Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 december 2021


Lonster

Aanbevolen berichten

Goedemiddag.

@Nun gefeliciteerd! :rose:

Kleindochter en ik houden vandaag een pyjamadag. Ik heb haar vanmorgen opgehaald en nu heeft ze een nachthemd van mij aan en ik een pyjama, dekens en kussens op een kleed, drinken en wat lekkers erbij. Ik heb haar elastiekje uit haar haren gehaald, ze heeft práchtig zwart haar tot over haar billen, zo zie ik haar het liefst, met losse haren.  We zijn nu Mens erger je niet aan het spelen en Ganzenbord enz enz. Straks brownies bakken en pannenkoeken. Goed begin van de kerstdagen. :P

Ik lees hier dat veel mensen moeite hebben met de decembermaand en alles eromheen. Wat ontzettend jammer en ook wel verdrietig. Vooral als eenzaamheid om de hoek komt.

Ik bof dan maar weer eens, ik geniet met volle teugen, van al het familiegebeuren, wandelingen in het bos, kerstprogramma's op tv, boeken lezen met warme thee op de tafel, het gourmetten, de minikerststerren, de kaartjes in de brievenbus, de koude buiten en de warmte binnen. Goh, wat hou ik van de decembermaand! 

Oh, filmpje is afgelopen, ik moet nu verder met Jumbolino, haha! :rolleyes:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei rapilos:

Halve ochtend achter de computer gezeten, om allerlei alternatieve cursussen te bestuderen
Al wel ingeschreven in februari voor een cursus Reiki
Maar je kan zoveel doen op dat gebied
nieuwe jaar straks maar eens goed beginnen

Krijg je geen spijt van. Doe zelf ook Reiki. Kaarsjes, wat van die zweverige muziek (luister eens naar Mike Rowland op Youtube). Bij wie ga je dat volgen? Als je (ooit) Reiki 2 gaat doen (dan kun je op afstand behandelen) hou ik me aanbevolen. Kan wel wat hogere energie gebruiken op dit moment. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig Toos,

niet makkelijk nu, dat is duidelijk. Weet je ergens rust, troost of afleiding uit te halen? Zodat je zonder verdere drank toch jouw verdriet een kleine plaats kunt geven? Stompen in een matras heeft mij al vaak lucht gegeven bij groot verdriet en gemis. Wat ‘helpt’ jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei lady jane:

Maar Donder, Toos en Spirit hebben het wel over opgelost Bor

hoe is het Toos nu? alles gaat door he, en natuurlijk jij ook
met al je verdriet♥ laat het er maar gewoon zijn
met drank, zonder drank, morgen is het er nog!

Ach het gaat. ik heb het zo koud! Ligt niet aan de verwarming....gewoon mijn gevoel,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lekker dekentje pakken misschien?
en als je ff veilig wat wilt snotteren;
all you need is love staat hier aan
beetje over the top soms, maar prima
om even contact te maken  met innerlijk geraakt worden
met dit soort dagen is dat voor mij helpend
ook in herinneringen, gemis en verdriet
beter dan drank voor mij
en soms ook kippenvel van ontroering hoor
 

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...