Spring naar bijdragen

Vrijdag 3 juni 2022


nancy

Aanbevolen berichten

@ikkanhetGa iets doen, leidt jezelf af. Douchen, bedden verschonen, tanden poetsen en dan koffie zetten. Vervolgens iemand bellen en dan blij zijn dat je daar weer vanaf bent. Vervolgens lekker pyjamaatje aan, filmpje kijken en naar bed. 

Dat ga ik doen, denk ik ;) . 

Morgen met de kinderen en kleinkinderen naar de Efteling :wub: . Jammer dat ik een zwaar gekneusde voet heb. Wordt wat lastig lopen. Maar goed, wel héél erg leuk! 

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei lady jane:

Ik lig op t strand de ns spits uit te liggen. Het is nog zo warm! De volleyvrienden zijn naar huis en ik geniet eindelijk rustig van mijn boek. Aan de randen vd dag. Van Femke v der Laan, mooi, ontroerend en zo vol v liefde geschreven. Ff geen eten nodig nog zo.

Heerlijk zen en genieten dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei nancy:

Ga iets doen, leidt jezelf af. Douchen, bedden verschonen, tanden poetsen en dan koffie zetten. Vervolgens iemand bellen en dan blij zijn dat je daar weer vanaf bent. Vervolgens lekker pyjamaatje aan, filmpje kijken en naar bed. 

Dat ga ik doen, denk ik ;) . 

Morgen met de kinderen en kleinkinderen naar de Efteling :wub: . Jammer dat ik een zwaar gekneusde voet heb. Wordt wat lastig lopen. Maar goed, wel héél erg leuk! :rose:

Douchen en bedden reeds gedaan en tanden en koffie ook. Nu inderdaad voor tv dan waait het zo wel weet over. Thnx :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Pinkman:

Er zit een enorm verschil in iets niet meer mogen en niet meer willen daarom reageerde ik ook even op je. Maar goed dat je op het maandpact staat en jezelf net liet horen. 

Ja ik heb inderdaad de switch gemaakt van ik mag niet meer naar ik wil niet meer. En dat helpt me echt er doorheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...