niks Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 Goedemorgen! Moederdag vandaag. Voor de 1 een fijne dag, voor de ander een verdrietige dag, wat meerdere redenen kan hebben. Voor de winkeliers, de bloemisten in het bijzonder, een geweldige dag voor de kassa. Hoe het ook is, de zon schijnt, maak er wat van vandaag! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 Goedemorgen @niks, fijne dag met Mini en ienimieni. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 Kat gaat voldaan weer slapen, ik duik er ook nog een uurtje in. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 Dank je wel, laatste dag in het ziekenhuis Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 goeiemooiemorgen frummers zomaar uitgeslapen, zo vroeg misschien de winterkleren maar eens plaats laten maken voor die vd zomer. t wordt vast een stranddag daarna @niks nog even volhouden, gelukkig is het zo weer morgen♥ niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 Goedemorgen @lady janeis het niet te koud op het strand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 Goedemorgen allemaal! Wat kan zon toch helend werken. Opstaan is een eitje, zware gedachten kun je gemakkelijker lichter maken door omdenken, enzovoorts. Dus hop wandelschoenen aan voor een flinke wandeling. Daarna door naar mijn moeder. Heb gisteren wandelgebied De Uithof ontdekt, vlakbij het revalidatiecentrum. Dus taartje mee in de koeltas, het revalidatiecentrum ontvluchten en genieten van zon, groen en het zingen van de vogels. karin123, Descartes33, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 ik neem een grote parasol mee als de wind over t water komt is dat fris ja maar als je goed blijft liggen kan het bloedjeheet worden. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 Goeiemorgen allemaal, Fijne moederdag voor alle moeders en ook alle andere vrouwen, karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 Hier is de moederdag al meteen niet zo goed. Vannacht merkte ik dat mijn man naar het toilet ging en een kwartier later was hij nog op de slaapkamer. Kan van het een op het andere moment bijna niet meer lopen. Zelf horrornacht achter de rug een een hartslag van 125 is het resultaat. Mijn zus appte gisteravond was bij mijn moeder alvast voor moederdag omdat ze vandaag markt heeft. Maar ze mopperde alles bij elkaar want mijn moeder bleek gedronken te hebben. Big deal voor mij dan. Vanmorgen belt mijn zus wederom mopperend op dat de markt niet doorgaat omdat de mensen het vertikken hun auto's ergens anders te parkeren dus ze kunnen de kraampjes niet opbouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Hier ook moederdag, dadelijk ontbijt , de sauna gaat vast aan om op te warmen . Vanmiddag gouden bruiloft van mijn broer . Kijken hoelang ik het volhoud met voetje . Kan daar natuurlijk gewoon zitten en eventueel been op andere stoel leggen om het vocht weer af te voeren . Ik loop met 1 kruk nu en manlief heeft het nu in zijn knie . Hij had een opstapje gemaakt op het werk om zijn polsen te ontlasten maar door steeds op en af re gaan , zijn nu zijn knieën aan de beurt. Wat een vreselijke rotziekte ook . Volgende week nieuwe medicatie, hopelijk gaat het hem helpen Voor alle moeders en vrouwen waar dit een verdrietige dag voor is een dikke knuffel 8 mei 2022 bewerkt door Francoise lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 DAGPACHT Judith ikkanhet Ik sluit me bij je aan @Judith, wens je een hele mooie dag. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 Ja zo ervaar ik het ook en die belofte wil je ook niet verbreken. We gaan ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 Wat zeg je nou @ikkanhet, kan je man opeens bijna niet meer lopen??? Dat klinkt eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 1 minuut geleden zei Yana: Wat zeg je nou @ikkanhet, kan je man opeens bijna niet meer lopen??? Dat klinkt eng. Ja heeft hij wel vaker van het een op het andere moment. Inderdaad best eng. Ga me aankleden en de honneurs waarnemen hier. Weer een bewezen feit hoe fijn het is om nuchter te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 Wat ben jij aanstekelijk goed bezig zeg @Judith Weet je al van het bestaan van het jaarpact? Misschien is dat wel iets voor jou ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 Ik ben wel het weekpact gestart ook al voorruit gang nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 Merk aan mezelf dat ik andere inzichten krijg waar ik super blij mee ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 (bewerkt) Moet hij dat niet eens laten onderzoeken @ikkanhet, klinkt verontrustend 8 mei 2022 bewerkt door Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 Goedemorgen. Laat wakker geworden. Maar nu met de hond op pad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Het is inmiddels al over tienen, maar beter laat dan nooit: de koffieeeeeee @ikkanhet en @Francoise sterkte @lady jane veel plezier op het strand @Maja, ik hoop dat jullie een fijne dag hebben @niks, nog 1 nachtje slapen..... 8 mei 2022 bewerkt door Yvonne Reacher en Francoise reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 DAGPACT Judith ikkanhet Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 8 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT Judith ikkanhet Yvonne maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 43 minuten geleden zei Francoise: Moet hij dat niet eens laten onderzoeken @ikkanhet, klinkt verontrustend Heeft al heel veel onderzoeken gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2022 Ola! Goedemorgen! DAGPACT Judith ikkanhet Yvonne maja Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden