Lieke7777 Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 (bewerkt) En mijn dag kan niet meer stuk ik ben aangenomen als vrijwilligster bij familie zorg. Ik krijg vergoeding voor de werkzaamheden die ik doe voor deze organisatie . Ik mag op deze manier mee werken in deze organisatie .. Mijn eerste afspraak komt er aan samen met mijn ex nu familie begeleider mee naar een gezin die in zorg is . ik ben trots op mij zelf .. 13 januari 2022 bewerkt door Lieke7777 Artemis, rapilos, Tatum en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 @Lieke7777gefeliciteerd met je successen. Je hebt er heel hard voor gewerkt, gevochten, gedaan en gelaten. Alles precies op het juiste tijdstip en in de juiste proporties. Lieke, jij bent een kanjer en voor mij een heel groot voorbeeld. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 @Cleo66 zijn jullie lid van een vakbond? Voor het geval dat... hier een betere dag. Even klein stukje gelopen met mini. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 @Lieke7777 heb veel bewondering voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Ontzettend mooi om te lezen @Lieke7777. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Gewerkt en heerlijk gezwommen in buitenzwembad eind van de middag. Zag er best tegenop met die kou maar eenmaal in het water was het prima. Daarna enorme hongerklop, megagrote pan boerenkool gemaakt vanavond. Nu gevoerd op mijn spijkermat. karin123, lady jane en Lonster reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 @Roseedaar krijg ik beelden bij hoor…. ‘Gevoerd op spijkermat?” : ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Hahaha @Likaik zie t nu, die gekke spellingschecker ook. Gevloerd dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 1 minuut geleden zei Rosee: Hahaha @Likaik zie t nu, die gekke spellingschecker ook. Gevloerd dus Nou ja. Jij zwemt met dit weer ook buiten, dus ja…. Dan kan ALLES. (r.e.s.p.e.c.t. hoor ) Etty en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 @Cleo66 goed om je juridisch te laten bijstaan. En je man heeft denk ik tijd nodig. Hij kan zich waarschijnlijk geen ander leven voorstellen. En als je moet veranderen, terwijl je zelf niet wilt, duurt het even voordat je dat kunt. En komt er van allerlei gevoel boven. Boosheid, verdriet, rouw. Tijd… en misschien iemand die hem / jullie wellicht daarbij helpt? liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 @Reacher veel vertroetels voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 @Lieke7777 dank je wel voor jouw verhaal over twee jaar nuchter, het raakt me, je bent een voorbeeld voor velen, zie alle likes, ik volg je graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 @Cleo66 een ik heb niet veel woorden, ik las het wel, sterkte met alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 en verder heb ik alles gelezen iedereen dank voor contact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 @Cleo66: moeilijke tijden voor jullie. Vertrek vanuit het meest veilige uitgangspunt: ziekmelding. Zoals @Boraangeeft. Overhaast niks. Werkgevers kunnen ineens omdraaien als een blad aan een boom en loyaliteit ‘belonen’ met harde, onbegrijpelijke tegenactie. Zo heb ik ook helaas ervaren. Op de nipper mijn baan behouden dankzij een strijdlustige bedrijfsarts en kordaat handelen van mijn zus. Het is een wirwar aan regels waar je eigenlijk geen tijd in wilt steken. Voor je gevoel gaat werken aan gezondheid voor. Wijsheid en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 16 uur geleden zei Yvonne: Ach Reacher toch... Nou natuurlijk krijg jij chocoladesaus.... En een lekkere plaid voor als je het een beetje koud krijgt... En een elektrieke slof voor jouw voetjes... ...... Met kattengrind! Wat ben je toch een schat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Is het nog een idee om je tweejaarlijkse speech ook naar het jaarpact te kopiëren @Lieke7777? Het werkt best inspirerend om daar terug te lezen. Op een dagdraadje is het moeilijker terug te vinden. Lieke7777 en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 13 uur geleden zei Yana: Klinkt goed, maak je daar dan rolletjes van? Nee, ik leg gewoon een blad nori op de omelet en laat dat dan met een deksel erop mee smoren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 13 minuten geleden zei rapilos: Nee, ik leg gewoon een blad nori op de omelet en laat dat dan met een deksel erop mee smoren Leuk, ga ik ook proberen... bedankt! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 (bewerkt) @Cleo66 Het is nog wel n aanname wat de werkgever gaat zeggen. Het kan ook nog zijn dat je man bv lichter werk mag doen. Wacht t nu eerst af. Ziekmelden lijkt me wel wijs. Maar het blijft moeilijk. 14 januari 2022 bewerkt door Hadocque lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden