bolletje Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 (bewerkt) Gaaaaaaap) goeie morgen. 5.30 m'n nest uit om dat ik om 9.00 in het ziekenhuis te zijn. Jaha de taxi bepaald wanneer die me komt halen Vandaag een blaastest niet om te kijken of ik gezopen heb maar om te kijken waar ik intolerant voor ben. Moet een drankje nemen en dan 3 uur wachten en dan blazen. Nou ik zal het slapen vanmiddag wel inhalen. 25 april 2022 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Goedemorgen @bolletje! Zet m op vandaag en blazen maar. Het is voor een goed doel. Goed boek mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 @nancy beterschap en Dat de reis brengt waar je op hoopt. @niksGeen woorden maar voor jou nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 (bewerkt) 58 minuten geleden zei Adri02: Ik weet dat het volstrekt irrelevant is, maar ik merk dat ik er heel slecht tegen kan als de datumnotatie van de dagdraad afwijkt van wat hier zo langzamerhand toch wel de vastliggende norm is..... Hahaha... heerlijk @Adri02, ik zit hier met een grijsn grijnsr tot oor, heb die onhebbelijkheid ook een beetje. @bolletje succes met slikken en blazen straks. Ik hoop dat men jouw allergie zal vinden. (ennu.... half zes is toch niet zó erg? Heb je een lekker lange dag voor je liggen...) @nancy, ik wens je een goede reis en mooie dagen in Spanje. Sterkte. Oh ja, goedemorgen frummers.... tijd voor een bakje 25 april 2022 bewerkt door Yvonne nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Een hele goede morgen allemaal, Druk weekeinde gehad Wel met allemaal, leuke sociale dingen hoor. Straks werken Op de fiets Bewolkt nu, maar om te fietsen helemaal niet erg hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Sterkte vandaag Bollie, Vanmiddag maar even lekker bijslapen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Goedemorgen Succes in het zh @bolletje, ik mag vanmiddag @nancy fijne vakantie en heel veel sterkte nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Dan mag het gips eraf, toch@Francoise? Spannend! Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Goedemorgen. Hoofdpijn, maar dat mag de pret niet drukken, want het is een nieuwe dag! @niksik mis je en hoop dat je je nog bedenkt. @nancyheb een goede reis. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Goeiemorgen frummers het giet hier inmiddels, hoop dat Raps droog over is als je naar huis gaat kun je meteen omkleden. en voor de natuur wel goed zo'n regendag tussendoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Hier ook regen nu, gisteren werd er nog een zon-dag voorspeld. Afijn, een buitje kan totaal geen kwaad natuurlijk. @Francoise, succes in het ziekenhuis straks. Is er al een beetje duidelijkheid over de 'verhuizing' @niks? Ennu.... Hoe gaat het nou met jou (en met jouw moeder) @Maja Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Goedemorgen. Goede reis @nancy, hoop dat het allemaal een beetje gaat! En succes in het ziekenhuis @Francoise en jij natuurlijk ook @bolletje, hele onderneming . nancy en Francoise reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Jee , wat is het toch vreselijk stil hier . Iedereen word weggejaagd of gaat weg om andere redenen . Ben er gewoon verdrietig van . Zo jammer . Ik hoop echt dat we deze fase te boven komen en er samen voor zorgen dat we het forum in leven houden , want zonder forummers geen forum . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Hi. Ik ben niet weg en ook niet ofzo hoor @Francoise, gewoon net wakker. Fijn dat het zo'n leuke dag was gisteren! Wat grijzer en kouder geloof ik. Eerst maar even douchen. DAGPACT: Yvonne Quinn Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Ik sta wat wankel op de benen @Yvonne, niet door de drank, maar fysiek en mentaal omdat alle ballen hooghouden mij zwaar valt. Morgen weer een spannende dag waar ik nu al sinds gisteren de zenuwen van in mijn buik heb. Morgen gaat mijn moeder van ziekenhuis naar revalidatieplek. Eén uit de lijst waarvan ik hoopte dat ze daar niet terecht zou komen. Slechte recensies op internet, deels qua klachten akelig gelijk aan onze eerder opgedane ervaring met deze zorgorganisatie. Maar je hebt geen keus. Zo simpel is het. Plek vrij? Wegwezen! Dus moet ik er toch de schouders onder zetten met zoveel mogelijk positiviteit. Zelf krijg ik hulp bij zoektocht hoe energie op te bouwen en beter voor mijzelf te zorgen. Maar dat is best lastig als er geen stabiel en rustig vertrekpunt is en er waarschijnlijk ook niet stante pede is. Ga nu maar het bos in. De groene lucht opsnuiven die er altijd hangt na een forse regenbui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 1 minuut geleden zei Quinn: DAGPACT: Yvonne Quinn Maja Goedemorgen @Quinn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Goedemorgen @Maja extra knuffel voor jou. Het wordt nog niet bepaald gemakkelijker zo hè? Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Tjee , lieve @Maja wat een traject en wat een zorg. Ik leef met je mee. Die keuze uit instellingen die je allemaal NIET wilt: ik herken het. Zo moeilijk. Ja, het beste ervan maken. En overal werken mensen met hart en ziel. We zouden het in Nederland zo anders moeten organiseren denk ik. Maar goed. Makkelijk praten voor mij. @Maja Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 @Maja begrijp dat je er tegen op ziet mbt de verhuizing van je moeder naar ren revalidatie plek . En juist die gene waar je al bij voorbaat pijn in je buik kan krijgen vanwege de slechte recensies. Bedenk je dat het allemaal een persoonlijke ervaring is van ieder die dit vanuit zijn eigen referentie kader beleefd. Mijn werkplek en wordt ook door recensies als een slechte zorg organisatie beschreven en ook weer als goed. Wat ik ook kan begrijpen , zorgorganisaties hebben te dealen met de laag van bovenaf en de financiën. De zorg als uitvoerende krachten zijn veelal lieve betrokken krachten. Wat het ene huis slecht doet , doet het andere huis weer goed of andersom . Behoud je positieve inzicht en probeer er open minded in te gaan . Succes voor jou en je moeder . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 (bewerkt) Ik knoop het in mijn oren @Lieke7777, hoe lastig ook. 25 april 2022 bewerkt door Maja Emoticon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Aahh daar zijn jullie Knuffel voor jou @Maja. Zo zitten wij met opvang voor zoon hetzelfde. Ik vind het erg moeilijk, wat past bij ons . Momenteel wil en kan ik nog niet loslaten , dus blijft hij nog lekker even bij ons . Woonvorm oudste is ook afgewezen , hij is te goed om daarvoor in aanmerking te komen . Woningen zijn er niet , dus die blijft ook nog . Eerlijk gezegd vind ik het allemaal niet zo heel erg. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 april 2022 Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 12 minuten geleden zei Maja: Ik knoop het in mijn oren @Lieke7777, hoe lastig ook. Begrijp ik helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden