rapilos Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Stamppot broccoli met knoflook en kerrie, spinazie/kaasschnitszel Heerlijk gegeten Alles biologisch behalve de schnitzel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Volgens mij zijn ze gewoon verplicht om te vragen hoe je zo snel mogelijk op de werkvloer weer enigszins contact weer kan opbouwen bij een ziekmelding. Dat zijn werkgevers verantwoordelijkheden die ze moeten afdragen. Een beetje ziektewet van jezelf en van de werkgever .. Dat er gedacht wordt om een kopje koffie te drinken met een gipsvoet en dan fietsen is gelijk een beetje kort door de bocht. Dan maar serieus voorstellen toch @Francoise maandag om dat maar via zoom te doen Mijn manager is al bijna een half jaar uit de roulatie mbt een hernia , vraag mij af hoe haar ziekte verzuim begeleiding is verlopen, zal ze ook in haar nek gehegen zijn ? Alhoewel er was binnen een week al een mail rond dat er spoedig vervanging voor haar geregeld was omdat het eruit leek te zien als een langdurige verzuim.. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Pasta met verse spinazie en paddenstoelen. En ik vind dat je gelijk hebt @Quinn, ze moeten niet zo zeiken tegen onze Francoise nu ze in de ziektewet zit. Dat is ook waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Hier krieltjes, broccoli, kipfilet, knoflook, gember, in de oven, met kaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Kleintjes net naar huis gebracht. Zo leuk, speeltuin, bellenblaas, stoepkrijt, pannenkoeken, filmpje enz enz. De kleinste zit sinds twee weken op school. In plaats van oma zegt hij nu de hele tijd juf. Grappig. Maar dat is gerelateerd aan mijn werk, oma is een eretitel , dus weer even rechtgezet . Goh, wat hou ik toch veel van ze . Francoise, Yana, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Bedankt voor de reacties . Ik begrijp maar niet wat ze met zo'n idioot voorstel willen bereiken. Maar idd mentaal hebben ze me er wel meegeraakt en voel ik me opgejaagd dat het herstel wel zsm moet . Ben er nog niet uit of dit ook het gewenste effect gaat geven of juist averechts werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Hier het tweede pak wijn. Zelfde verhaal als twee jaar geleden. Francoise, Tatum, Hadocque en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Ik heb net even met M. geappt. (die vorig jaar mijn raam ingegooid had en zijn hond mishandeld heeft). We gaan samen lekker doorzakken en huilen om onze vaders. Of niet? Daarna ... geen idee. Toos, Hadocque, nancy en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Slaap ze, Jopie. Ik ga ook zo te bedde, moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 @RobertoDat klinkt niet best. Had je niet met hem gebroken? Ach, ik kan het nog sterker vertellen. Mijn man lag op sterven en een mevrouw van UVW wilde hem persé spreken aan de telefoon. En dit lieg ik niet! Echt gebeurd. Lieke7777, nancy en Francoise reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 1 uur geleden zei Roberto: Hier het tweede pak wijn. Zelfde verhaal als twee jaar geleden. Wat was er dan twee jaar geleden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 @Roberto loop je niet te ver door op het pad van zelfhaat, zelfdestructie en zelfmedelijden? Je kunt jezelf meer geven dan goedkope wijn en een verknipte minnaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Ik sloeg vanavond een biertje af. Op zich niet moeilijk, want bier is smerig, maar toch. Degene met wie ik hard gewerkt vond dat we beslist een biertje hadden verdiend. En hij genoot er ook zeer beslist van, daar werd ik wel wat jaloers van. Aan de andere kant heb ik dan ook echt genoten van de afgelopen dagen. En dat is ook winst. Aan maar wat nou als heb je niks, maar stel hè, wat nou als bier nou de drank van mijn keuze was geweest? Had ik dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 (bewerkt) Ik begrijp het wel @Quinn Ik kan aanwezigheid van bier goed hebben , ik kan dit prima afslaan. Afgelopen zomer kreeg ik van vertrekkende buren een aangebroken fles sterke drank ... pff daar had ik moeite mee heb dit ook zo snel mogelijk weer moeten wieberen. Een glas cola vodca afslaan en dit iemand voor mijn neus zien drinken ? Tja dat wordt lastig . 25 maart 2022 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 @Roberto Je leek zo stabiel te gaan , zo je draai te hebben gevonden in het nuchtere leven . Wat maakt dat deze knop zo weer omslaat ? En je op glad ijs begeven met M ? Let goed op jezelf joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 @Roberto, pak de draad weer op . Je doet net of alles weer verloren 1 . Ja je dronk 2 pakken wijn , herpak je weer. Je was zo goed bezig . . Niet afspreken met die loser . Kom op nou, je weet wel beter toch. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 (bewerkt) 8 uur geleden zei Alcoholist: Zorg eerst eens dat je zelf van de drank af komt, voordat je anderen probeert te helpen! En dat zeg jij? Moet jij je alcoholprobleem niet eens eerst aanpakken, voordat je anderen de maat neemt? 26 maart 2022 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 8 uur geleden zei Alcoholist: Hi, ben jij nu niet net juist de persoon die moet zwijgen als het over stemmingen gaat? Als er iemand zou moeten zwijgen zou jij het zijn. Kijk eerst eens in je eigen spiegel. Ik snap sowieso die dwangmatige behoefte om je mening over anderen te uiten niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 (bewerkt) Als ik het geweldloze communicatiemodel erbij pak, waar ervanuit gegaan wordt dat achter elk gedrag een behoefte zit, welke zou dat dan zijn in dit geval inderdaad? De behoefte om te kwetsen is in dit model geen behoefte. Het kwetsen is de strategie. Behoeften zijn positief noch negatief. 26 maart 2022 bewerkt door Etty Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 8 uur geleden zei Alcoholist: Hi, ben jij nu niet net juist de persoon die moet zwijgen als het over stemmingen gaat? Zelf zo labiel als wat, en zeer hulpbehoevend. Hulpbehoevend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 (bewerkt) Veel dingen die je over een ander roept, hebben betrekking op jezelf. Dus hij zal hulpbehoevend zijn? 26 maart 2022 bewerkt door Lonster teveel tekst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Hij doet me denken aan een buurman, verderop in de straat. Altijd de gordijnen dicht. Je vraagt je af of er wel iemand woont. Maar toch zie je hem af en toe. Met een regenjas aan en vet haar, naar binnen schieten. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Ik heb het idee @Alcoholist, dat je vaak reageert vanuit de overtuiging dat de ander makkelijk praten heeft, omdat ie in andere omstandigheden leeft dan jij. Dus eigenlijk geen recht van spreken heeft als het gaat om het tonen van begrip naar anderen, laat staan het geven van tips. Maar ook haal je uit naar iemand die het niet zo voor elkaar heeft en een ander wil aanmoedigen. Dat is tegenstrijdig. Al je acties lijken er op uit te zijn om zelf eens de onverdeelde aandacht te krijgen. gezien, erkend en begrepen te worden. Vanzelfsprekend, zonder dat daar van jouw kant iets tegenover hoeft te staan. Zonder uit te reiken en jezelf te laten zien zal dat nooit gebeuren maar dat lijk je niet te zien. Je lijkt niet te kunnen verdragen dat de ander er steeds met die aandacht vandoor gaat, waardoor je ze wel moet afkeuren om niet te voelen wat je zelf mist. Of je nou degene die de aandacht krijgt afkeurt en kwetst, of degene die het geeft, dat maakt niet zoveel uit. Trollen is geen behoefte. Het is een strategie waarmee je vooral jezelf hebt. Zou je je niet eens begrepen willen voelen? Lieke7777, Francoise, Tatum en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 5 minuten geleden zei spirit: Niemand heeft nog de behoefte om iets te zeggen Jawel hoor. We kwebbelen vrolijk verder. Hier, en op de zaterdagdraad. Francoise en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 3 uur geleden zei Etty: Als ik het geweldloze communicatiemodel erbij pak, waar ervanuit gegaan wordt dat achter elk gedrag een behoefte zit, welke zou dat dan zijn in dit geval inderdaad? De behoefte om te kwetsen is in dit model geen behoefte. Het kwetsen is de strategie. Behoeften zijn positief noch negatief. Ik denk de behoefte om zich superieur te voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden