ikkanhet Geplaatst 23 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 1 minuut geleden zei Oskar: Het moet wel iemand zijn die een beetje boven de partijen kan staan natuurlijk ja. Ja dan zou dat inderdaad beter zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 5 minuten geleden zei Oskar: Moderatie die zich vooral laat leiden door een lijstje met verboden woorden heb ik liever niet. 3 minuten geleden zei Oskar: Het moet wel iemand zijn die een beetje boven de partijen kan staan natuurlijk ja. Dan krijg je, volgens mij, iemand die zich vooral laat leiden door een lijstje met verboden woorden. En verboden gedragingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Jopie, voor als je nog eens wat terug/meeleest, sterkte met jezelf zoeken en vinden. Of, als dat teveel voor je is, succes met het aanvaarden van jezelf zoals je nu bent. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Zojuist zei Oskar: Nou, dat denk ik niet Koh. Maar eenvoudig is het niet. Wat dan wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Ik ben me aan het voorbereiden op een rit met ijzel. Niet zo heel erg ver, 20 km heen en 20 km terug. Maar toch... ijzel ben ik niet zo dol op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 17 minuten geleden zei Oskar: Moderatie die zich vooral laat leiden door een lijstje met verboden woorden heb ik liever niet. Wat zou voor jou dan de grens zijn? Op welk moment zou je dan zeggen: nu is het te bont, nu moet je weg? Dat lijkt me veel lastiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 (bewerkt) Ik zat een paar jaar geleden op een stoppen met roken forum. Daar was de moderator een lid zoals Bob, bescheiden aanwezigheid, goede bijdragen en lijstjes bijhouden van lang gestopten. Zich niet op de kast laten jagen in elk geval. En verwijderen van echte rellers en trollen. Dat gebeurt hier de ene keer helemaal niet, en de andere keer wel of overdreven bij sommige woorden inderdaad. Gefeliciteerd Tatum. Lekkere taart. 23 december 2021 bewerkt door Lonster Artemis en Tatum reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 (bewerkt) @Oskar Ook al heb je er wel tijd voor. Dan ga jij als moderator bepalen dat iemand even tegen mij kan razen? Omdat jij aanvoelt dat de razende dat nodig heeft en ik het wel aankan? 23 december 2021 bewerkt door Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Het woord van het jaar van het forum vind ik trouwens 'volgescheten palingvel'. Maar waar is @Zbb? Rosee, Lieke7777, Zbb en 2 anderen reageerden hierop 1 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Gisteren de discussie wel gedeeltelijk gevolgd, maar ik kon er niet zoveel mee. Ik begreep de helft niet en vond de toon ook niet fijn. Op het agressieve af hier en daar, oud zeer? Maar dat ligt misschien aan mij en het feit dat ik hier nog niet zo lang ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Ik noem geen namen maar vindt ook dat sommige hier lekker kunnen tieren en het wordt getolereerd en een ander mag dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 goeiemooiemorgen frummers gisteren 3 uur langer van de gastvrijheid van NS mogen genieten dan de 3/4u die ik normaal reis van mijn familie in Gelderland. Verkleumd tot op het bot hier nog mee zitten lezen, maar ik kon het niet volgen. Ik vind het ook steeds lastiger om geen partij te kiezen op postings die ik wel meen te snappen. En modereren lijkt me hier al helemaal ondoenlijk soms. En het forum gaat verder, altijd weer.......... taartum voor Tatum, gefeliciteerd! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Goedemorgen @Tatum van harte gefeliciteerd met je verjaardag ... Maak er een mooie nuchtere dag van , maar dat kan je .. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Gefeliciteerd @Tatum Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Iemand uitschelden is voor mij de grens. Nergens voor nodig! Ook niet in het vuur van de discussie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Ja dat denk ik ook Jim. Zo heel moeilijk is het niet, als je de regels erop nakijkt. Interpretatie of goodwill heeft daar niet veel mee te maken volgens mij. Deze drukke dagen naar kerst heb ik het er moeilijk mee, om geen alcohol te drinken. Hier een beetje lezen en schrijven helpt me om daar alert op te blijven en niet weer te verzanden in een paar biertjes kopen aan het einde van de dag. Ik mis aan het zwemmen wel mijn uitlaatklep. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 In de ochtend boodschappen doen en een stok achter de deur helpt idd. Gisteren heb ik een online yogales meegedaan. Dat hielp ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Goedemorgen. Gefeliciteerd @Tatum Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Ik ben ook niet zo van het schelden maar er zit wel verschil in of iemand iemand anders uitscheld of scheld woorden gebruikt doordat die uit wanhoop even geen andere formulering meer kan vinden. Het laatste was volgens mij gisteren het geval en dan heb ik meer met de zender te doen dan dat ik aanstoot neem tegen de getypte woorden. Ik hoop dat het goed met Jopie gaat maar haar kennende doet het dat wel, op haar manier. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Goedemorgen allemaal, @Tatum, Gefeliciteerd en maak er een mooie dag van Gisteren ook even bij gelezen Snapte er weer niet veel van, maar ja, zal wel aan mij liggen Verder in een opruim bui alles moet netjes en opgeruimd zijn om schoon en fris het Nieuwjaar in te kunnen (Oke, zit tussen mijn oren, weet het wel ) Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Ach jee @Pulluptomybumper, Dat is balen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 @Tatum Gefeliciteerd maak er een mooie dag van. Ik sla het gebak vandaag effe over. Morgen trakteer ik. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 18 minuten geleden zei Pulluptomybumper: Wel blij dat ik geboosterd ben nu Dat wilde ik net nog vragen of je een booster hebt gehad? Hoever zijn ze bij jullie met het boosteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 Iedereen die het wil kan al een afspraak maken hier. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 23 december 2021 Rapport Share Geplaatst 23 december 2021 22 minuten geleden zei Pulluptomybumper: Het schiet lekker op. Iedereen vanaf 18 jaar kan m halen. Dat is beter dan het hier geregeld is. Veel te laat en veel te langzaam. Dank voor je antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden