Spring naar bijdragen

Zondag 27 maart 2022


Maja

Aanbevolen berichten

43 minuten geleden zei Roberto:

Ja, maar ik voel mij toch wat ongerust nu. Hij is nog steeds niet online geweest.
Mobieltje kwijtgeraakt in de bosjes? Ligt hij gekneusd in het ziekenhuis?
Hij woont vier hoog zonder lift. Van de trap gevallen?
Geen idee.

Ok, het is niet mijn verantwoordelijkheid, ik duw al die middelen niet door zijn strot.
Als ik eerlijk ben dan was en ben ik bang voor al mijn plantjes.
M. is voor mij compleet onvoorspelbaar in zijn gedrag.

Ben je bang dat M je plantjes iets aan gaat doen?  Zou jè dat kunnen voorkomen dan ? 

Je hebt m nog geappt en dat heeft hij nog gelezen toch ? Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt ... moeilijk om je te adviseren . Ik vind dat M een slechte invloed heeft op jou , dus ik zou zeggen laat hem . Je hebt je best gedaan . 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Oskar:

Ja. 'gehoord en gezien worden', 'verwachten dat men je verhaal wat kent', (h)erkenning.

Ik probeer trouwens gewoon een vriendelijk gesprek aan te gaan om erachter te komen wat je bedoelde met je post. Je lijkt soort van in de verdediging te schieten. 

Koffie maar even.

Dat was een reactie van mij op @ikkanhet

Verder mis ikzelf hier niks. Het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat hier. Ben ik al ruim 12 jaar getuige en mede- debet aan. Ik kan wel dingen anders gaan willen zien maar doen jullie dat allemaal dan ook? Denk het vast niet he:D . 
Daarom, forum is forum, social media, virtueel. Ik moet het van het eggie hebben uiteindelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En voila, dit bedoel ik met "verhaal kennen". Ik kende je vader natuurlijk niet @nancy maar je verhaal weet ik nog wel heel goed! En ik denk daar best nog vaak aan. Dat je op schiphol met je schoudertas..en alles eromheen en zo..Wat heb ik voor je gehuild.

Wat fijn dit nu te lezen, echt fijn:rose::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn Nancy, maar alweer 2 jaar geleden. Het was een beetje de eerste die ik hoorde over corona, dat er iemand overleden was. 

Hier een rustig dagje, zoals elke dag. S met Mini nog gewandeld, even naar speeltuintje en kinderboerderij. Morgen naar het ziekenhuis, grote controle en even naar Ieniemini zwaaien. Toch steeds weer spannend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@nancy 2 jaar alweer :rose:

Ja @Rosee zijn geweest , kon echter niet bij man en zoon zitten omdat ik in mijn rolstoel zat ivm hooghouden voet .  Maar gewoon toch fijn dat we konden gaan . Er werd vooraan een vader te grazen genomen die zat te slapen tijdens de voorstelling.   Toen dacht ik wel even "hopelijk blijft manlief wel wakker "  , want meestal moet ik m tijdens zoiets ff aanporren:D. Zoon had goed meegezongen maar vertelde toch liever naar kabouter plop te gaan . Die voorstellingen zijn vaak in Antwerpen of Gent , niet langs de deur . Dus voor nu moet hij het ff hier mee doen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Tatum:

Ik heb een heerlijke dag gehad. Mooi weer, mooie optocht, erg leuk gezelschap. :heart:

Ik kwam @Majanog tegen. Ze liep mee met de optocht. 

IMG_20220327_135054599_HDR.jpg

Wat leuk! Mijn familie was hier ook, vóórdat we bij elkaar kwamen op een terras. Ze vertelden er nog over! Gelukkig had ik zonnebrandcrème mee, was echt wel nodig. Maar vooral het samen zijn was zo fijn. Nog ballonnen opgelaten. In hartvorm. 

Nu naar bed. Straks weer richting Amsterdam en aan het werk. Ik denk niet dat ik veel slaap...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...