Spring naar bijdragen

Donderdag 23 december 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Oskar:

Moderatie die zich vooral laat leiden door een lijstje met verboden woorden heb ik liever niet.

 

3 minuten geleden zei Oskar:

Het moet wel iemand zijn die een beetje boven de partijen kan staan natuurlijk ja.

Dan krijg je, volgens mij, iemand die zich vooral laat leiden door een lijstje met verboden woorden. En verboden gedragingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Oskar:

Moderatie die zich vooral laat leiden door een lijstje met verboden woorden heb ik liever niet.

Wat zou voor jou dan de grens zijn?  Op welk moment zou je dan zeggen: nu is het te bont, nu moet je weg?  Dat lijkt me veel lastiger.  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat een paar jaar geleden op een stoppen met roken forum. Daar was de moderator een lid zoals Bob, bescheiden aanwezigheid, goede bijdragen en lijstjes bijhouden van lang gestopten. Zich niet op de kast laten jagen in elk geval. En verwijderen van echte rellers en trollen. Dat gebeurt hier de ene keer helemaal niet, en de andere keer wel of overdreven bij sommige woorden inderdaad.

Gefeliciteerd Tatum. Lekkere taart. 

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren de discussie wel gedeeltelijk gevolgd, maar ik kon er niet zoveel mee. Ik begreep de helft niet en vond de toon ook niet fijn. Op het agressieve af hier en daar, oud zeer? Maar dat ligt misschien aan mij en het feit dat ik hier nog niet zo lang ben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

gisteren 3 uur langer van de gastvrijheid van NS mogen genieten
dan de 3/4u die ik normaal reis van mijn familie in Gelderland.
Verkleumd tot op het bot hier nog mee zitten lezen, maar ik kon
het niet volgen. Ik vind het ook steeds lastiger om geen partij te
kiezen op postings die ik wel meen te snappen. En modereren lijkt
me hier al helemaal ondoenlijk soms. En het forum gaat verder, altijd weer..........

Waarom krijg je een taart als je jarig bent? | Willem Wever taartum voor Tatum, gefeliciteerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat denk ik ook Jim. Zo heel moeilijk is het niet, als je de regels erop nakijkt. Interpretatie of goodwill heeft daar niet veel mee te maken volgens mij.

Deze drukke dagen naar kerst heb ik het er moeilijk mee, om geen alcohol te drinken. Hier een beetje lezen en schrijven helpt me om daar alert op te blijven en niet weer te verzanden in een paar biertjes kopen aan het einde van de dag. Ik mis aan het zwemmen wel mijn uitlaatklep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook niet zo van het schelden maar er zit wel verschil in of iemand iemand anders uitscheld of scheld woorden gebruikt doordat die uit wanhoop even geen andere formulering meer kan vinden. Het laatste was volgens mij gisteren het geval en dan heb ik meer met de zender te doen dan dat ik aanstoot neem tegen de getypte woorden. Ik hoop dat het goed met Jopie gaat maar haar kennende doet het dat wel, op haar manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

@Tatum,
Gefeliciteerd en maak er een mooie dag van :)

Gisteren ook even bij gelezen
Snapte er weer niet veel van, maar ja, zal wel aan mij liggen

Verder in een opruim bui
alles moet netjes en opgeruimd zijn om schoon en fris het Nieuwjaar in te kunnen
(Oke, zit tussen mijn oren, weet het wel :) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...