Yana Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Eerst pret maken en dan uitrusten lijkt me volkomen normaal @Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 2 minuten geleden zei Yana: Eerst pret maken en dan uitrusten lijkt me volkomen normaal @Artemis dan zet ik het ook zo weg, dochter klaagt alleen zo dat we niet vaker komen en dan voel ik me al weer schuldig en dat hoeft helemaal niet. HET IS NORMAAL ik zit nog met alle stickertjes van ggz op mijn voorhoofd, die ga ik er maar eens afwaaien , het is normaal dat..... Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Morgen. Iemand heeft me vanaf negen uur ingepland. Die gaat zo'n spijt krijgen dagpact Maja Artemis Yvonne Quinn lady jane en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 wat ga je doen dan @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 @Artemis aan het werk, plotseling wat overnemen vanwege onverwacht uitvallen. Zin in. Maar tyfus, wat vroeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Mooi op tijd @Quinn succes! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 (bewerkt) Hhahaha.... heel eerlijk: meer dan 1 nacht ergens logeren doe ik al helemaal niet hoor Artemis, en ook dat liever niet. Misschien een huisje huren in de buurt van jouw dochter, dan heb je in ieder geval de mogelijkheid e even lekker terug te trekken .... hahahaha, arme @Quinn, kom op, je ziet het lekker licht worden nu... is ook wel eens goed 27 januari 2022 bewerkt door Yvonne letter te weinig Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 1 minuut geleden zei Quinn: @Artemis aan het werk, plotseling wat overnemen vanwege onverwacht uitvallen. Zin in. Maar tyfus, wat vroeg! ochtendstond heeft goud in de mond Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Zojuist zei Yvonne: Hhahaha.... heel eerlijk: meer dan 1 nacht ergens logeren doe ik al helemaal niet hoor Artemis, en ook dat liever niet. Misschien een huisje huren in de buurt van jouw dochter, dan heb je in ieder geval de mogelijkheid e even lekker terug te trekken .... het was 1 nachtje maar ik doe alsof het langer is omdat het als een week voelt Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 en succes @Quinn klinkt als stap voorwaarts? klopt dat? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 (bewerkt) Okay okay, ik heb er zin in @Artemis dat valt op zich mee, ik werk zzp-end achtig en zat even zonder betaalde arbeid. Haha, arbeid... tijdvulling. 27 januari 2022 bewerkt door Quinn Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Jokkebrok! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Zojuist zei Quinn: Okay okay, ik heb er zin in YES !!! That's the spirit, ik doe een dansje met jou in de kamer, in gedachten natuurlijk, want mijn lichaam is zojuist 100 jaar geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 2 minuten geleden zei Quinn: Okay okay, ik heb er zin in @Artemis dat valt op zich mee, ik werk zzp-end achtig en zat even zonder betaalde arbeid. Haha, arbeid... tijdvulling. Tijdvulling houdt je van de straat en van kattenkwaad Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Goedemorgen Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Goeie morgen tezamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Hoi @Lika, mag ik je iets vragen? Een tijdje geleden ging het je goed volgens mij; je vertelde veel inspirerende verhalen, viel gestaag af en was blij met jezelf. Nu lijkt het allemaal wat moeizamer te gaan. Je vertelde toen dat je een meditatie jaarcursus deed, is dat nu afgelopen? Zou dat er mee te maken kunnen hebben, of zie ik ze vliegen? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 dagpact Maja Artemis Yvonne Quinn Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Goedemorgen! @nikswat leuk dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Goedemorgen. dagpact Maja Artemis Yvonne Quinn Claudius Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 dagpact Maja Artemis Yvonne Quinn Claudius Roberto Jessje Goeiemorgen, zo maar eens lekker shoppen in m'n eentje;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 goeiemorgen frummers ik word wakker van een drilboor bij de vertrokken buurman elk app. wordt gerenoveerd zodra het leeg staat. Net een weekje zijn ze klaar boven mn hoofd en nu lijkt het alsof de tussenmuur eruit wordt geboord. Niet fijn wakker worden na een dag sauna en midden in diepe slaap. Eergisteren maakte de werkman excuses en zei nog 1 uur nodig te hebben, pfffft. Dus ik hoopte dat ze nu klaar waren. Het wordt wel mooi, en de huur zal wel evenredig omhoog gaan ook, dus benieuwd welke nieuwe buren en bovenburen ik weer ga krijgen. Het verloop is nogal groot, maar ik zit er volgende week alweer 10 jaar in. En wil nooit meer verhuizen, dus laat mij maar zonder luxe zitten. Zo even gezeurd, dat lucht op. En het is nu stil. 2e bak koffie dus. En vroeg naar de markt als ze verder gaan nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 2 uur geleden zei Lonster: [...] Wie neemt er dan ook een witte tafel? Daar zie je alles op. [...] Lonster, er zijn TWEE soorten vuil. De lichte soort die zich openbaart op donkere ondergronden en de donkere soort die op lichte ondergronden zichtbaar wordt. De kleur van de tafel vrijwaart je dus niet van af en toe moeten schoonmaken. Lika en Lonster reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 vertel mij wat ik heb een zwart vloerkleed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden