bumperjim Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 2 minuten geleden zei Rosee: @bumperjimlastig hoor. Eerlijk gezegd denk ik dat holenbeer zich niet laat tegenhouden als ik je zo lees, dus loslaten is het enige alternatief. Als het niks wordt met de hondentraining komt ze er wel achter en kan ze altijd nog iets anders gaan doen, is ze alleen wat tijd kwijt, misschien niet zo erg? Nou ja dan is ze straks 2,5-3 jaar kwijt. ERG, nee, niet echt erg. Er zijn veel ergere dingen mogelijk, weet ik ook wel. Het is echt het loslaat proces. De stress van ze doet helemaal niet wat ik vind wat zou moeten. Maar nee die laat zich niet tegenhouden al 19 jaar niet. Dat vind ik ook wel weer mooi juist. Zucht Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 10 minuten geleden zei Rosee: Begin me eindelijk iets beter te voelen Reacher, dank. Ben die quarantaine wel echt zat nu. Zeker als de zon buiten schijnt. Dat is dan weer het nadeel van je beter voelen, die quarantaine wordt je dan snel zat. Nog even geduld Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 2 minuten geleden zei bumperjim: Nou ja dan is ze straks 2,5-3 jaar kwijt. ERG, nee, niet echt erg. Er zijn veel ergere dingen mogelijk, weet ik ook wel. Het is echt het loslaat proces. De stress van ze doet helemaal niet wat ik vind wat zou moeten. Maar nee die laat zich niet tegenhouden al 19 jaar niet. Dat vind ik ook wel weer mooi juist. Zucht Die jaren raakt ze niet kwijt BJ, dat zijn de jaren waar ze van leert. Jaren die haar zullen vormen. Rosee en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Wat ben ik wijs vanavond, zou het volle maan zijn? IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Leuk om je weer te zien hier @Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 15 minuten geleden zei Rosee: Waar is @Oskareigenlijk gebleven? Dat is ook een les in loslaten aan het worden vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Ben weer thuis van de SEH. Was een lange zit, nog niet afgerond, maar wel met zijn tweeën thuisgekomen. Bekaf. Nu aan Thaise maaltijd die mijn zus liet thuisbezorgen als verrassing. Lief. En wat waren jullie steunberichtjes welkom! Enne: niet gedronken . Nou ja, op de cola light met bitter lemon na… lady jane, Reacher en Artemis reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Wijs besluit @jopie. Geef je over en laat alles maar gebeuren. Kruip onder de dekens en laat de peilloze vermoeidheid toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Pittig dagje @Maja fijn dat je zus zo kon helpen mbt eten. @jopie knuffel , hoop dat je een beetje kan slapen. Even alleen op het plekje waar je nu graag wilt zijn . Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 8 uur geleden zei jopie: Tja... Hier beetje door t dunne ijs gezakt. Extra dienst, dacht das goede afleiding. Maar net ervoor gebeurde er iets dat me meteen weer katapulteerde.... Afleiding was lekker, rijden was lekker maar na al 3 fietsers compleet gemist te hebben in t eerste uur toch maar gemeld en afgestapt. En toenging t hard. Nu in huis moeder. Wist niet waar ik heen wilde. Nog niet, eigenlijk. Alleen. Leeg. Op. Shutdown. Ik kruip hier in bed. Tril niet meer, dat scheelt. Sleutel in de deur zodat ze niet hier ook komt jennen. Ik ben een beetje op. Jopie zat je te bowlen met fietsers, foei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 8 uur geleden zei Reacher: Die jaren raakt ze niet kwijt BJ, dat zijn de jaren waar ze van leert. Jaren die haar zullen vormen. Daar heb je ook gewoon gelijk in. Ha dat is wel lekker heart warming om te lezen op de vroege ochtend. Reacher en een bakje koffie erbij, zo gaat het wel lukken vandaag Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 @bumperjim Als ze het leuk vindt en het gaat lopen, wedden dat je dan enthousiast wordt? Ze hoeft dit toch niet als enige activiteit te blijven doen, het is een start met iets dat ze leuk vindt. Ze kan er nog van alles naast en bij gaan doen dat in het verlengde ligt. Van wat ze leuk vindt. Maar vreselijk herkenbaar hoor, hoe lastig het kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 @bumperjim stiekem zou jij zelf ook liever hondentrainer zijn volgens mij . Sterkte met laten gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 1 uur geleden zei Yana: @bumperjim stiekem zou jij zelf ook liever hondentrainer zijn volgens mij . Sterkte met laten gaan! Nou het heeft wel zn charmes maar dan kan je het wel vergeten om ooit een huis te kopen bv. Gedachten van een ouwe lul natuurlijk waar een 19 jarige niet mee bezig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2022 1 uur geleden zei Etty: @bumperjim Als ze het leuk vindt en het gaat lopen, wedden dat je dan enthousiast wordt? Ze hoeft dit toch niet als enige activiteit te blijven doen, het is een start met iets dat ze leuk vindt. Ze kan er nog van alles naast en bij gaan doen dat in het verlengde ligt. Van wat ze leuk vindt. Maar vreselijk herkenbaar hoor, hoe lastig het kan zijn. Ja weet ik. Collega zei dat onderzoek had aangetoond dat juist de 18-25 jarigen nu massaal een "passieberoep" kiezen omdat de toekomst helemaal onduidelijk lijkt, covid en klimaatverandering en alles, kan je maar beter meteen gaan genieten Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden