Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 januari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Ik wil het volgende toch even kwijt  @Tatum: Kan het zijn dat je buurman's woorden anders hebt verstaan dan hij ze gezegd heeft, net zoals je hier de woorden van @Cleo66 aanvankelijk anders las dan ze geschreven waren? Misschien zat het meer in je hoofd dan in de werkelijke conversatie. 't Is een mogelijkheid, lijkt me.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei IJsvogel:

Haha, ik dacht ook even dat dat vandaag meteen na het kerk bezoek was gebeurt. 

@Cleo66:heart:

Zie, ben niet gek! Ik maakte mij zorgen. Kerk komt, kerk komt niet. Kerk is geweest en ik ben gedoopt. Dacht even die @Reacher dat gaat niet goed. Laat zich meteen overhalen, haalt een emmer water op en word in de deuropening gedoopt, zoiets...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Reacher:

Het is verhuist met een ‘t’ toch? Of toch verhuisdtdtdt?
Ja? Zit jij er ook nog aan vast? 

Ik ben verhuisd

verhuizen, niet in het kofschip, verhuiz is stam, dus voltooid deelwoord is verhuisd met een d :)

jij bent verhuisd, ik ook trouwens 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Cleo66:

"Geluk"  dat ik nu pas inlog en blijkbaar verkeerd gelezen ben door @Tatum , die haar excuses aanbied .   De beledigingen aan mijn adres logen er echter niet om . Doen wel een beetje au .  Ik heb toch al mijn dag niet .  Morgen een nieuwe dag 

Lief dat velen van jullie, mij gelukkig beter kennen :heart:, dat voelt dan wel weer best fijn 

knuffel voor jou @Cleo66 :heart: en iedereen die hier geholpen heeft :heart:

ook voor @Tatum:heart: 

gelukkig heb ik het allemaal gemist en ik hoop dat het vandaag een beetje beter gaat met wie betrokken was 

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei niks:

Zie, ben niet gek! Ik maakte mij zorgen. Kerk komt, kerk komt niet. Kerk is geweest en ik ben gedoopt. Dacht even die @Reacher dat gaat niet goed. Laat zich meteen overhalen, haalt een emmer water op en word in de deuropening gedoopt, zoiets...

Het zou ook zomaar kunnen hoor, alhoewel ik nu minder impulsief ben en minder… goedgelovig?  Tien jaar geleden was ik onmiddelijk gedoopt in de community van kabouters. Of zoiets. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...