Spring naar bijdragen

Zondag 2 januari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Toen we hier zo'n 17 jaar geleden kwamen wonen waren er dingen nog niet af, en die zijn  nog steeds niet af...  En de dingen die inmidddels eigenlijk aan vervanging toe zijn hebben we met de ducktape methode opgelost.  Als ik met Funda ogen door mijn huis loop, zeker overdag als de zon schijnt, dan gaat het jeuken. Maar als het donker wordt en de schemerlampen zijn aan, dan voelt het cosy. 

Toch hebben we ons voorgenomen om dit jaar....

bewerkt door Etty
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Musashi:

Waarom gooi je mij eraf @Roberto? Ik denk je dat het mss per ongeluk is maar ik word er eigenlijk wel heel kregelig van omdat het me momenteel veel moeite kost om er op te staan. Ik vertik het dan ook om het zelf te verbeteren!

als je naar postingtijden kijkt zie je dat hij aan het kopieren en plakken was, niemand kan het helpen dat jij even worstelt nu meis.
dus i.p.v. champagne een mooie plak taart, van harte gefeliciteerd en proost met een kopje thee op je 2e jaar droog!

Taart met patat (Pagina 1) - Taarten Parade - DeLeuksteTaarten.nl Forum

 

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Musashi:

Waarom gooi je mij eraf @Roberto? Ik denk je dat het mss per ongeluk is maar ik word er eigenlijk wel heel kregelig van omdat het me momenteel veel moeite kost om er op te staan. Ik vertik het dan ook om het zelf te verbeteren!

Sorry Musashi, ik heb je over het hoofd gezien vanwege Ciiteren / Expand, dan vallen namen weg.
En ik werd direct afgeleid door de taart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In ons oude huis wonen nog steeds geen nieuwe mensen. Die hebben alles eruit gehaald en nu is het onbewoonbaar. Heel raar idee. Want het was prima bewoonbaar (maar niet meer van deze tijd zoals men zegt) en wij wonen inmiddels al een jaar ergens anders. De dingen die nu nog niet zijn gedaan aan ons nieuwe huis, zullen ook wel niet meer gebeuren. 
 

wel expres een huis gekocht waar weinig hoefde te gebeuren. Wij zijn daar niet goed in. In klussen….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Van harte met je jaar @Musashikribbig of niet dat heb je toch maar mooi gedaan:P:rose: Ook hier moeten een aantal klussen worden gedaan. Ik probeer zelf weleens wat maar gaat meestal niet goed. Mijn vriend kan helaas ook niks, zo jammer! Lijkt me heerlijk een man die dat allemaal voor je fikst,  hoe on geëmancipeerd ook. Soms zoek ik via via een klusjesman, marktplaats ofzo, maar dan moet je ook maar weer afwachten wie je in huis haalt . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel een klussenman, een vriend van de buurman. Maar die doet dingen half, pas als je het er mee gehad hebt en boos wordt komt hij het nog es een keer afmaken. En nu liggen er nog een paar zaken die hij zou komen doen. Nou ja het heeft geen haast. En ik krijg er verschrikkelijke stress van, verbouwingen.

Afgelopen dagen was ik ook enorm kribbig. Maar ik heb wel een aantal klussen gedaan die ik van plan was, en dat voelt dan wel weer goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...