Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 februari 2022


Reacher

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Wat een wind en kou.... ik heb de boodschappen al gedaan, het wagentje kon ik maar met moeite bij me houden door de storm... 
Leuk dat concert van de Beatles op het dak @Artemis, ik heb indertijd de film die tóen gemaakt was in de soos gekeken,
lekker diep weggezakt in een oude leunstoel, wat een sfeertje...jeetje, waar blijft de tijd :wacko:

Dagpact

  • Reacher
  • Artemis
  • Tatum
  • Roberto
  • Toos
  • Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook harde wind en koud
Maar wel zon
heb net ramen van balkon gezeemd en alles gesopt
nu is de galerij aan de beurt
Daar is het helemaal koud, want in de schaduw op het noord-Oosten.
Maar goed, het ziet er niet uit
dus hup jas aan, en gaan met die banaan
meteen alles schrobben daar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei lady jane:

net the tinder swindler gezien
ongeloveloos

Bijzonder verhaal en wat een gave vrouw aan het einde! Maar om eerlijk te zijn had ik er wel een dubbel gevoel bij. De eerste was ook wel echt een goldigger. Natuurlijk is het vreselijk als het je overkomt maar sommige zoeken het ook wel op. Ik probeer niet het verhaal te verklappen voor wie hem nog niet gezien heeft.

bewerkt door Fruitvlieg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Tatum:

Ja op Netflix. Ik ben een beginner. Als ik het zoek, dan vind ik het niet. Niet op de tv. Wel op mijn mobiel. Maar dat kijkt niet echt prettig. 

Als je het begin kijkt op je mobiel, komt ie vanzelf op de lijst : verder kijken te staan. Ook op tv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Remi1 ik kan werkelijk niet begrijpen dat jij nog steeds achter iemand wilt staan die zo'n giftig patroon laat zien. Elke keer weer hetzelfde liedje met die gast. Nu was ik het, vorige keer een ander en volgende keer weer een ander. Houdt het op als je zelf aan de beurt bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...