Spring naar bijdragen

25-4-2022


bolletje

Aanbevolen berichten

Gaaaaaaap) goeie morgen. 5.30 m'n nest uit om dat ik om 9.00 in het ziekenhuis te zijn. Jaha de taxi bepaald wanneer die me komt halen:angry:

Vandaag een blaastest niet om te kijken of ik gezopen heb maar om te kijken waar ik intolerant voor ben. Moet een drankje nemen en dan 3 uur wachten en dan blazen. Nou ik zal het slapen vanmiddag wel inhalen.:wacko:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Adri02:

Ik weet dat het volstrekt irrelevant is, maar ik merk dat ik er heel slecht tegen kan als de datumnotatie van de dagdraad afwijkt van wat hier zo langzamerhand toch wel de vastliggende norm is.....

Hahaha... heerlijk @Adri02, ik zit hier met een grijsn grijnsr tot oor, heb die onhebbelijkheid ook een beetje. 

@bolletje succes met slikken en blazen straks. Ik hoop dat men jouw allergie zal vinden. (ennu.... half zes is toch niet zó erg? Heb je een lekker lange dag voor je liggen...) 

@nancy, ik wens je een goede reis en mooie dagen in Spanje. Sterkte. 

Oh ja, goedemorgen frummers.... 
tijd voor een bakje
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook regen nu, gisteren werd er nog een zon-dag voorspeld. 
Afijn, een buitje kan totaal geen kwaad natuurlijk. 

@Francoise, succes in het ziekenhuis straks. 

Is er al een beetje duidelijkheid over de 'verhuizing' @niks
Ennu....   Chocolade hart knuffel - Bakken met Plaizier in Hoogeveen

Hoe gaat het nou met jou (en met jouw moeder) @Maja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jee , wat is het toch vreselijk stil hier . Iedereen word weggejaagd of gaat weg om andere redenen . Ben er gewoon verdrietig van . Zo jammer .  Ik hoop echt dat we deze fase te boven komen en er samen voor zorgen dat we het forum in leven houden , want zonder forummers geen forum . 

:heart: 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sta wat wankel op de benen @Yvonne, niet door de drank, maar fysiek en mentaal omdat alle ballen hooghouden mij zwaar valt. Morgen weer een spannende dag waar ik nu al sinds gisteren de zenuwen van in mijn buik heb. Morgen gaat mijn moeder van ziekenhuis naar revalidatieplek. Eén uit de lijst waarvan ik hoopte dat ze daar niet terecht zou komen. Slechte recensies op internet, deels qua klachten akelig gelijk aan onze eerder opgedane ervaring met deze zorgorganisatie. Maar je hebt geen keus. Zo simpel is het. Plek vrij? Wegwezen! Dus moet ik er toch de schouders onder zetten met zoveel mogelijk positiviteit. Zelf krijg ik hulp bij zoektocht hoe energie op te bouwen en beter voor mijzelf te zorgen. Maar dat is best lastig als er geen stabiel en rustig vertrekpunt is en er waarschijnlijk ook niet stante pede is. 
Ga nu maar het bos in. De groene lucht opsnuiven die er altijd hangt na een forse regenbui. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjee , lieve @Maja wat een traject en wat een zorg. Ik leef met je mee. Die keuze uit instellingen  die je allemaal NIET wilt: ik herken het. Zo moeilijk. Ja, het beste ervan maken. En overal werken mensen met hart en ziel. We zouden het in Nederland zo anders moeten organiseren denk ik. Maar goed. Makkelijk praten voor mij.

@Maja:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Maja  begrijp dat je er tegen op ziet mbt de verhuizing van je moeder naar ren revalidatie plek .

En juist  die gene waar je al bij voorbaat pijn in je buik kan krijgen vanwege de slechte recensies. 

 

Bedenk je dat het allemaal een persoonlijke ervaring is van ieder die dit vanuit zijn eigen referentie  kader beleefd. 

Mijn werkplek en wordt ook door recensies  als een slechte zorg  organisatie  beschreven en ook weer als goed.

Wat ik ook kan begrijpen  , zorgorganisaties hebben te dealen met de laag van bovenaf  en de financiën. 

De zorg als uitvoerende krachten  zijn veelal lieve betrokken krachten. 

Wat het ene huis slecht doet , doet het andere huis weer goed of andersom .

Behoud je positieve  inzicht en probeer er open minded  in te gaan .

Succes voor jou  en je moeder .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aahh daar zijn jullie 

Knuffel voor jou @Maja. Zo zitten wij met opvang voor zoon hetzelfde.  Ik vind het erg moeilijk,  wat past bij ons . Momenteel wil en kan ik nog niet loslaten , dus blijft hij nog lekker even bij ons . Woonvorm oudste is ook afgewezen , hij is te goed om daarvoor in aanmerking te komen .  Woningen zijn er niet , dus die blijft ook nog .  Eerlijk gezegd vind ik het allemaal niet zo heel erg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...