niks Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ohhh zo, als baby niet vanavond. Reacher en IJsvogel reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ik ga afsluiten. Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 misverstandje malle @niks. Als ik onlangs was gedoopt dan was het nu geen verrassing voor me geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ik ga ook, weltErusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 14 minuten geleden zei Reacher: Blijkbaar krijgt de kerk je adreswijziging als je verhuisd. Bizar hè. Je komt er maar moeilijk vanaf, tenminste, van de "mijne". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Het is verhuist met een ‘t’ toch? Of toch verhuisdtdtdt? Ja? Zit jij er ook nog aan vast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 O ja ik ging slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Met een T, maar ik ben vrij. Nee, ik ben er na jaren eindelijk vanaf. Heeft genoeg moeite gekost. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 ik lees ook net jammer @Tatum, je mist iets, leest Bah verkeerd, vult in en doet nog lelijk ook. Misschien ben je niet dronken maar ik lees je wel als drinkend of gedronken hebbende. Je hebt geen enkele reden om zo te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 5 minuten geleden zei Cleo66: Lief dat velen van jullie, mij gelukkig beter kennen , dat voelt dan wel weer best fijn Zo is dat! Ik ben er een van. Goedenavond nog. Of welterusten, is misschien beter. lady jane en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ik log nog even in. @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 1 uur geleden zei Reacher: misverstandje malle @niks. Als ik onlangs was gedoopt dan was het nu geen verrassing voor me geweest. Haha, ik dacht ook even dat dat vandaag meteen na het kerk bezoek was gebeurt. @Cleo66 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ik wil het volgende toch even kwijt @Tatum: Kan het zijn dat je buurman's woorden anders hebt verstaan dan hij ze gezegd heeft, net zoals je hier de woorden van @Cleo66 aanvankelijk anders las dan ze geschreven waren? Misschien zat het meer in je hoofd dan in de werkelijke conversatie. 't Is een mogelijkheid, lijkt me. Tatum en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 7 uur geleden zei IJsvogel: Haha, ik dacht ook even dat dat vandaag meteen na het kerk bezoek was gebeurt. @Cleo66 Zie, ben niet gek! Ik maakte mij zorgen. Kerk komt, kerk komt niet. Kerk is geweest en ik ben gedoopt. Dacht even die @Reacher dat gaat niet goed. Laat zich meteen overhalen, haalt een emmer water op en word in de deuropening gedoopt, zoiets... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 9 uur geleden zei Reacher: Het is verhuist met een ‘t’ toch? Of toch verhuisdtdtdt? Ja? Zit jij er ook nog aan vast? Ik ben verhuisd verhuizen, niet in het kofschip, verhuiz is stam, dus voltooid deelwoord is verhuisd met een d jij bent verhuisd, ik ook trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 9 uur geleden zei Quinn: Met een T, maar ik ben vrij. Nee, ik ben er na jaren eindelijk vanaf. Heeft genoeg moeite gekost. je werkt toch niet als leraar Nederlands hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 (bewerkt) 8 uur geleden zei Cleo66: "Geluk" dat ik nu pas inlog en blijkbaar verkeerd gelezen ben door @Tatum , die haar excuses aanbied . De beledigingen aan mijn adres logen er echter niet om . Doen wel een beetje au . Ik heb toch al mijn dag niet . Morgen een nieuwe dag Lief dat velen van jullie, mij gelukkig beter kennen , dat voelt dan wel weer best fijn knuffel voor jou @Cleo66 en iedereen die hier geholpen heeft ook voor @Tatum gelukkig heb ik het allemaal gemist en ik hoop dat het vandaag een beetje beter gaat met wie betrokken was 29 januari 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Het ging om deze zin @Artemis Blijkbaar krijgt de kerk je adreswijziging als je verhuist. Bizar hè. Dus tegenwoordige tijd, met een t. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 3 minuten geleden zei Quinn: Het ging om deze zin @Artemis Blijkbaar krijgt de kerk je adreswijziging als je verhuist. Bizar hè. Dus tegenwoordige tijd, met een t. heerlijk dit, je bent iemand die wel kan spellen en ik ben nog steeds de juf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Spelling en grammatica = eten en drinken Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 ik ga douchen als ik hypercorrectie ga toepassen en zin krijg alles te veranderen raak ik in over-alert en dan MOET ik stoppen anders krijg ik een slechte dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 1 minuut geleden zei Quinn: Spelling en grammatica = eten en drinken ja voor mij ook, ik word er rustig van. Ik las al die emoties en dan wil ik mijn rust vinden en dan ga ik te snel... werk je als leraar Nederlands? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 41 minuten geleden zei niks: Zie, ben niet gek! Ik maakte mij zorgen. Kerk komt, kerk komt niet. Kerk is geweest en ik ben gedoopt. Dacht even die @Reacher dat gaat niet goed. Laat zich meteen overhalen, haalt een emmer water op en word in de deuropening gedoopt, zoiets... Het zou ook zomaar kunnen hoor, alhoewel ik nu minder impulsief ben en minder… goedgelovig? Tien jaar geleden was ik onmiddelijk gedoopt in de community van kabouters. Of zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden