nancy Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Op weg naar het werk, maar ik voel me niet top. Test gedaan: negatief. Nou ja, straks maar paracetamol pakken en dan gaat het vast weer lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Goedemorgen @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Oh balen, kalm aan doen hoor! Voor zo ver mogelijk. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Goedemorgen @niks. Alles oké daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Ja gaat wel goed hier. Beetje moe, maar dat gaat wel weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Hier koffie in bed @jopie en 1 een fles melk in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Goeie morgen, Nancy sterkte, Niks zo'n kleine hummie vergt een hoop hé? Jopske Help dit een beetje tegen het gemis? Vandaag weer naar de dagbesteding. Wat ben ik toch een gelukkig mens. niks, lady jane, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 En goedemorgen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Veel plezier op de dagbesteding, wat ben je daar aan het doen @bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Ben nog steeds kaarten aan het maken maar nu ook een groot bord aan het verven. Zal er wel een foto van plaatsen als het klaar is. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Goedemorgen. Vogels in de ochtend. Heerlijk is dat. Hier zijn er veel en ook hele grappige geluiden. Ik moet hier altijd erg lachen om de ganzen. Laatst staken ze keurig over bij het zebrapad. Zo’n grappig gezicht! Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Hahaha! Dat soort dingen kan ik zo van genieten. Mijn jongste dochter en ik kunnen ook echt zonder iets te zeggen samen in de lach schieten dan. In mijn eentje lach ik ook vaak hardop. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Goedemorgen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Goedemorgen @Sowhat. Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Goedemorgen frummers, Een bakje om de dag te beginnen En dan snel naar buiten, het is weer droog geworden gelukkig en de wind is gaan liggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Gaat wel goed @Lika, vorige week kunstlens gekregen en ik zie de wereld weer met heldere blik. Half mei mijn andere oog aan de beurt. lady jane en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Fijn om weer helder te zien! Dat maakt zo’n verschil. en @Yvonneis in the house. Super fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 @spirit, hoe ben jij gisteren gegaan. Heb je het droog kunnen houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Is dat een staar operatie @Sowhat? Mijn moeder staat ook op de wachtlijst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Goedemorgen. Dagpact: Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Goeiemorgen allemaal, Net vriendin uit Rotterdam weer gesproken zit nog steeds in een binge. Help haar voor zover dat kan op afstand maar hoe moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Over geen twintig meer zijn gesproken....ik droomde vannacht dat ik zwanger was. En voor controle moest ik naar een praktijk boven op een heuvel. Wat ik ook deed, ik kwam er maar niet. Ben doodmoe opgestaan. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden