Artemis Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 haha, leuk deze filmfan gesprekken. Wij hebben nu Netflix EN Disney+ elke avond filmthuis. Kijken ook de Beatles docu, voor de tweede keer. Zo gaaf dat concert op het dak. You Tube heeft um ook Ik zet um wel op de muziekdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 Goedemorgen frummers, Wat een wind en kou.... ik heb de boodschappen al gedaan, het wagentje kon ik maar met moeite bij me houden door de storm... Leuk dat concert van de Beatles op het dak @Artemis, ik heb indertijd de film die tóen gemaakt was in de soos gekeken, lekker diep weggezakt in een oude leunstoel, wat een sfeertje...jeetje, waar blijft de tijd Dagpact Reacher Artemis Tatum Roberto Toos Yvonne Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 2 minuten geleden zei Yvonne: Wat een wind en kou.............het wagentje kon ik maar met moeite bij me houden door de storm... Het stormt goed hier, wel droog gelukkig, dus ik ga mn hoofd leegwaaien fijne vrijdag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 Morgen. Dagpact Reacher Artemis Tatum Roberto Toos Yvonne Quinn Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 Hier ook harde wind en koud Maar wel zon heb net ramen van balkon gezeemd en alles gesopt nu is de galerij aan de beurt Daar is het helemaal koud, want in de schaduw op het noord-Oosten. Maar goed, het ziet er niet uit dus hup jas aan, en gaan met die banaan meteen alles schrobben daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 Heerijk 10km gelopen door wind, zon, hagel..nu weer lekker warm worden bij koffie nancy, Artemis, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 37 minuten geleden zei spirit: Dagpact Reacher Artemis Tatum Roberto Toos Yvonne Quinn Spirit Maja Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 Hoi @Maja, goed dat je op het dagpact komt... Ik bedenk me net dat ik vanmorgen helemaal geen bakje heb klaargezet. Dan nu alsnog maar even, een mok thee of koffie gaat er altijd wel in toch? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 Zo weekend , ben moe wat een drukke week . Weinig bij gelezen hier . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 net the tinder swindler gezien ongeloveloos Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 (bewerkt) 24 minuten geleden zei lady jane: net the tinder swindler gezien ongeloveloos Bijzonder verhaal en wat een gave vrouw aan het einde! Maar om eerlijk te zijn had ik er wel een dubbel gevoel bij. De eerste was ook wel echt een goldigger. Natuurlijk is het vreselijk als het je overkomt maar sommige zoeken het ook wel op. Ik probeer niet het verhaal te verklappen voor wie hem nog niet gezien heeft. 11 februari 2022 bewerkt door Fruitvlieg Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 Aaaarrrgggg....pas op inderdaad, ik wil het nog gaan zien! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 6 minuten geleden zei Remi1: Waar gaat dat over dan? (geen zin om te koekelen). Het gaat over een baby hertje dat zijn moeder kwijt is en alleen moet leren lopen op ijs. Hadocque, Artemis en lady jane reageerden hierop 1 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 1 uur geleden zei lady jane: net the tinder swindler gezien ongeloveloos Ik wilde hem ook zien, maar het lijkt wel of ik het alleen op mijn mobiel kan bekijken. Of doe ik iets verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 Er zijn best veel Bambi's eigenlijk wel ja. @Tatum volgens mij staat ie op Netflix toch? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 @Remi1: jouw geworstel met zorg en letten op jezelf. Het is een moeilijke strijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 @jopieik ben nu al heel benieuwd naar hoe je het daar gaat vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 23 minuten geleden zei Quinn: @Tatum volgens mij staat ie op Netflix toch? Ja op Netflix. Ik ben een beginner. Als ik het zoek, dan vind ik het niet. Niet op de tv. Wel op mijn mobiel. Maar dat kijkt niet echt prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 Nou, eerst maar slapen. Het was een drukke dag en ik voel me moe. Weekend, dus morgen zonder wekker wakker worden. Welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 24 minuten geleden zei Tatum: Ja op Netflix. Ik ben een beginner. Als ik het zoek, dan vind ik het niet. Niet op de tv. Wel op mijn mobiel. Maar dat kijkt niet echt prettig. Als je het begin kijkt op je mobiel, komt ie vanzelf op de lijst : verder kijken te staan. Ook op tv. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 14 minuten geleden zei Remi1: Donder Hang on there. Serieus? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 @Remi1 ik kan werkelijk niet begrijpen dat jij nog steeds achter iemand wilt staan die zo'n giftig patroon laat zien. Elke keer weer hetzelfde liedje met die gast. Nu was ik het, vorige keer een ander en volgende keer weer een ander. Houdt het op als je zelf aan de beurt bent? Artemis en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 Sommige mensen zijn giftig, drank is een veel te gemakkelijk excuus. lady jane en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 (bewerkt) 15 uur geleden zei Reacher: @Maja delen helpt Goedemorgen @Vol Gedeeld op het februari-pact @Reacher 11 februari 2022 bewerkt door Maja Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2022 Yeah right. Als je dronken bent, mag je alles over iedereen roepen en is een ieder verplicht je weer in genade aan te nemen want o, wat goed dat je toch weer bent gestopt. Flikker toch op. nancy, lady jane, Artemis en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden