lady jane Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 @Nun ik heb begrepen dat jij vandaag jarig bent, dus vast wat gebakken voor je om te trakteren☺ Nun reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 2 uur geleden zei Artemis: dagpact Maja Artemis Tatum Goedemorgen Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 (bewerkt) Goedemorgen. Dagpact Maja Artemis Tatum Roberto 24 december 2021 bewerkt door Roberto Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 24 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 1 uur geleden zei Etty: moet nog iets verzinnen voor de eiwitten Notenballetjes? Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 22 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen. Dagpact Maja Artemis Tatum Roberto zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Wij doen ook niets met kerst. Vroeger altijd naar mijn ouders en schoonouders. Nu te riskant. Ook geen broers of zussen, man ook niet. We eten gewoon wat we anders ook eten. Man moet nog naar de winkel, vind ik niets aan. Hij gaat altijd op vrijdag. We gaan gewoon weer de bossen in en drinken niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Kijk vanochtend in de spiegel een paar heldere witte ogen kijken me aan. Je bent jarig! Zo nu trakteer ik. rapilos, Artemis en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Tatum en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Maak er allemaal een mooie nuchtere dag van. Tatum en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Gefeliciteerd @Nun Nun reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Hartelijk gefeliciteerd @Nun Nun reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Helaas moet ik jullie wel vertellen dat jullie de taart zelf mogen maken. Stappen 1. Voorbereiden Verwarm de oven voor op 170 graden. Leg een bakpapiertje op de bakplaat. 2. Beslag maken Doe de biscuitmix (330 g), de eieren (5 stuks) en het water (50 ml) in een beslagkom. Meng dit eerst op de laagste stand goed door elkaar tot dat het een gladde massa is en mix de ingrediënten daarna op de hoogste stand in 5 minuten tot een luchtig beslag. 3. Bakken Schep het beslag op de bakplaat en smeer deze helemaal uit over de plaat. Bak de plak op 170 graden in 20-30 minuten gaar en goudbruin. 4. Vulling maken Smeer het potje lemon curd uit op de biscuit plak. Mix de bavaroismix (100 g), lobbige slagroom (500 g) en het water (125) en smeer dit boven op de lemon curd uit. 5. Opstijven Rol het geheel op tot een rol. Leg deze voor 12 uur in de koelkast op om op te stijven. 6. Decoreren Klop de overige slagroom (100 ml) samen met de vanillesuiker (1 zakje) stijf. Snij de 2 randen aan de zijkant af en breng een dun laagje slagroom aan om de sprinkles te laten plakken. Spuit met het spuitmondje de overige slagroom (ca. 90 g)bovenop en leg er wat fruit bij ter decoratie. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Gefeliciteerd @Nun! Ik blijf in het regenboog-hagelslag thema Nun en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Nog meer leesvoer: https://www.nu.nl/eten-en-drinken/6174253/dry-january-zie-het-als-een-experiment-maar-niet-als-excuusmaand.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Zo ben ik dit jaar er in gestapt. Ik zou 1 januari stoppen maar dat ging natuurlijk niet. Zo het werd 3 januari. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Koffietijd..... Van harte @Nun, maak er een mooie dag van... En een mooi nieuw levensjaar... Nun reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Goedemorgen allemaal, @Nun, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Hier een lummel ochtend achter de rug. Eerst naar de markt voor gedroogde vijgen en abrikozen, voor de bananencake die ik wil maken Daarna naar blokker, voor een koekenpan met een omdraailepel (hoe heet zo,n ding ook alweer) Er stond zo,n toonbankje half in de winkel , half buiten heb het gewoon gevraagd , en de medewerker maar heen en weer lopen om alles te showen (Raar gedoe tegenwoordig) Heb gisteren de pan van vriend verpest, door per ongeluk de inductie aan te laten staan met plastic lepel er nog in Gevolg, gesmolten lepel, met gesmolten plastic op de bodem en een stinkend huis dus maar nieuw voor hem gekocht net. Nun reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Ooohhh ik heb een wild zwijn rollade voor morgen gekocht. Samen met spruitjes, pompoen en champignons. Ik heb er zin in. En geen alcohol gekocht. Thee genoeg in huis. Maja en Lonster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 @Nun gefeliciteerd met je verjaardag. Nun reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Halve ochtend achter de computer gezeten, om allerlei alternatieve cursussen te bestuderen Al wel ingeschreven in februari voor een cursus Reiki Maar je kan zoveel doen op dat gebied nieuwe jaar straks maar eens goed beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 Klinkt heel lekker @Tatum 1e kerstdag gaan we naar familie van vriend Geen idee wat we te eten krijgen, dus nog verrassing 2e kerstdag eerst lekker ontbijten met vriend en daarna naar dochter die ons uitgenodigd heeft Wederom geen idee wat we krijgen Luxe kerst he dit jaar ! Hoef helemaal niets te doen Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 24 december 2021 Rapport Share Geplaatst 24 december 2021 4 uur geleden zei Pulluptomybumper: Het was ook maar een grapje natuurlijk, ja het ding is echt en ik heb m er eigenhandig onder geschroefd wat niet heel moeilijk is, maar ik kijk wel uit om het een kado te noemen, ik ben niet meer zo'n sulletje als 25 jaar geleden je wil niet weten hoeveel ruzie wij over die acculader hebben gehad, levenslang gezeik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden