Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 februari 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

Kopie bericht van jopie van vorige week zaterdag: 

 

....
 


    Nog steeds onwerkelijk, nu gaan. Ook herinneringen aan het vorige tripje naar tenerife, toen ik al ernstig twijfelde om te gaan, en mijn moeder juist toen zo ziek werd. Alle  dagen vanaf toen tot nu zijn zowel haarscherp als ietwat  mistig.....   10 januari vertrokken we...
 


   Nee hoor @Kohtje, kijk, ze zit er weer, ze refereert naar haar vorige tripje naar Tenerife.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Remi1:

Diazepam heeft volgens mij hetzelfde effect op autorijden als met een alcohol promillage in je bloed.

Goedemiddag..en ik ben moe.

@Lieke7777 heeft ook een mannetjespoes nog. @rapilos Sorry,@Cleo66 bedoel ik. Krijg Raps haar naam niet meer weg (?)

Ik zou het sowieso niet in mijn hoofd halen te rijden met medicatie, maar mijn laatste inname is inmiddels 3 weken geleden en ik zou het toch wel fijn vinden als dit ergens in mijn dossier komt, want na 3 weken ga ik ervan uit dat het uit mijn lichaam is. Volgens mij nog tot 2 weken traceerbaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was eergisteren opeens misselijk. Misschien heerst er iets?

Koffer ingepakt. We gaan naar dezelfde plek als twee jaar geleden. Toen begon corona.
 

Ik ben zo dol op reisjes maken. Misschien wel als reactie op vroeger. Wij gingen nooit weg toen ik kind was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Hadocque:

Ikke niet hoor, meissie twee weken geleden wel raak. Maar ik nog steeds niet.

Als je flink gevaccineerd bent loop je het een stuk minder snel op, zelfs onder 1 dak, is althans onze ervaring. Je krijgt het evengoed wel binnen maar er wordt meteen gehakt van gemaakt :) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...