Spring naar bijdragen

Zondag 3 april 2022


Lonster

Aanbevolen berichten

Verjaards kado was een geslaagde verassing

wel moest ik perse nog een kaartje voor mezelf kopen want ik moest verplicht mee :)
 

en dat kon gewoon nog naast de eerdere gereserveerde plekken,hoe is het mogelijk!

nu ben ik failliet :blink:

maar wel een leuke dag  in het vooruitschiet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei karin123:

Wat mooi @Roberto:rose: Jammer van de narcissen.

@karin123, die narcissen doen het ieder jaar heel goed, maar waren uitgebloeid.
Ik heb de dorre bloemetjes er afgeknipt.
Het duurt helaas nog een maand voordat de bladeren helemaal opgezogen zijn door de bollen..
Meestal bind ik die vast met een elastiekje.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei niks:

Mini heeft de snoeppot ontdekt, gelukkig kan ze er niet zelf bij. Maar ja, onvolwassen en nog niet verstandig genoeg. -_- Ze is er, heerlijk! Vindt het tot nu toe helemaal geweldig hier. 

Lieve @niks, ik gun jouw het allerbeste met jou kinderen.
Persoonlijk interesseert mij dat helemaal niks, scroll zo snel mogelijk door jouw bijdragen op dit forum heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Roberto:

Lieve @niks, ik gun jouw het allerbeste met jou kinderen.
Persoonlijk interesseert mij dat helemaal niks, scroll zo snel mogelijk door jouw bijdragen op dit forum heen.

Zeg Roberto, wat voegt deze bijdrage van jou nou toe aan dit forum?? Voel je nou zelf niet aan dat dit wel heel raar klinkt? En bijzonder onaardig en ongevoelig??

bewerkt door nancy
Niet netjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, het kwam spontaan, zonder nadenken, recht uit het hart van Nancy, ik vind dat wel mooi :).

Ik lees ieder bericht van jou met heel veel plezier @niks, ik kan me voorstellen dat zo'n harteloze opmerking lastig voor je is in deze periode. Hopelijk moet je er gewoon om lachen :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima @Roberto lekker scrollen, maar waarom moet je dit mededelen? Ja ik zit op een alcoholforum, dat klopt. Maar ja, een ander heeft het over zijn plantjes, weer een ander verteld over kleinkinderen. Dit is mijn leven na een periode van alcoholverslaving. Al zal er maar 1 iemand mee lezen, die hoop haalt uit mijn berichten, dat dit echt kan na een verslaving of en een andere periode uit mijn leven, dan zal het al fijn zijn.  Het kan, totaal het roer om, een heel ander leven krijgen. Ik heb een tijdje op een baby forum gezeten, daar voel ik mij niet thuis. Hier wel. Ondanks de zo verschillende mensen, levens, nog drinkende en de niet meer drinkende. Ik leer nog steeds hier, en ja ik ben gelukkig. Maar dat neemt niet weg dat ook ik een verleden heb, ik nog steeds aan mijzelf werk, elke dag maar weer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik blijf het pijnlijk vinden dat we hier ons gaan verdedigen
over wat we willen delen.  Als we dit niet nodig hebben, of
gewoon graag doen, dan schreven we hier niet. ditjes en datjes
is voor iedereen. alcoholgerelateerd, inirect, of helemaal niet.
En Roberto jij schreef dat je daarom op je wie is wie draadje bleef
dat deed je goed dus. en kom je hier toch ook, dan neem je verder iedereen maar
op de koop toe. niemand doet de ander kwaad, zolang het niet kwetsend is
(zoals jij nu wel schrijft trouwens) en liefst niet onder invloed want dan neemt men
meestal geen verantwoording voor het kwetsen en beledigen.
Maar dat weten we allemaal al.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei niks:

Wat leuk @Zbb hoe oud zijn je ouders? I

Me vader is vandaag 72 geworden,me moeder is een paar jaar jonger. 
 

Ik vind het wel pijnlijk om ze oud te zien worden met alle gebreken die daar bij horen. 
 

uiteraard ben ik super dankbaar dat ik beide ouders nog heb en leuke dingen met ze kan doen :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker en heeeeeel langzaam. Als er al eens een organist kwam die het waagde om een fractie sneller te gaan... ik zie ze nog staan met de hoedjes, de zwarte rokken en van die treurige hoofden om er schande van te spreken na de dienst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, gezellig Oskar, de gereformeerde bonders. Mijn eigen nestje viel ook wel enigszins mee hoor, maar humor daar deden we niet aan thuis. Maar ik mocht wel in de koeienstal fietsen op mijn driewieler op zondag want dan zagen 'ze' het niet.

Al die stromingen en afscheidingen kon ik nooit zo goed volgen, wij waren 'hervormd op gereformeerde grondslag' :D

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...