Yvonne Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Dagpact: zbb Roberto Rapilos Yvonne Toos Spirit Nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Dat 'gebemoei' van mij ook... levert alleen maar rommel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Dagpact: zbb Roberto Rapilos Yvonne Toos Spirit Nancy Jane nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 38 minuten geleden zei lady jane: Dagpact: zbb Roberto Rapilos Yvonne Toos Spirit Nancy Jane Remi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Dat dagpact is geloof ik niet zoals het hoort maar goed, beter lukt me niet. Goedemiddag.. KMW voor wie het gebruiken kan vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Hi, ook wakker. Gaat niet zo goed. @Yana fijn dat je hart goed is, maar de uitkomst is alsnog vervelend genoeg. Mentale problemen is hard werken. @Zbb wat een rotspul, hoop dat zo stoppen beter zal lukken. @niks En nou eerst maar even douchen. Yana en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Ik heb gisteren al gedoucht. Vandaag heb ik een vervelende hoest en nies. Als dat morgen over is, zou ik zondag weer naar buiten kunnen. Voor mensen die willen afvallen kan ik corona van harte aanbevelen. In een week tijd twee kilo kwijt. @Zbb ik heb het al eens eerder geschreven, misschien is Tabex iets voor je. In Polen en Bulgarije gewoon zonder recept te koop. Het heeft dezelfde werking als Champix, maar is minder chemisch gefabriceerd én heeft minder bijwerkingen. Voor mij was het een uitkomst, omdat ik erg down werd van het stoppen met roken. Het kost ongeveer 30 euro voor een kuur van 28 dagen. Online te bestellen. @Yana dapper wat je schrijft. Fijn dat je ontslagen bent uit het ziekenhuis. Hadocque, Reacher en Yana reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Ik zal me er eens in verdiepen Lonster bedankt voor de tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Dagpact: zbb Roberto Rapilos Yvonne Toos Spirit Nancy Jane Remi Lonster Fijn dat Spirit weer van de partij is. Nu @Maja nog, hoe gaat het met je Maja? Trek je het nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Gelukkig dat je hart in orde is @Yana Ik hoop dat je die benzo's niet hoeft te nemen,maar misschien helpt het je al om te weten dat het kan als je het nodig hebt. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Ja dat wel maar je bent toch ook niet volledig gestopt met alcohol meende ik @Yana? Dan zou ik maar oppassen met benzo's daarbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Ha @Yana. Goed dat je nu weet in welke hoek je het moet zoeken. Ik vind het aan de ene kant verrassend want volgens mij omarm jij al je emoties, ook je angsten. Aan de andere kant heb ik ook je onzekerheid wel eens gelezen. Vaak is het inderdaad zo dat als je je piekerdingen uitspreekt je plots hoort hoe het verhaal dat je jezelf vertelt vaak niet klopt. Dat doet al iets in je hart. Fijn te lezen dat je lief je zo helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Sterkte vandaag @rapilos. Gaat het vandaag wat beter @niks? Wat wordt haar naam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Ik ben naar huis gestuurd op mijn vrijwilligers werk. Wel fijn eigenlijk. Moe. Ik schrok toen ik in de spiegel keek. Op sommige plekken op mijn gezicht was het zo schilferig dat een slang er jaloers van zou worden (qua vervellen). Maar dat was nog de lijm van gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Gaat het niet zo goed Q? Bloemetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Ja hoor @Reacher, naam? Van wie? Wat bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Och @Reacher kalm aan doen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 @Yvonnegefeliciteerd met het niet roken jubileum. @Zbb succes met stoppen. @Lonster en @Lika nog steeds beterschap. Fijn dat jullie er trouwens vaker zijn weer @Lika en @bolletje Zbb en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 @Yana wat vervelend en toch ook, wat fijn dat het niet iets met je hart lijkt te zijn! @rapilos sterkte en @Lonster en @Likabeterschap. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 1 minuut geleden zei niks: Ja hoor @Reacher, naam? Van wie? Wat bedoel je? Van ieniemienie we zijn tien weken verder toch *tapt ongeduldig met voet* niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Gefeliciteerd @Yvonne! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 (bewerkt) Maandag nog 10 weken @Reacher 18 maart 2022 bewerkt door niks Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 Mini kwam met 34 week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2022 1 minuut geleden zei Reacher: Ik bedoel: komt helemaal goed. Die tijd is zo voorbij Tijd om een nieuwe taal te leren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden