Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 februari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Hahaaha, @Reacher lang haar??? Had ik echt niet verwacht hoor :), ik had meer een donkerharig  krullenkopje verwacht... 
En ja ik ben vaak wat stil de laatste tijd. 
Ik ben sowieso hartstikke moe al een poosje, gewoon moe, maar ook een beetje moe in mijn hoofd om het maar zo te zeggen. 
Misschien dat het sombere weer voor het eerst in mijn leven een beetje invloed op me heeft. 
Last van wat pijntjes hier en daar... kortom: ik ben even een beetje een oude zeur voor mezelf, hihi. 
Maar ik ben ook wel stil hier vanwege de toch wel nare sfeer die ik zo af en toe meen te proeven. 
Dan lees ik eeerst iets waarvan ik denk: even over nadenken nog, ik ga hier later wel op in, of ik heb weinig tijd en neem me voor later te reageren, 
maar als ik dan later op de dag of avond even bijlees zakt de moed me in de schoenen. 
Dan zit ik een uur te dubben of ik nou een scherpe reactie zal plaatsen of één en ander maar beter kan negeren.... en uiteindelijk denk ik dan: 'laat ook maar' ... 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yvonne:

Hahaaha, @Reacher lang haar??? Had ik echt niet verwacht hoor :), ik had meer een donkerharig  krullenkopje verwacht... 
En ja ik ben vaak wat stil de laatste tijd. 
Ik ben sowieso hartstikke moe al een poosje, gewoon moe, maar ook een beetje moe in mijn hoofd om het maar zo te zeggen. 
Misschien dat het sombere weer voor het eerst in mijn leven een beetje invloed op me heeft. 
Last van wat pijntjes hier en daar... kortom: ik ben even een beetje een oude zeur voor mezelf, hihi. 
Maar ik ben ook wel stil hier vanwege de toch wel nare sfeer die ik zo af en toe meen te proeven. 
Dan lees ik eeerst iets waarvan ik denk: even over nadenken nog, ik ga hier later wel op in, of ik heb weinig tijd en neem me voor later te reageren, 
maar als ik dan later op de dag of avond even bijlees zakt de moed me in de schoenen. 
Dan zit ik een uur te dubben of ik nou een scherpe reactie zal plaatsen of één en ander maar beter kan negeren.... en uiteindelijk denk ik dan: 'laat ook maar' ... 


 

Enorm herkenbaar van moe in het hoofd tot aan moed die in schoenen zakt, soms. Dat heb ik bij periodes ook, Vonneke. Nu even niet maar er zijn dagen… 

En ‘zeuren’ mag hoor :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Yana, ik heb nog niet gereageerd op wat ik op de draad van gisteren las. 
Het heeft ook mij erg aangegrepen, en met name die beschuldiging. 
Het blijft gewoon maar in mijn hoofd etteren.  
Ik kan me heel goed indenken dat jij er heel erg naar van bent. 
En ik hoop zo dat je dit naast je neer kunt leggen. 
Ik zou het liefst nu in de auto stappen en naar je toe komen rijden... 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het ook gelezen gisteren en was teveel met mezelf bezig om er op dat moment op te kunnen reageren. Sorry daarvoor @Yana

Het valt me enorm tegen dat je nu ontkent en verwijdert wat je hebt geschreven, want je schreef letterlijk wat er door Yana wordt geciteerd en dat shockeerde me behoorlijk @jopie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De woorden stonden er, en het was keihard en op de persoon. Je schrijft steeds dat het eigenlijk over jezelf gaat Jopie. Dan is het beter om andere woorden te kiezen en iemand die uitleg vraagt niet te verwijten dat ze drammen en op familieleden lijken. Dat kun je dan beter voor jezelf houden, in plaats van mensen hier te kwetsen. Je lijkt er geen idee van te hebben hoe dat over komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euhm, als je zoiets schrijft zonder dat je wilt kwetsen, wil ik niet weten wat je schrijft als je wel wilt kwetsen. Natuurlijk kun je schrijven wat en hoe je wilt, maar enigszins rekening houden met je lezers is wel verstandig als je over wilt brengen wat je dan wel wilt zeggen. 

Dus. Is er al een dagpact? Want Quinn gaat niet drinken vandaag. Tanden op elkaar.

Sterkte vandaag voor je dochter @Vol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem maar even de vrijheid je er op te zette Quinn ;) 
Ook jou lees ik en ook op jou zou ik vaker willen reageren :rose:
@Vol, wat verschrikkelijk ellendig voor jullie dochter. 
En voor jou en jouw partner... sterkte. 
@bumperjim, ik wil nog wel reageren op dochterlief, komt later wel, moet nu echt weg... 

DAGPACT:
Maja
Quinn
Yvonne 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...