ikkanhet Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Goedemorgen, Gisteren een corona zelftest gedaan (gelukkig voordat ik naar het filmhuis wilde) en die was positief. Klachten vallen mee. Leuk serie aanrader op NPO: het jaar van Fortuyn (of zoiets). lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Goedemorgen @ikkanhet, @Ettyen wie nog volgt op de zaterdagdraad. Vandaag staat op de agenda: boodschappen doen, wandeling maken, stofzuigen en muren in de gang ontvetten voor een schilderbeurt. @Etty: Beterschap en hopelijk blijven de klachten mild. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Beterschap @Etty veel plezier @Maja Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Weet nog niet wat ik vandaag eens ga doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Goedemorgen allemaal, Vandaag de eerste dag van de cursus Reiki 1,5 uur met de trein, naar een plaats waar ik nog nooit eerder ben geweest Vind het allemaal wel een beetje spannend, maar gaat goed komen (sprak zij zichzelf moed in ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 @Etty Beterschap gewenst voor jou hoor Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Heel veel plezier @rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Dank je @ikkanhet Heb er ook best zin in Ben zo benieuwd ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Goedemorgen. Dagpact: Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Dagpact: Roberto ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 (bewerkt) Goeie morgen allemaal, @Etty @rapilos ik ben benieuwd hoe het bevalt. Werk ze @Maja. Niks doen @ikkanhet is ook werken Zooooo ik ben terug van het ziekenhuis en zonder verwijzing voor een darmonderzoek. Arts denkt dat het misschien een lactose intolerantie is dus eerst wat onderzoekjes doen. Vraag aan hem "kom jij uit Den Haag?" Wat denk je, binnen een mum van tijd zaten we Haags te praten. Hartstikke leuk. We hebben het niet meer over andere dingen gehad. Hahaha. Ga vandaag zelf al beginnen met dingen te laten. 9 april 2022 bewerkt door bolletje karin123, Etty en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Kijk wel goed uit zo'n test is niet altijd betrouwbaar ik had fructose intolerantie volgens de test. Maar als je een beschadiging in de darm hebt kan de test die uitslag geven terwijl erna je darm weer goed kan herstellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 8 minuten geleden zei bolletje: Zooooo ik ben terug van het ziekenhuis en zonder verwijzing voor een darmonderzoek. @bolletje, doe jij ook mee met Bevolkingsonderzoek van het RIVM? Ik vergeet dat altijd op te sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 1 minuut geleden zei Roberto: @bolletje, doe jij ook mee met Bevolkingsonderzoek van het RIVM? Ik vergeet dat altijd op te sturen. Mijn man heeft het vorige week opgestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Goedemorgen. Veel plezier @rapilos vandaag. Druk dagje weer voor jou @Maja. De muren eerst ontvetten, dat doe ik nou nooit. Ik vind het al vervelend om de randen af te tapen, ga het liefst meteen verven. resultaat wordt daardoor ook wel minder helaas. Ik volg ook Het jaar van Fortuyn maar ben t gisteravond vergeten terugkijken maar. Straks sporten en vanmiddag naar museum met vriend. Nog lekker stil in huis, iedereen nog in bed, heerlijk. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Goedemorgen frummers, het is weekend, Een bakje voor tussen ontbijt en koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Goedemorgen! Net op tijd voor de koffie. In navolging van @niks heb ik ook aan gezinsuitbreiding gedaan. Ik heb een hongerige aanloop kat. Hij is wit en gi-gan-tisch. Serieus, hij is een half magische paardachtige kat. Jammer genoeg wil hij het eten van mijn buitenkat en ook wel haar prinsessenbed. Ik vind dat buitenleven maar hard. Recht van de sterkste etc. Blegh. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Dan toch liever een hippie ook al moet je dan naar Patchoeli ruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Best wel zielig @Reacher.... heeft jouw buitenkat het al door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Ha Vonneke! Heeft mijn buitenkat wat door? Ik ben niet zo helder vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Goedemorgen. Koffie nu en met de hond weg. Lopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Dat de hongerige giga kat zijn plekje aan het inpikken is dear Reacher... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 4 minuten geleden zei Yvonne: Dat de hongerige giga kat zijn plekje aan het inpikken is dear Reacher... Jazeker! En ze is geen alfa type, dus de recht van de sterkste werkt niet in haar voordeel. Voer krijgt ze voldoende want daar blijf ik bij om toe te zien maar ik kan niet naast haar bed gaan zitten de hele nacht. Naja genoeg alweer over mijn katten. Ik word er zelf soms ook zat van als ik mezelf zo lees. Hoe is het met jou? Nog plannen vandaag? Fijn wandelen @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden