Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 april 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Even snel goedemorgen zeggen. We gaan zo naar Iniemini. Mijn bloeddruk zakt mooi, er is net bloed geprikt. Als dat allemaal goed lijkt, mag ik morgen met ontslag. Dan gaan we een deurtje verderop. We hebben besloten dat Mini op zondagmiddag naar opa en oma gaat. Maandag naar de kinderopvang, zodat ze daar ook een dag blijft en dan dinsdag weer naar ons toe. Alleen deze week niet, als ik morgen met ontslag ga, komt ze morgen bij ons. Want ik mis haar heel erg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ja, @niks wat kun je die eerste missen he? Dat gevoel kam ik ook nog zo terughalen. 
maar ook: bloedverlies en je lichamelijk niet ok voelen. Achteraf ben ik daar overheen gewalst. Ik had veel langer mezelf tijd en ruimte moeten geven. 
Moeilijk he, in deze achtbaan. Take care meissie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Klinkt positief @niks, fijn. Snap dat je de kleine mini mist.:rose: @Majahoe gaat 't met je?

Sinds tijden weer ns een drankdroom gehad, ik had een enorme kater en moest allerlei dingen verhuizen, toen werd ik gebeld door een onbekende man dat hij me om kwart over vijf op zou halen om uit eten te gaan. Geen idee, had dat kennelijk afgesproken toen ik onder invloed was. Blij dat ik wakker werd:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers.  Vandaag visite . Zie er beetje tegen op . Vriendin heeft voor jaren terug hersenbloeding gehad en ook nu ik dus niet meer drink,  levelen  we niet meer . Heb het gevoel om op mijn tenen te moeten lopen om niks "fout" te doen . Erg vermoeiend.  En heb dus , uitgerekend vandaag een beetje een off day . Vind mezelf een beetje zielig , heb er ff genoeg van , dat "niks" kunnen.  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmiddag. @niks ik snap zo dat je mini mist… dikke knuffel.

Sterkte vandaag @Francoise! Hopelijk valt het mee. 
Spannende droom @Rosee. Als in eng spannend met die meneer aan de deur. Brrr.

Tja en dan heb ik verder weinig te vertellen. 
behalve dat ik weer tien dagen alleen in huis ben en geen moment heb gedacht aan de drank in huis. Ik heb tevoren niet eens gevraagd aan mijn vriend om alles weg te halen. Bizar. En fijn. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We mogen vanavond al naar RMD huis! Ook omdat we vlakbij zitten, als er wat is ben ik zo in het ziekenhuis. S is naar huis, spullen halen. Heb hem goed op hart gedrukt ook zomerkleding mee te nemen. De eerste boodschappen, want je moet zelf zorgen voor je eten. Je krijgt een deel van een koelkast en een eigen kast. Koffie en thee is er wel. Oh heb er nu bijna zin in, toch een beetje ons eigen plekje. Mini komt morgen, kunnen wij even rustig alles uitpakken. Vanmiddag weer proberen om aan de borst te drinken. Bedenk mij dat de babyfoon ook wel handig is. Kunnen wij 's avonds in de huiskamer zitten als Mini slaapt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een mooi concept is het RMD huis toch. Een uitkomst voor velen,
en je bent meteen onder lotgenoten. Die ook behoefte aan privacy
herkennen en zullen hebben. Maar ook genoeg afleiding en mogelijkheid
om er een beetje vakantiegevoel van te maken misschien. toitoitoi♥♥♥♥
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi. Ik zit in een wattenwereld, maar dit is een helder moment, dus meteen pakken.

@Maja hoe gaat het met jou en met je moeder?

@Francoise hoe ging je middag met de vrijwilliger? 

@niks rustig aan blijven doen eerst hè? En elke dag wel even vingertjes tellen.

@Toos dat klinkt alsof het goed gaat, klopt dat?

@Oskar hoe was de eerste dag?

@Reacher held.

DAGPACT:

  • Yvonne
  • ikkanhet
  • Maja
  • Roberto
  • nancy :rose:
  • Toos
  • Quinn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middagje ging goed @Quinn. Al viel het toch wat tegen omdat je al snel teveel wil .  Valt me ook echt op, dat mensen geen idee hebben dat alles veel moeite kost (ikzelf incluis) . Maar wel lekker er weer even uit te zijn 

Net woorden met man .  Hij voert weer bijna niets uit thuis omdat zijn werk alles van hem vergt . Hij kan niks hebben , mag 'm niks vragen dus Doe  (te) veel zelf waardoor we in een vicieuze cirkel zitten .  Zucht. Daarom heb ik een dergelijke operatie sowieso al zolang uitgesteld.  Ik kijk maar door de rommel en viezigheid heen . Moeilijk maar ik heb geen keus .  Controle loslaten , goede les voor mij 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...