Yana Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Ik heb nog maar één keer in mijn leven een goudvink gezien, prachtig beestje inderdaad. Ik zit, 'as we speak', naar twee hoppen te kijken, die hebben ook een hele fijne kuif. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Jij ging niet meer hier schrijven over hoe je koffie het lekkerst vindt maar ik ben blij dat vogeltjes nog wel kan @Oskar. Heb je op de draad van gisteren die leuke boeken gezien die je aan je kinderen kan voorlezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Succes @Pinkman ga je wel missen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Fijn @Pinkman en we houden ook zeker contact , txs . Je gaat een mooie weg in , en ik wens je heel veel succes alvast met je opleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 dag @Pinkman het ga je goed! Zoals je bezig bent komt dat ook allemaal prima in orde. Fijn dat je er was hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Heel veel geluk en voorspoed voor je toekomst @Pinkmanzal je wel gaan missen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Zo morgen weer vroeg op , werken . Daarna best een drukke week . Ben vrij, maar veel afspraken staan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Hele moeie zondag gehad. Toegegeven. Prima dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 @Pinkmanik wens je het aller beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Slaap lekker allemaal Hadocque, IJsvogel en Bob reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 @Pinkman Veel succes je staat weer op de jaardraad. Betekent dat dat je, nadat je account is verwijderd met alle persoonlijke post, je weer terug komt als @Pinkman met een schone lei? Fijn dat je weer op de jaardraad staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Heel veel succes @Pinkman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2022 Tot ziens @Pinkman en bedankt voor wat je hier bracht, zowel je humor als wat je bezig hield. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden