Spring naar bijdragen

Zondag 6 februari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Wat leuk, Niks! Ik ben benieuwd wat ze ervan vindt! 

Hier schijnt inmiddels de zon, lekker hoor. Vanmorgen heerlijk schaatsen gekeken, nu nog wat werk voorbereiden en dan verder met de studie.

En ik heb een vakantie naar Tenerife geboekt. Ik durf weer te boeken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, Remi, dat gebeurt hier straks ook, Ajax speelt, hoor ik net. 

Niks, misschien ook wel zo prettig om met zo'n kleintje dit jaar nog in Nederland te blijven. Ook omdat je zwanger bent. Ik weet niet, maar dat voelt dan toch veiliger. Frankrijk wacht wel, haha! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei nancy:

Oh, Remi, dat gebeurt hier straks ook, Ajax speelt, hoor ik net. 

Niks, misschien ook wel zo prettig om met zo'n kleintje dit jaar nog in Nederland te blijven. Ook omdat je zwanger bent. Ik weet niet, maar dat voelt dan toch veiliger. Frankrijk wacht wel, haha! 

In de zomer ben ik niet meer zwanger hoop ik @nancyof het moet een olifanten dracht worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Artemis:

Ik lees hier. Dit is allemaal niet goed voor mij, De afgelopen weken begrensde ik mezelf door maar 1-2x per dag in te loggen en bij te lezen. En wat het allemaal oproept in mijn hoofd, niet normaal. Zondag. Vandaag. Eens kijken wanneer ik weer inlog. Tot dan :heart:

ik drink niet

Mallerd.. :heart: Waarom 1 of 2 keer per dag inloggen om bij te lezen? Je hoeft toch helemaal niet in te loggen om bij te lezen?
Om dit te lezen hoef je dus niet in te loggen. Misschien scheelt het een ietsiepietsie in je hoofd.
Goed dat je (nog steeds) niet drinkt. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei nancy:

 

Hier schijnt inmiddels de zon, lekker hoor.

Hier ook, Remi. Was echter van korte duur, daarna kwam een zwarte lucht met hagel :wacko:.

Hier spruitjes, aardappelen en biefstuk. En jullie?

Jammer trouwens dat de spruitjes tegenwoordig niet meer zo smaken als vroeger, ze zijn veredeld/ gemodificeerd of zoiets en daardoor zoeter, bleh.  Geef mij die bittere maar. Op zoek naar een biologische boer dus, die schijnt de bittere nog wel eens te verkopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Om dit te lezen hoef je dus niet in te loggen. Misschien scheelt het een ietsiepietsie in je hoofd.

Volgens mij gaat het niet om wel of niet inloggen.
Maar zit het probleem in onnodig alles bij te willen lezen.
Daar is geen beginnen aan en het levert nauwelijks iets op.
To scroll or not to scroll, that's the question.
Of heb ik het mis @Artemis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Remi1:

Ik zou willen dat ik bij @nikseet vanavond. Heerlijk vis!
En die toetjes zijn volgens mij die toeten waar ik verslaafd aan ben geraakt, laat me raden; idlA Niks?

Nee, deze niet. Maar daar hebben we het geloof ik eerder over gehad. De limoen/citroen zalig!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rauwe rodekool, gebakken bloedworst en actyfrieten

straks griekse yoghurt als toetje.

En kreeg net de mail over mijn energievrbruik over januari
electr. een -/- bedrag en gas 4 x zo hoog als eerder.
Eens overwegen of het niet beter is mijn infrarood kacheltje in de huiskamer te gaan
gebruiken en de verwarming uit te zetten.
Ik heb een variabel contract, dus voorlopig blijft het wel zo hoog dat gas, ben ik bang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag ben ik naar Stad geweest, op de heenweg regende het pittig, maar dat was nog niets bij het noodweer op de terugweg, ik kon soms de middenstreep op de snelweg niet eens meer zien.
Wat een waterballet. 
Gelukkig heelhuids thuis gekomen, wel spierpijn in mijn armen nu :lol: .
Vanavond champignonsoep gegeten met een afbakbroodje erbij. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier was het vanmiddag droog, dus ik heb
lekker naar de sportschool gewandeld en terug later,
en ook nog op de fiets een mini rodondendron gescoord
het was "koopzondag", maar dat mag geen naam meer hebben eigenlijk.
Het is zo superstil in de winkels en 2/3e was dicht, zo triest voor de middenstand.
Net nog even een beetje met verf geknoeid op stenen, maar dat wil niet echt.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Remi1:

Nou nu heb ik een andere muis overgekocht en doet het ook niet op mijn lappie.
Dan zal ik morgen met laptop heen moeten want dan ligt het vast aan lappie, en ik hem nog maar 2 maand. Of ik doe zelf iets niet goed maar wat kun je nou verkeerd doen aan een nieuwe batterij erin en die usb erin steken?:huh:

Kan aan je instellingen liggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Remi1:

Moest veel aan @Majadenken vandaag. Ik heb de zorg van mijn heit grotendeels overgedragen aan thuiszorg, simpelweg omdat ik niet tegelijk en heit en mijn man kan verzorgen verzorgen, dan moet ik niet altijd de leukste keuze"s maken. Maar mantelzorger blijf ik, en dat valt niet altijd mee he Maja:heart:

Moest huilen @Remi1toen ik dit las. En ik ben geen jankerd. Ik worstel enorm. Wilde overnemen aantal ‘taken’ door thuiszorg bespreken met mijn moeder. Gesprek ging niet zoals ik hoopte. Dat raakte mij. Is het toch fout dat ik het niet alleen doe? Maar hoe moet het als ik weer naar mijn werk ben ipv thuis werken? (Stiekem verheug ik mij daar op, terwijl ik ook blij ben dat ik nu nog thuis kan werken) Door de infarcten van de afgelopen weken lukt oa klokkijken niet meer en is dagroutine lastig. Mijn zus zei dat ik te soft ben. Dat je bij dit soort zaken enkel moet meedelen ipv een gesprek aangaan. Geen ruimte laten voor onderhandeling. Natuurlijk wil mijn moeder liever zorg van een naaste, maar het kan niet altijd. Nu denk ik dat mijn zus gelijk heeft. Maar wat doet het pijn. De afwijzing, de teleurstelling aan de andere kant. Ik ben een pleaser. Een gestruikelde pleaser. Ik begin weer op nul @Bob. Maar ik ga het jaar droog halen. Het moet, ik wil het en ik kan het. Een bericht van een bij die weer geleerd heeft en die zo teleurgesteld is in haarzelf ….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Maja:

[...] Maar ik ga het jaar droog halen. Het moet, ik wil het en ik kan het. Een bericht van een bij die weer geleerd heeft en die zo teleurgesteld is in haarzelf ….

Teleurstelling kun je even gebruiken om dat wat je wil op gang te brengen en te laten kunnen. Dat droge jaar gaan halen begint vandaag, en als je wilt dan kan dat.  Morgen gaat dat dan verder. En zo voort. :heart: Iets met logica.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...