Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 maart 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren al gedoucht. Vandaag heb ik een vervelende hoest en nies. Als dat morgen over is, zou ik zondag weer naar buiten kunnen. Voor mensen die willen afvallen kan ik corona van harte aanbevelen. In een week tijd twee kilo kwijt.

@Zbb ik heb het al eens eerder geschreven, misschien is Tabex iets voor je. In Polen en Bulgarije gewoon zonder recept te koop. Het heeft dezelfde werking als Champix, maar is minder chemisch gefabriceerd én heeft minder bijwerkingen. Voor mij was het een uitkomst, omdat ik erg down werd van het stoppen met roken. Het kost ongeveer 30 euro voor een kuur van 28 dagen. Online te bestellen.

@Yana dapper wat je schrijft. Fijn dat je ontslagen bent uit het ziekenhuis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @Yana. Goed dat je nu weet in welke hoek je het moet zoeken. Ik vind het aan de ene kant verrassend want volgens mij omarm jij al je emoties, ook je angsten. Aan de andere kant heb ik ook je onzekerheid wel eens gelezen. 
 

Vaak is het inderdaad zo dat als je je piekerdingen uitspreekt je plots hoort hoe het verhaal dat je jezelf vertelt vaak niet klopt. Dat doet al iets in je hart. 
 

Fijn te lezen dat je lief je zo helpt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben naar huis gestuurd op mijn vrijwilligers werk. Wel fijn eigenlijk. Moe.

Ik schrok toen ik in de spiegel keek. Op sommige plekken op mijn gezicht was het zo schilferig dat een slang er jaloers van zou worden (qua vervellen).
Maar dat was nog de lijm van gisteren. <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...