rapilos Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Nou, moest toch mijn regenpak aan vanochtend Het goot ! terug ook niet helemaal droog gebleven, maar dat mocht geen naam hebben Wel heel goed voor de tuin, die regen Moet eigenlijk nu mest op het gras strooien Maar pffff...echt even geen energie meer voor hoor. Best hard gewerkt weer vanochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Ola! Ik ben er ook nog hoor. Ik heb een lekkage droog gedweild. Aannemer bij geweest. Dak op. Weer naar binnen. Vriend en aannemer kijken elkaar hoofdschuddend aan. ‘Aankijken, ‘t komt door de windrichting’ zegt de een. ‘Ja..’ zegt de ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Dus nu hang ondersteboven aan mijn plafond in bat modus te overdenken of je een aannemer kunt vermoorden met een natte dweil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Rosee en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Klinkt niet gek hoor @Reacher In ons geval hebben wij ook lekkage in onze slaapkamer als er een bepaalde wind in combinatie met regen staat. Gelukkig komt dit niet heel vaak voor . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Henny Vrienten overleden , jee ik schrik ervan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Gips eraf , voet ziet eruit in staat van ontbinding . Moet nog even loopschoen aan want bot is nog broos . Maar dat blok is van mijn been . Ik mag weer in bad en in de sauna Remi1, lady jane, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Oh heerlijk @Francoise, Wat moet jij je kilo's lichter voelen Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Ik ben geschrokken dat Henny Vrienten dood is maar tegelijk ook verbaasd dat hij al "zo oud" was intussen. Ik puberde al heel jong en ging erin mee met mijn 3 jaar oudere zus; haar elpees lenen, neon kleren, buttons op spijkerjasjes etc. Al vond ik Ernst wel de meest sexy van alle; ik vind het jammer. Goedenavond. @niks Blijf nou gewoon lieverd. Doe jezelf niet tekort door iemand anders. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Fijn dat t gips eraf is @Francoise! Lekker weer in de sauna. Vind t ook heel treurig dat Henny Vrienten er niet meer is. Paar jaar geleden nog naar concert van Doe maar geweest bij paleis Soestdijk. Zouden afgelopen november ook gaan maar dat was dus gecanceld. Francoise, Remi1 en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Wat is t rustig hier. Hoe gaat 't eigenlijk met jou @spirit heb je al even niet gelezen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Ha @spirit. Wil je wat zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Zit in de ‘strenge’ zelfzorgmodus. Doet goed. Hard gewerkt, op tijd gestopt, gebreid en heerlijk gespeeld. Ipv rennen van werk naar spelen. Ik leer het nog eens! Rosee en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 6 uur geleden zei Reacher: Dus nu hang ondersteboven aan mijn plafond in bat modus te overdenken of je een aannemer kunt vermoorden met een natte dweil. Ja, volgens Google wel. Al is dat dan een ingewikkeld verhaal over een natte dus gladde vloer en een valpartij. Ik raad het niet aan. @Lika een beetje minder van het heilige moeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Ja… @Quinn, maar dat gaat niet vanzelf bij mij. Dus dan maar beter even de dingen die mij goed doen moeten. (Op tijd stoppen met werken, pauze nemen, buiten lopen , spelen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 2 minuten geleden zei spirit: Met mij gaat het goed, vanwege VA,dus geen. Zorgen.ik zal er een poosje niet zjjn vanwege mijn Apple en een lat relatie neemt ook Veel tijd in beslag. Dus geen, ot Dus geen zorgen om Spirit. Die red zich wel. De hond is ook weer beter Wat is VA? Ik maak mij eerlijk gezegd wel een beetje zorgen, dus het is goed dat je zegt dat dat niet nodig is. Waarom ga je er een tijdje helemaal niet zijn? Wil je dat liever? Af en toe een teken van leven kan toch ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Daarom vind ik het ook sterk van je @Lika, omdat je in alles zo'n sterke drive hebt. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Fijn je even te horen @spiriten dat het met de hond ook weer goed gaat . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 (bewerkt) x 17 april 2023 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2022 Rapport Share Geplaatst 26 april 2022 9 uur geleden zei Lika: vanwege VA, vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden