Spring naar bijdragen

Dinsdag 19 april 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

S niet in ieder geval. Misschien is het anders, ik weet het niet. Ik moet haar loslaten, overgeven aan anderen en dat is best moeilijk. Ze is in mijn buik gegroeid, maar mijn lichaam liet mij in de steek. Zal het nog te maken kunnen hebben met langdurig en veel drinken? Vroeggeboorte, weet iemand dat? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee @niks. De eerste was vroeg geboren bij mij, de tweede niet. Niemand die het antwoord wist. En ook ik voelde me tekort schieten. Miste mijn eerste erg toen de tweede er was en borstvoeding lukte niet, twee keer. Terwijl er wel genoeg was. Het lukte niet. Heb me al schuldig voelend het rambam gekolfd. Zou het nu anders doen. Liever voor mezelf. Ik was kapot.

Je doet het goed @niks:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me normaal,  je kraamtijd word je soort van afgenomen,  je baby is ergens anders . Wanneer ke bij mini bent wilde naar ieni en andersom

Mijn jongste werd thuis geboren en heeft door zijn moeilijk start icm Down syndroom 1 week in het zh gelegen.  Ik ging 4x per dag daar naartoe om te voeden . Kraamtijd had ik niet,  hoop zorgen dat wel . Beetje vergelijkbaar misschien.  Je gezin hoort samen , zo had je het ook voorgesteld.  

Komt vast goed,  jullie zijn vadt snel samen :heart: nu ieni het zo goed doet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn kraamtijd was ook anders  als verwacht , nadat ik bevallen ben,  hebben ze mij onder de morfine gestopt .

Ik probereerde ochtend  na de bevalling  uit  bed te gaan om te douchen heb heel het ziekenhuis  bij elkaar geschreeuwd .

Ik voelde mij ook te kort schieten  weliswaar  lag ik met 36 weken in het ziekenhuis  waar ik het 1 week heb moeten volhouden daarna op week 37 kon ik worden ingeleid. 

Ik was ook nog eens verhuist , lag na 24 uur in het ziekenhuis. 

Ik heb daarna  tot 6 weken het ook nog volgehouden en ben geopereerd baby was toen 6 weken. 

Ik heb toen geen goede binding met de jongste gekregen  en was ook na de operatie  uit de roulatie  met 2 kindjes .

Toen ik eenmaal opgeknapt  was en weer ging reïntegreren  enorme verlatings angst gehad om mijn huis uit te gaan voordat ik weg ging moest alles perfect  zijn en opgeruimd  .. immers ik kon zo in een ziekenhuis  terecht komen. 

Ik heb daar geen begeleiding  bij gehad , fijn dat je @niks  goed kan praten nu het nodig is en je kan uiten .

Je doet het goed :heart:

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei niks:

Ik heb een aantal gesprekken met maatschappelijk werk gehad........

Wat fijn die gesprekken...
Ik hoop van harte dat die persoon jou ervan heeft kunnen overtuigen dat jij níet tekort bent geschoten als moeder. 
Ik weet het: lekker makkelijk om zoiets te zeggen/schrijven als je de 'ander' zelfs nog nooit in levende lijve hebt gezien, laat staan gesproken.... maar ik ben ervan overtuigd dat jij alles maar dan ook alles doet om zowel Mini als Iniemini een veilig en liefdevol gevoel te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn @niks, dat je er over kunt praten. 

Als je al een tikje geneigd bent tot je schuldig voelen, dan is het krijgen van kinderen een uitgelezen manier om ze op te botvieren en die gevoelens en gedachten te laten groeien.   Mooi dat je ze al bij de wortel in de gaten hebt.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Remi1:

@nancy Waarom eet je niet gewoon warm met je man mee? Met diabetes moet je toch beter eten dan alleen wat stukjes kaas?

Wil niet betuttelend overkomen hoor maar dat vraag ik uit belangstelling. 

Omdat ik ziek ben. Normaal eet ik beter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...