niks Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Ik dacht dat je eruit ziet als Caroline Tensen, zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 ik denk dat jij bobline lengte hebt @Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Goedemorgen Mijn haar wil je op dit moment niet zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Vast een volle bos @Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Nee @niks, tot op mijn schouders, ik wil het rommelig. Ik heb wel lang een bob gehad, maar mijn haar is heel erg dik en het zit al snel als een helm. Of als Beatrix. Reacher en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Hahaaha, @Reacher lang haar??? Had ik echt niet verwacht hoor , ik had meer een donkerharig krullenkopje verwacht... En ja ik ben vaak wat stil de laatste tijd. Ik ben sowieso hartstikke moe al een poosje, gewoon moe, maar ook een beetje moe in mijn hoofd om het maar zo te zeggen. Misschien dat het sombere weer voor het eerst in mijn leven een beetje invloed op me heeft. Last van wat pijntjes hier en daar... kortom: ik ben even een beetje een oude zeur voor mezelf, hihi. Maar ik ben ook wel stil hier vanwege de toch wel nare sfeer die ik zo af en toe meen te proeven. Dan lees ik eeerst iets waarvan ik denk: even over nadenken nog, ik ga hier later wel op in, of ik heb weinig tijd en neem me voor later te reageren, maar als ik dan later op de dag of avond even bijlees zakt de moed me in de schoenen. Dan zit ik een uur te dubben of ik nou een scherpe reactie zal plaatsen of één en ander maar beter kan negeren.... en uiteindelijk denk ik dan: 'laat ook maar' ... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 2 minuten geleden zei Vol: Goedemorgen Mijn haar wil je op dit moment niet zien Zoiets? Beetje geslapen? Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 (bewerkt) Jij leek me nu zo netjes, perfect gekleed. Ook weer mis @Etty 4 februari 2022 bewerkt door niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Alhoewel, je hebt niets over je kleding gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Ik hoor er 1 kletsen boven, bye bye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Goedemorgen. Laatste werkdagje inderdaad. Ik heb gisteren een groep begeleid om met elkaar in gesprek te gaan volgens een bepaalde methode. Op een door mij gevonden locatie. Het was zo leuk. Het ging goed EN ik vond het erg leuk. Opent weer perspectieven. Reacher, Rosee, Lonster en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 1 minuut geleden zei Yvonne: Hahaaha, @Reacher lang haar??? Had ik echt niet verwacht hoor , ik had meer een donkerharig krullenkopje verwacht... En ja ik ben vaak wat stil de laatste tijd. Ik ben sowieso hartstikke moe al een poosje, gewoon moe, maar ook een beetje moe in mijn hoofd om het maar zo te zeggen. Misschien dat het sombere weer voor het eerst in mijn leven een beetje invloed op me heeft. Last van wat pijntjes hier en daar... kortom: ik ben even een beetje een oude zeur voor mezelf, hihi. Maar ik ben ook wel stil hier vanwege de toch wel nare sfeer die ik zo af en toe meen te proeven. Dan lees ik eeerst iets waarvan ik denk: even over nadenken nog, ik ga hier later wel op in, of ik heb weinig tijd en neem me voor later te reageren, maar als ik dan later op de dag of avond even bijlees zakt de moed me in de schoenen. Dan zit ik een uur te dubben of ik nou een scherpe reactie zal plaatsen of één en ander maar beter kan negeren.... en uiteindelijk denk ik dan: 'laat ook maar' ... Enorm herkenbaar van moe in het hoofd tot aan moed die in schoenen zakt, soms. Dat heb ik bij periodes ook, Vonneke. Nu even niet maar er zijn dagen… En ‘zeuren’ mag hoor Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Gaaf @Lika Aan het werk hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Jopie zei gisteren tegen mij: "voor mij ben jij net zon manipulante als mijn moeder en zus, en als je voor mijn bus komt rij ik over je heen". Het heeft me erg aangegrepen en ik voel me in de steek gelaten omdat niemand vraagt hoe het met me gaat. Artemis en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Ja Yana, ik heb nog niet gereageerd op wat ik op de draad van gisteren las. Het heeft ook mij erg aangegrepen, en met name die beschuldiging. Het blijft gewoon maar in mijn hoofd etteren. Ik kan me heel goed indenken dat jij er heel erg naar van bent. En ik hoop zo dat je dit naast je neer kunt leggen. Ik zou het liefst nu in de auto stappen en naar je toe komen rijden... Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Dat schreef je wel Jopie, precies letterlijk zo. Ik heb het gewoon gekopieerd en geplakt. Sandro reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Dankjewel Yvonne, het doet me echt goed dat je dat zegt, ik zit te huilen als een kind, maar ik weet zeker dat ik het op een moment ook weer naast me neer kan leggen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Ik heb het ook gelezen gisteren en was teveel met mezelf bezig om er op dat moment op te kunnen reageren. Sorry daarvoor @Yana Het valt me enorm tegen dat je nu ontkent en verwijdert wat je hebt geschreven, want je schreef letterlijk wat er door Yana wordt geciteerd en dat shockeerde me behoorlijk @jopie Artemis, Yana en Roosje41 reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Ik heb daar wel degelijk iets aan om te weten dat anderen het ook precies zo gelezen hebben want jij zet me nu gewoon weg alsof ik je niet goed begrepen zou hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Ach Yana toch... Kom op lieverd, je bent zo'n echt, zo'n oprecht en intens mens.... leg dit echt naast je neer... Trek je loopschoentjes aan en geniet weer... laat 'buiten' jou weer blij maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 De woorden stonden er, en het was keihard en op de persoon. Je schrijft steeds dat het eigenlijk over jezelf gaat Jopie. Dan is het beter om andere woorden te kiezen en iemand die uitleg vraagt niet te verwijten dat ze drammen en op familieleden lijken. Dat kun je dan beter voor jezelf houden, in plaats van mensen hier te kwetsen. Je lijkt er geen idee van te hebben hoe dat over komt. Artemis, Yana, rapilos en 3 anderen reageerden hierop 4 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Dat komt in de buurt ja nacht ging redelijk, hopen dat het vandaag ook redelijk voelt voor haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Euhm, als je zoiets schrijft zonder dat je wilt kwetsen, wil ik niet weten wat je schrijft als je wel wilt kwetsen. Natuurlijk kun je schrijven wat en hoe je wilt, maar enigszins rekening houden met je lezers is wel verstandig als je over wilt brengen wat je dan wel wilt zeggen. Dus. Is er al een dagpact? Want Quinn gaat niet drinken vandaag. Tanden op elkaar. Sterkte vandaag voor je dochter @Vol Artemis, Roosje41, Etty en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Ik vind niet dat iedereen maar mag schrijven wat hij wil. Als het een ander kwetst, is het niet ok. Artemis, Rosee, bumperjim en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Ik neem maar even de vrijheid je er op te zette Quinn Ook jou lees ik en ook op jou zou ik vaker willen reageren @Vol, wat verschrikkelijk ellendig voor jullie dochter. En voor jou en jouw partner... sterkte. @bumperjim, ik wil nog wel reageren op dochterlief, komt later wel, moet nu echt weg... DAGPACT: Maja Quinn Yvonne Quinn en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden