maar even als een korte test. Straks ben je geslaagd en mag je een ijsje of iets anders lekkers

Ja ik hou ook vol weet dat het weer weg trekt. En inderdaad straks een lekker gebakje bij de koffie. Thnx :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lig op t strand de ns spits uit te liggen. Het is nog zo warm! De volleyvrienden zijn naar huis en ik geniet eindelijk rustig van mijn boek. Aan de randen vd dag. Van Femke v der Laan, mooi, ontroerend en zo vol v liefde geschreven. Ff geen eten nodig nog zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...