Rosee Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 Veel plezier vandaag met je zoon @Francoise!! Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 Goedemorgen frummers. Zoon heeft overgegeven, denk van de spanning . Hadden eigenlijk niks moeten zeggen . Maar ja , je wil 'm zo graag blij maken , ook met de reis er naartoe. Voor hem is dit denk ik too much . Foei mama dit had ik kunnen weten . Hopelijk zo weer opgeknapt. Thnxx @Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 @niks ik begrijp je , maar doe het niet meid Laat nooit jou licht dimmen alleen maar omdat het een ander in de ogen schijnt lady jane, Reacher en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 Ach @niks dat vind ik *, ik hoop dat je je bedenkt, maar anders snap ik je ook echt wel. Hoewel ik weet dat @Etty gelijk heeft, zou ik persoon graag van de aardbol aftrappen. Maar ja... dus. Het is eruit @Francoise dan komt het nu vast goed. Veel plezier. @nancy ik wens je een goede reis. Meer koffie. nancy en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 Koffie- koffietijddddddd Goedemorgen frummers. Niet weggaan @niks, laat hem niet winnen. @nancy, ik hoop zo dat je je morgen toch een heel stuk beter voelt... Sterkte. Balen @zbb, maar goed dat je niet bent gaan drinken, dat zou dubbel balen zijn, nog afgezien van de moeite die het je dan kost om weer te stoppen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 3 uur geleden zei Yana: Ik ben blij dat je droog naar bed bent gegaan maar hoezo 'gevarenzone', je neemt toch antabuse? toch? toch? Hoi, ja ik neem gelukkig wel me antabus het is ook wel even extra belangrijk om deze in te blijven nemen. niet dat ik de boel de boel laat en binnenkort is even flink los gaat. het valt nog niet mee om een andere uitlaatklep te vinden dan te drinken(lees compleet van God los gaan)voor oplopende spanningen,stress en frustraties … Maar vooralsnog ben ik van plan om morgen braaf me antabus weer te nemen. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 @Zbb idd een andere uitlaat klep vinden voor oplopende spanningen etc. Ik zelf ervaar het als hoe langer ik nuchter ben des te minder heb ik behoefte om de uitlaatklep nodig te hebben Soms horen dingen wel of niet bij het leven en ik heb er geen invloed op. Dat scheelt mij bij spanning opbouwen en het afreageren. Reacher en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 Maar die opmerking van gisteren aan @niks gericht was echt een brug te ver @Alcoholist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 NooooooooOooo @niks! Niet weggaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 1 minuut geleden zei Reacher: NooooooooOooo @niks! Niet weggaan! Ik heb wat liedjes erbij gehaald om je te overtuigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 1 minuut geleden zei Reacher: Ik heb wat liedjes erbij gehaald om je te overtuigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 1 minuut geleden zei Reacher: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 2 minuten geleden zei Reacher: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 Iedereen die dit forum vanaf nu verlaat: wees gewaarschuwd, ik ken nog veel meer liedjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 Disclaimer: ik wil mij distantiëren van sommige gekozen liedjes, die niet helemaal my cup of coffee zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 Jep we zitten in de trein. Nog wel met mondkapje hier in België. Alles tot nu toe voorspoedig Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 Ik wens je een mooie vakantie @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 1 uur geleden zei Francoise: Laat nooit jou licht dimmen alleen maar omdat het een ander in de ogen schijnt Da’s een mooie zeg! Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 Fijne vakantie @nancyen tevens beterschap en sterkte nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 Ik had toch minstens Baby please dont go verwacht @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 Veel plezier @Francoise en zoon van Francoise. Wanneer gebruik je die mooie avatar van die paardenbloem weer? Ik vond die niet alleen prachtig, ik tag nu steeds een wildvreemde forummer wiens naam op die van jou lijkt. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 (bewerkt) Dan gooi ik er ook een in. 24 april 2022 bewerkt door ikkanhet Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 2 minuten geleden zei Fruitvlieg: Ik had toch minstens Baby please dont go verwacht @Reacher Oeh ja! Momentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 24 april 2022 Rapport Share Geplaatst 24 april 2022 Wat is dat voor zoete versie! Ik bedoelde deze: Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden