Quinn Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 35 minuten geleden zei Amalia: Ik verbaasde me alleen maar dat je je daar mee bezig houdt. Wat kan die hele jurk een weldenkend mens nou schelen? Tja, maar als je zo redeneert, kun je je over geen enkele trivialiteit uitlaten. Het is een soort ontspanning, denk ik. DAGPACT: Yvonne Claudius Maja Artemis Rapilos Toos Spirit Quinn Maja en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 (bewerkt) x 17 december 2021 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Ik denk dat het geen kwestie van nastreven is, maar van ervaren. En zo kun je ook de kleding van A. ervaren. En of dat op een ander als flauw overkomt, doet er dan dus niet toe. Totaal niet, zelfs. Je kunt het ook groter maken dan het is, hè....eigen keuze . 45 minuten geleden zei niks: Weekend na 3 dagen werken. Vandaag gaan we patat eten met wat erbij, wat weet ik nog niet. Even makkelijk doen, voor de vorm komkommer erbij. Ik ook. Weekend bedoel ik dus. Godzijdank.....en die patat zou ik ook wel willen... Lieve Niks, gefeliciteerd met de verwachting van dochtertje twee, zó leuk! Ik had er graag eentje gehad, maar kreeg drie kleine mannetjes, hahaha! Ook goed. Helemaal geweldig zelfs. Nu ben ik, als ik eerlijk ben, wel héél blij met mijn kkeinDOCHTER. Maar ook supertrots op mijn kleinZOON. karin123, Yana en Artemis reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Waar wordt jij gelukkig van @Amalia? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 (bewerkt) x 17 december 2021 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 En een prettig brandende kachel is ook altijd fijn, hè Amalia? Artemis en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 21 minuten geleden zei Amalia: En een kast vol tuttige jurken natuurlijk. Daar heb ik er nooit genoeg van!! Ik draag geen jurken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 22 minuten geleden zei Amalia: En een kast vol tuttige jurken natuurlijk. Maar wel met ontzettend gave naaldhakken eronder! Wow, torenhoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 4 minuten geleden zei Toos: Maar wel met ontzettend gave naaldhakken eronder! Wow, torenhoog. Daar heb ik me vroeger genoeg mee gekweld nu echt niet meer. Alleen wat lekker zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Ik bedoel de pumps die Amalia aan had. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 50 minuten geleden zei Amalia: Het lidmaatschap van de Raad van State! Als ik nu binnenkort met jou trouw en jou een jaartje vrijaf geef om jouw droomwensen te kunnen vervullen, wordt ik dan automatisch voorzitter van de Raad van State? Dan zijn er al twee wensen van mij in vervulling gegaan. Mijn derde wens(zelf queen worden) moet ik nog over na denken: how to doe. In ieder geval niet zoals prins Charles, de meest zielige prins allertijden. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 @jopieje bent een pracht oma. Leren en tegelijk ontdekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 3 uur geleden zei Amalia: Jawel maar ik bedoel als je zoals Yana je hele leven bezig bent om van dag tot dag volmaakt levensgeluk na te streven en dat klaarblijkelijk ook al bijna volledig hebt gevonden dan is daarin toch geen plaats voor flauwe opmerkingen over de inloopkast van Amalia? Amalia, ik wil het best met je hebben over levensgeluk en over hoe daar naar streven volgens mij een recept is voor ongeluk, maar dan moet je wel een beetje gezellig tegen me doen hoor en niet zo cynisch. karin123 en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 13 uur geleden zei jopie: @Lika heel veel plezier tijdens je paar dagen eruit.... hoop dat je beetje bij kunt trekken Wat lief dat je eraan denkt! Groeten vanuit Frankrijk. Heerlijk. lady jane, karin123 en Artemis reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Wij zijn weer in onderhandeling voor een hond, ahum en is niet na de kerst haha. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Vanmiddag had ik boodschappen gedaan op weg naar huis. Twee fietstassen vol, altijd meer dan ik van plan was. Ik stapte op en ontdekte dat ik een lekke band had. Shoot! 11 km lopen met de fiets aan de hand bleek onprettig, maar ja het moest. Koud maar opgelucht kwam ik eindelijk thuis. Eerst maar eens de band oppompen om te kijken of hij snel leegliep. En wat bleek? Hij loopt volgens mij niet leeg. Een of andere knurft heeft mijn band blijkbaar expres leeg laten lopen. Behalve dat ik dat sacherijnig van word voel ik me er ook verdrietig door. Dat valt me op . Waarom? Weet ik niet precies. Het is niet wereldschokkend, maar toch. Inmiddels weer opgewarmd en nu aan de jasmijnthee. Wachten tot ik het licht uit kan doen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 6 minuten geleden zei ikkanhet: Wij zijn weer in onderhandeling voor een hond, ahum en is niet na de kerst haha. Nou ja @ikkanhet, als iets op je pad komt waarom dan wachten. Misschien mis je dan een mooie kans. Spannend. Zijn jullie serieus aan net onderhandelen of is het nog hel verkennend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Ik hoop dat je het fijn hebt @Lika en dat het je goed doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2021 42 minuten geleden zei Jannigje: Nou ja @ikkanhet, als iets op je pad komt waarom dan wachten. Misschien mis je dan een mooie kans. Spannend. Zijn jullie serieus aan net onderhandelen of is het nog hel verkennend? Is in de buurt van Brussel dus een eind uit de buurt maar we gaan ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2021 Is wel geen puppy meer maar 6 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 9 december 2021 Rapport Share Geplaatst 9 december 2021 2 uur geleden zei Jannigje: En wat bleek? Hij loopt volgens mij niet leeg. Een of andere knurft heeft mijn band blijkbaar expres leeg laten lopen. Behalve dat ik dat sacherijnig van word voel ik me er ook verdrietig door. Dat valt me op . Waarom? Weet ik niet precies. Het is niet wereldschokkend, maar toch. Toch niet gek, dat jij ook verdrietig bent dat waarschijnlijk iemand welbewust jouw fietsband heeft laten leeglopen waardoor fietsen niet lukt? Bij kattenkwaad is het gelukkig wel zo dat de keuze van fietsen(banden) willekeurig is, niet persoonlijk op jou gericht. Maar het blijft een handeling waarvan je weet dat je iemand onnodige overlast bezorgt. smaakte de thee @Jannigje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 december 2021 Rapport Share Geplaatst 9 december 2021 Ja de thee was lekker. Nu maar proberen te slapen, welterusten. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2021 Ik plak de link ff @Cleo https://m.facebook.com/groups/115567948559377/permalink/4598269156955878/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 9 december 2021 Rapport Share Geplaatst 9 december 2021 7 uur geleden zei Jannigje: Vanmiddag had ik boodschappen gedaan op weg naar huis. Twee fietstassen vol, altijd meer dan ik van plan was. Ik stapte op en ontdekte dat ik een lekke band had. Shoot! 11 km lopen met de fiets aan de hand bleek onprettig, maar ja het moest. Koud maar opgelucht kwam ik eindelijk thuis. Eerst maar eens de band oppompen om te kijken of hij snel leegliep. En wat bleek? Hij loopt volgens mij niet leeg. Een of andere knurft heeft mijn band blijkbaar expres leeg laten lopen. Behalve dat ik dat sacherijnig van word voel ik me er ook verdrietig door. Dat valt me op . Waarom? Weet ik niet precies. Het is niet wereldschokkend, maar toch. Inmiddels weer opgewarmd en nu aan de jasmijnthee. Wachten tot ik het licht uit kan doen. Ik lees vooral goed nieuws in je bericht. Je kunt tassen vol eten kopen, je hebt een fiets, je bent zo fit en gezond dat je 11 km kunt lopen en je hebt een thuis. Kun je niet genieten van al die fijne dingen? Waarom word je nóg chagerijniger als je band niet lek blijkt te zijn, is toch fijn dat je hem niet hoeft te plakken? En heb je tijdens die 11 km wandelen niets moois gezien? Zou het kunnen helpen om jezelf te oefenen in je aandacht richten op wat fijn is? Of kan dat niet als je depressieve klachten hebt? Zie ik veel goede dingen omdat ik tevreden ben of ben ik tevreden omdat ik veel moois zie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden