Lika Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Niet echt ziek, ook niet niet ziek. Soort van griepgevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Goedemorgen, beterschap @Lika en man? Kinderen nog geen klachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Goeie morgen alle twee. Hoeis het met het buikje Niks? Misschien krijg je er niet zoveel last van Lika ik hoop het voor je. Hier vandaag weer naar de dagbesteding. Heb er zin an. Reacher, karin123 en niks reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Goedemorgen vanaf mijn werk. Dagpact: . nancy niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Gaat goed hoor @bolletjevandaag 29 week, het schiet op. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Goedemorgen. Dagpact: nancy Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Goedemorgen allemaal, Aan de koffie, zelf gebakken bananenbroodje erbij Straks werken. logeer hondje gisteren weer naar zijn eigen huis gebracht. Mooi weer om te fietsen vandaag. @Lika maar weer snel beter worden dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 goeiemooiemorgen frummers ik heb ruzie met mijn ommetjes app tijd dat ik die de deur uitgooi misschien kan zo ook wel bedenken dat wandelen gezond is, (als er niets leukers is) Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Dagpact: nancy Roberto Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Zojuist zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers ik heb ruzie met mijn ommetjes app tijd dat ik die de deur uitgooi misschien kan zo ook wel bedenken dat wandelen gezond is, (als er niets leukers is) Wat zegt die app dan? ‘meer wandelen LJ’ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Niet zo ruzie maken @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Ik ben thuis, functioneren gaat even niet. Het is op, ik slaap veel. lady jane, Yana en niks reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Kom maar bij mij @Reacher Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Zojuist zei niks: Kom maar bij mij @Reacher Ik zit al in de auto. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 12 minuten geleden zei Reacher: ‘meer wandelen LJ’ minder denk ik........... hij springt steeds op de nul na afloop. Of : maak plaats voor een ander misschien ik sta al een paar weken in de hoogst haalbare fase dus ik ga maar eens luisteren en de app verwijderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 nou ja zeg, alsof ie t hoorde, ik activeer om te elimineren en voila, alsnog mijn 12 punten erbij. what to do? nog 1 kans of ophoepelen? Reacher, jij mag t zeggen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Ophoepelen! karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Leuk woord ook ‘ophoepelen’. Quinn en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 13 minuten geleden zei Reacher: Ik ben thuis, functioneren gaat even niet. Het is op, ik slaap veel. had over je heen gelezen. take care meis♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Zojuist zei lady jane: had over je heen gelezen. take care meis♥ Thanks Na jaren van krampachtig blijven vasthouden aan dat functioneren, aan ritme en overeind blijven laat ik het maar even zoals het is. Yana en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Sterkte lieve @Reacher, hoop dat je een beetje bij kan komen. Gisteravond voor t eerst sinds lange tijd 5 chocoladekoeken naar binnen gewerkt, spijt van, ben al lange tijd extreem aan 't sporten en gezond eten en weer slank geworden. Ik kan dus niet stoppen na 1 koekje dus doe het eigenlijk nooit meer. Voel dat ik dan iets aan t weg eten ben, en weet dan eerst niet waarom, maar als ik dan de dag in gedachten de revue laat passeren blijkt er toch best veel te zijn waar ik overheen wals en dus weg eet, wat ik vroeger wegdronk. Ipv afkeer van mezelf probeer ik nu dan maar een beetje begrip voor mezelf te hebben. Al baal ik nog steeds, die 5 koeken zijn denk ik zo'n 2 uur crosstrainen (sorry, er zijn ergere dingen dat weet ik) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Komt misschien door de antidepressiva, heb altijd trek daar baal ik van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Het waren wel hele lekkere chocoladekoeken. Nu hou ik op. karin123, IJsvogel en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Big picture: je gezonde levensstijl heeft die vijf koeken zo weer uit je systeem @Rosee. Maar die focus op beweging om het effect van de vijf koeken teniet te doen wijst net zo op onmatigheid als die vijf koeken @Roseetje Blijf alert. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden