ikkanhet Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Goedemorgen @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Goeiemorgen @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Goedemorgen! Gisteravond laat een dronkenmansgesprek gevoerd met mijn vriend( hij dronken, niet ik). Nu maar vanmiddag proberen. niks en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Goeie morgen allebei. Vandaag ff naar de fysio. Een pees in m'n bovenarm is al maanden overbelast. Doet zeer bah. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Das kluten Reacher. Hoelang hebben jullie een relatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Goedemorgen dames. Heftig @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Succes daarmee @bolletje. Waarschijnlijk doen er een ondersteuning verband om en misschien mag je de kleur daarvan zelf uitkiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 1 minuut geleden zei bolletje: Das kluten Reacher. Hoelang hebben jullie een relatie? 25 jaar. Sinds zo’n vijftien jaar drinkt hij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 2 minuten geleden zei niks: Goedemorgen dames. Heftig @Reacher Echt wel. Hoe ging het met de sonde?!!! En heb je mijn kunstwerkje van gisteren gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Ik lees het later, nu naar het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Ja ik zag het! Prachtig dank je wel! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 10 minuten geleden zei Reacher: Goedemorgen! Gisteravond laat een dronkenmansgesprek gevoerd met mijn vriend( hij dronken, niet ik). Nu maar vanmiddag proberen. Lijkt me moeilijk @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Het was wel Mini haar handje. Maar dat geeft niet. Sonde is eruit inderdaad, zo fijn. lady jane, Reacher en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Goedemorgen, Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Reacher even lachen. Is goed voor je. Reacher en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Goedemorgen frummers. En weer geen zonnetje.... Maar dat mag um de pret niet drukken. Eerst maar een bakje. En... hoe ging het met de sonde gisteren @niks? Was het heerlijk om haar toetje zomaar te kunnen knuffelen zonder buisje??? Pfff, heftig @Reacher.. maar echt, ga geen discussie aan met iemand met drank op, dan leidt nergens toe... Straks dan maar in de herhaling, sterkte Reacher en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Niks hoe oud is de kleine meid nu? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 DAGPACT: Reacher Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Morgen alweer 9 weken @bolletje. Ja het is echt fijn zonder sonde @Yvonne. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Kan iemand mij erbij zetten op het dagpact bvd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 DAGPACT: Reacher Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Goedemorgen. Fijn @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Goedemorgen allen. @Reacher: sterkte en knap dat je opnieuw het gesprek aangaat @niks: Ieniemini al weer 9 weken. Het gaat zo goed, fijn! Nu eerst een glas cola light van @Yvonne: mmmmm! 13 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Reacher Yvonne ikkanhet Maja Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden