Spring naar bijdragen

Woensdag 8 december 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei Amalia:

Ik verbaasde me alleen maar dat je je daar mee bezig houdt. Wat kan die hele jurk een weldenkend mens nou schelen?

Tja, maar als je zo redeneert, kun je je over geen enkele trivialiteit uitlaten. Het is een soort ontspanning, denk ik.

DAGPACT:
Yvonne 
Claudius
Maja
Artemis
Rapilos

Toos

Spirit

Quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het geen kwestie van nastreven is, maar van ervaren.  En zo kun je ook de kleding van A. ervaren. En of dat op een ander als flauw overkomt, doet er dan dus niet toe. Totaal niet, zelfs. Je kunt het ook groter maken dan het is, hè....eigen keuze . 

45 minuten geleden zei niks:

Weekend na 3 dagen werken. Vandaag gaan we patat eten met wat erbij, wat weet ik nog niet. Even makkelijk doen, voor de vorm komkommer erbij. 

Ik ook. Weekend bedoel ik dus. Godzijdank.....en die patat zou ik ook wel willen...

Lieve Niks, gefeliciteerd met de verwachting van dochtertje twee, zó leuk! Ik had er graag eentje gehad, maar kreeg drie kleine mannetjes, hahaha! Ook goed. Helemaal geweldig zelfs.  Nu ben ik, als ik eerlijk ben, wel héél blij met mijn kkeinDOCHTER. Maar ook supertrots op mijn kleinZOON. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Amalia:

Het lidmaatschap van de Raad van State!

Als ik nu binnenkort met jou trouw en jou een jaartje vrijaf geef om jouw droomwensen te kunnen vervullen,
wordt ik dan automatisch voorzitter van de Raad van State?
Dan zijn er al twee wensen van mij in vervulling gegaan.
Mijn derde wens(zelf queen worden) moet ik nog over na denken: how to doe.
In ieder geval niet zoals prins Charles, de meest zielige prins allertijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Amalia:

Jawel maar ik bedoel als je zoals Yana je hele leven bezig bent om van dag tot dag volmaakt levensgeluk na te streven en dat klaarblijkelijk ook al bijna volledig hebt gevonden dan is daarin toch geen plaats voor flauwe opmerkingen over de inloopkast van Amalia? 

Amalia, ik wil het best met je hebben over levensgeluk en over hoe daar naar streven volgens mij een recept is voor ongeluk, maar dan moet je wel een beetje gezellig tegen me doen hoor en niet zo cynisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag had ik boodschappen gedaan op weg naar huis. Twee fietstassen vol, altijd meer dan ik van plan was. Ik stapte op en ontdekte dat ik een lekke band had. 
Shoot!
11 km lopen met de fiets aan de hand bleek onprettig, maar ja het moest.
Koud maar opgelucht kwam ik eindelijk thuis.
Eerst maar eens de band oppompen om te kijken of hij snel leegliep.

En wat bleek?
Hij loopt volgens mij niet leeg. 
Een of andere knurft heeft mijn band blijkbaar expres  leeg laten lopen.

Behalve dat ik dat sacherijnig van word voel ik me er ook verdrietig door. Dat valt me op . Waarom? Weet ik niet precies.
Het is niet wereldschokkend, maar toch.

Inmiddels weer opgewarmd en nu aan de jasmijnthee.
Wachten tot ik het licht uit kan doen.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jannigje:

En wat bleek?
Hij loopt volgens mij niet leeg. 
Een of andere knurft heeft mijn band blijkbaar expres  leeg laten lopen.

Behalve dat ik dat sacherijnig van word voel ik me er ook verdrietig door. Dat valt me op . Waarom? Weet ik niet precies.
Het is niet wereldschokkend, maar toch.

Toch niet gek, dat jij ook verdrietig bent dat waarschijnlijk iemand welbewust jouw fietsband heeft laten leeglopen waardoor fietsen niet lukt? 
Bij kattenkwaad is het gelukkig wel zo dat de keuze van fietsen(banden) willekeurig is, niet persoonlijk op jou gericht. Maar het blijft een handeling waarvan je weet dat je iemand onnodige overlast bezorgt.

smaakte de thee @Jannigje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Jannigje:

Vanmiddag had ik boodschappen gedaan op weg naar huis. Twee fietstassen vol, altijd meer dan ik van plan was. Ik stapte op en ontdekte dat ik een lekke band had. 
Shoot!
11 km lopen met de fiets aan de hand bleek onprettig, maar ja het moest.
Koud maar opgelucht kwam ik eindelijk thuis.
Eerst maar eens de band oppompen om te kijken of hij snel leegliep.

En wat bleek?
Hij loopt volgens mij niet leeg. 
Een of andere knurft heeft mijn band blijkbaar expres  leeg laten lopen.

Behalve dat ik dat sacherijnig van word voel ik me er ook verdrietig door. Dat valt me op . Waarom? Weet ik niet precies.
Het is niet wereldschokkend, maar toch.

Inmiddels weer opgewarmd en nu aan de jasmijnthee.
Wachten tot ik het licht uit kan doen.
 

Ik lees vooral goed nieuws in je bericht. Je kunt tassen vol eten kopen, je hebt een fiets, je bent zo fit en gezond dat je 11 km kunt lopen en je hebt een thuis. Kun je niet genieten van al die fijne dingen? Waarom word je nóg chagerijniger als je band niet lek blijkt te zijn, is toch fijn dat je hem niet hoeft te plakken? En heb je tijdens die 11 km wandelen niets moois gezien?

Zou het kunnen helpen om jezelf te oefenen in je aandacht richten op wat fijn is? Of kan dat niet als je depressieve klachten hebt? 

Zie ik veel goede dingen omdat ik tevreden ben of ben ik tevreden omdat ik veel moois zie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...