Spring naar bijdragen

Zondag 8 mei 2022


niks

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Moederdag vandaag. Voor de 1 een fijne dag, voor de ander een verdrietige dag, wat meerdere redenen kan hebben. Voor de winkeliers, de bloemisten in het bijzonder, een geweldige dag voor de kassa. Hoe het ook is, de zon schijnt, maak er wat van vandaag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal! Wat kan zon toch helend werken. Opstaan is een eitje, zware gedachten kun je gemakkelijker lichter maken door omdenken, enzovoorts. Dus hop wandelschoenen aan voor een flinke wandeling. Daarna door naar mijn moeder. Heb gisteren wandelgebied De Uithof ontdekt, vlakbij het revalidatiecentrum. Dus taartje mee in de koeltas, het revalidatiecentrum ontvluchten en genieten van zon, groen en het zingen van de vogels.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is de moederdag al meteen niet zo goed.

Vannacht merkte ik dat mijn man naar het toilet ging en een kwartier later was hij nog op de slaapkamer. Kan van het een op het andere moment bijna niet  meer lopen.

Zelf horrornacht achter de rug een een hartslag van 125 is het resultaat.

Mijn zus appte gisteravond was bij mijn moeder alvast voor moederdag omdat ze vandaag markt heeft. Maar ze mopperde alles bij elkaar want mijn moeder bleek gedronken te hebben. Big deal voor mij dan.

Vanmorgen belt mijn zus wederom mopperend op dat de markt niet  doorgaat omdat de mensen het vertikken hun auto's ergens anders te parkeren dus ze kunnen de kraampjes niet opbouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers.  Hier ook moederdag,  dadelijk ontbijt , de sauna gaat vast aan om op te warmen . Vanmiddag gouden bruiloft van mijn broer .  Kijken hoelang ik het volhoud met voetje . Kan daar natuurlijk gewoon zitten en eventueel been op andere stoel leggen om het vocht weer af te voeren .

Ik loop met 1 kruk nu en manlief heeft het nu in zijn knie . Hij had een opstapje gemaakt op het werk om zijn polsen te ontlasten maar door steeds op en af re gaan , zijn nu zijn knieën aan de beurt.  Wat een vreselijke rotziekte ook . Volgende week nieuwe medicatie,  hopelijk gaat het hem helpen 

Voor alle moeders en vrouwen waar dit een verdrietige dag voor is een dikke knuffel :rose::heart:

bewerkt door Francoise
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yana:

Wat zeg je nou @ikkanhet, kan je man opeens bijna niet meer lopen??? Dat klinkt eng.

 

Ja heeft hij wel vaker van het een op het andere moment. Inderdaad best eng. Ga me aankleden en de honneurs waarnemen hier. Weer een bewezen feit hoe fijn het is om nuchter te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Het is inmiddels al over tienen, maar beter laat dan nooit: de koffieeeeeee
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.pngLekkerste chocolade in Nijmegen | Into Nijmegen

@ikkanhet en @Francoise sterkte
@lady jane veel plezier op het strand
@Maja, ik hoop dat jullie een fijne dag hebben
@niks, nog nachtje slapen..... 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...